Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

drgania

VII przeguby pol

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 14:22, 09.05.2017

w temacie "drgania pow. 120km/h" był polecany sprawdzony zamiennik ori przegubu. Tam poszukajcie. Drgania przy 40km/h to wina wżerów na powierzchni roboczej wew. przegubu 


  • 0

#17 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:35, 09.05.2017

Był zamiennik przegubu ...polecany.?
Wydaje mi się ,że cała półoś
  • 0
                       

#18 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 19:30, 09.05.2017

z tego co pamiętam to sam przegub - nowy za 200 - 300zł ? chyba jakos tak


  • 0

#19 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:33, 09.05.2017

Było coś takiego. Trafiłem na ten temat kiedyś ale nie potrafię Ci powiedzieć gdzie to było

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:14, 10.05.2017

Ja nie pamiętam aby był przegub wew. w zamienniku który się sprawdził .Stanęło na tym ,że albo cała półoś z przegubami w zamienniku albo sam przegub wewnętrzny używka lub nówka OEM .


  • 0
                       

#21 Pawełeł

Pawełeł
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type's
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:49, 12.05.2017

A jak jest z przegubami zewnetrznymi?
Czy te moga byc z zamiennika?
Testowal ktos?
  • 0

#22 Abramov

Abramov
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 12.05.2017

Nie zgadzam się, ja mam założony zamiennik z robotą `~600zł, 1,5K zrobione i nic nie drga powyżej 120km, nie znam producenta ale było baaardzo ciężko dorwać nówkę i był jeden na hurtowni w Krk. Jak się uda to jutro wejdę pod auto i odczytam nr. bo widziałem że jakieś tam są. Mowa o przegubie wewn. męski :)


Użytkownik Abramov edytował ten post 19:59, 12.05.2017

  • 0

#23 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 22:47, 12.05.2017

Nie zgadzam się, ja mam założony zamiennik z robotą `~600zł, 1,5K zrobione i nic nie drga powyżej 120km, nie znam producenta ale było baaardzo ciężko dorwać nówkę i był jeden na hurtowni w Krk. Jak się uda to jutro wejdę pod auto i odczytam nr. bo widziałem że jakieś tam są. Mowa o przegubie wewn. męski :)

 

jaki masz samochód? VII gen?


  • 0

#24 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 01.06.2017

czy jeździł ktoś na tej półosi?? może polecić? http://allegro.pl/po...i6720836932.htm

 

Chciałbym polecić osobiście ten zamiennik póki co działa bajecznie. 

Byłem w Łomiankach na warsztacie wymiana z półośką prawą bez podpory 620 zł. Szybko i dobrze, mechanik przed wyianą i po wymianie zrobił jazdę próbna żeby ocenić czy to to a nie ja przyjechałem i se chce wymieniać duży plus za to dla warsztatu. Adres warsztatu Łomianki ul. kolejowa 89, piszę nie dlatego że to jakiś znajomy warsztat tylko dlatego że zrobili i jest dobrze, cena półośki 499 zł w porównaniu z ori to pikuś, a starą półoś można opier... zawsze i odzyskać coś kasy 

pozdrawiam i życzę żeby buda nie telepała

 

 

VII gen


Użytkownik awadam edytował ten post 15:03, 01.06.2017

  • 0

#25 luki1982_sl

luki1982_sl
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Świerklany
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 14.06.2017

Witam ponownie Panowie i mowie od razu ze jestem zalamany :(:(:(

Dzis pokusielem sie i kupilem nowy przegob wewnetrzny ( zamiennik ) i co sie okazalo nie pomierzylem sobie dlugosci i ow przegob jest za dlugi, ale to stwierdzilem jak juz bylo za pozno poniewaz poskaldalem wszystko i ruszylem na przejazdrzke :(

Autko stracilo w pewnym momecie naped i zjechalem na pobocze. Sonczylo sie na holowaniu ( nic fajnego ciagnac Honde mala Micra :( )

 

Po wyjeciu przegubu okazal mi sie straczny widok. Wieloklin toz za pierscieniem zostal normalnie sciety ( zeszlifowany ) hmmmmmmm

Ciekaw jestem czy jeszcze czasem czegos w skrzyni biegow nie narobilem :(:(:(  Napewno wymienie olej bo eda w nim opiolki z wieloklinu. Ponizej podaje filmik z pracy skrzyni. I moje pytanie brzmi czy tak to powinno wygladac ??? czy moze cos tam sie pourywalo, scielo itp ???

 

Szlak mnie trafia jak mozna robic zamienniki nei wierzac oryginalu ( sam jestem wszciekly ze nie przenierzylem tego zamiennika :(

 

 

PS 

JAK DODAC WIEKSZE ZDJECIA NIZ TE 16,84 KB ??? ??? ??? ??? ??? ???? poniewaz chcailbym dodac jakies fotki tego felernego przegubu


Użytkownik luki1982_sl edytował ten post 20:40, 14.06.2017

  • 0

#26 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:49, 14.06.2017

Kurde ..Czym się zasugerowałeś ,że dałeś się skusić na zamiennik ?wystarczyło używkę bez wżerów dać (widziałem na filmie w innym temacie,że miałeś typowe wgłębienia)Nawet gdyby pasował to w zamienniku drgania pozostają.(z doświadczeń innych co zakładali)
Co do filmu to trudno powiedzieć osobiście nie walczyłem jeszcze z przegubami aby to ocenić. :-(
  • 0
                       

#27 luki1982_sl

luki1982_sl
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Świerklany
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:11, 14.06.2017

Kurde ..Czym się zasugerowałeś ,że dałeś się skusić na zamiennik ?wystarczyło używkę bez wżerów dać (widziałem na filmie w innym temacie,że miałeś typowe wgłębienia)Nawet gdyby pasował to w zamienniku drgania pozostają.(z doświadczeń innych co zakładali)
Co do filmu to trudno powiedzieć osobiście nie walczyłem jeszcze z przegubami aby to ocenić. :-(

coz trudno skusilem sie :( nowy jest o okolo 1,5 mm dluzszy i juz taki problem powstal :(


  • 0

#28 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:43, 15.06.2017

A mówiła matula że nie będziesz zakładać zamienników przegubów do Accorda swojego :( Albo używki albo nowe OEM. I taki klops teraz.

Musiał byś pokazać zdjęcie wieloklinu co się stało bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić. Pewnie narobiło się opiłków. W skrzyni powinien być magnes który je zatrzymuje ale jakiś czas będą krążyć w oleju i mogą coś poniszczyć.

 

Myślę że wieloklin nie doszedł do końca i może jeszcze był mniejszej średnicy i go wieloklin od strony skrzyni ściął pod obciążeniem. W dodatku widać wylany olej więc nie było tam szczelnie. Na pewno kupiłeś dobry przegub - nie do diesla albo do automatu ?


Użytkownik klosz007 edytował ten post 10:50, 15.06.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#29 Hejszogunie

Hejszogunie
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:zwykła
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:06, 17.08.2019

Witam mam podobny problem drgania miałem na kazdym biegu przy przyspieszaniu, po wymianie całej półośi drgania mam teraz na 2 biegu, wymieniłem lewą i to nie pomogło. Półoś to BRV i teraz widze ze powinienem kupić używke oem. Także dla potomnych BRV nie sprawdza sie u nas.
  • 0

#30 Robert S

Robert S
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:tourer
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:18, 17.06.2021

 

czy jeździł ktoś na tej półosi?? może polecić? http://allegro.pl/po...i6720836932.htm

 

Chciałbym polecić osobiście ten zamiennik póki co działa bajecznie. 

Byłem w Łomiankach na warsztacie wymiana z półośką prawą bez podpory 620 zł. Szybko i dobrze, mechanik przed wyianą i po wymianie zrobił jazdę próbna żeby ocenić czy to to a nie ja przyjechałem i se chce wymieniać duży plus za to dla warsztatu. Adres warsztatu Łomianki ul. kolejowa 89, piszę nie dlatego że to jakiś znajomy warsztat tylko dlatego że zrobili i jest dobrze, cena półośki 499 zł w porównaniu z ori to pikuś, a starą półoś można opier... zawsze i odzyskać coś kasy 

pozdrawiam i życzę żeby buda nie telepała

 

 

VII gen

Witam czy jezdzi pan jeszcze na tych półosiach ,a jeśli nie to ile pan przejechał.Pozdrawiam


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, przeguby pol

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq