w temacie "drgania pow. 120km/h" był polecany sprawdzony zamiennik ori przegubu. Tam poszukajcie. Drgania przy 40km/h to wina wżerów na powierzchni roboczej wew. przegubu
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 14:22, 09.05.2017
#17
Napisano 14:35, 09.05.2017
Wydaje mi się ,że cała półoś
#18
Napisano 19:30, 09.05.2017
z tego co pamiętam to sam przegub - nowy za 200 - 300zł ? chyba jakos tak
#19
Napisano 19:33, 09.05.2017
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Mój accord --> http://www.accordklu...-s-by-grzes508/
#20
Napisano 22:14, 10.05.2017
Ja nie pamiętam aby był przegub wew. w zamienniku który się sprawdził .Stanęło na tym ,że albo cała półoś z przegubami w zamienniku albo sam przegub wewnętrzny używka lub nówka OEM .
#21
Napisano 19:49, 12.05.2017
Czy te moga byc z zamiennika?
Testowal ktos?
#22
Napisano 19:58, 12.05.2017
Nie zgadzam się, ja mam założony zamiennik z robotą `~600zł, 1,5K zrobione i nic nie drga powyżej 120km, nie znam producenta ale było baaardzo ciężko dorwać nówkę i był jeden na hurtowni w Krk. Jak się uda to jutro wejdę pod auto i odczytam nr. bo widziałem że jakieś tam są. Mowa o przegubie wewn. męski
Użytkownik Abramov edytował ten post 19:59, 12.05.2017
#23
Napisano 22:47, 12.05.2017
Nie zgadzam się, ja mam założony zamiennik z robotą `~600zł, 1,5K zrobione i nic nie drga powyżej 120km, nie znam producenta ale było baaardzo ciężko dorwać nówkę i był jeden na hurtowni w Krk. Jak się uda to jutro wejdę pod auto i odczytam nr. bo widziałem że jakieś tam są. Mowa o przegubie wewn. męski
jaki masz samochód? VII gen?
#24
Napisano 14:24, 01.06.2017
czy jeździł ktoś na tej półosi?? może polecić? http://allegro.pl/po...i6720836932.htm
Chciałbym polecić osobiście ten zamiennik póki co działa bajecznie.
Byłem w Łomiankach na warsztacie wymiana z półośką prawą bez podpory 620 zł. Szybko i dobrze, mechanik przed wyianą i po wymianie zrobił jazdę próbna żeby ocenić czy to to a nie ja przyjechałem i se chce wymieniać duży plus za to dla warsztatu. Adres warsztatu Łomianki ul. kolejowa 89, piszę nie dlatego że to jakiś znajomy warsztat tylko dlatego że zrobili i jest dobrze, cena półośki 499 zł w porównaniu z ori to pikuś, a starą półoś można opier... zawsze i odzyskać coś kasy
pozdrawiam i życzę żeby buda nie telepała
VII gen
Użytkownik awadam edytował ten post 15:03, 01.06.2017
#25
Napisano 20:28, 14.06.2017
Witam ponownie Panowie i mowie od razu ze jestem zalamany :(
Dzis pokusielem sie i kupilem nowy przegob wewnetrzny ( zamiennik ) i co sie okazalo nie pomierzylem sobie dlugosci i ow przegob jest za dlugi, ale to stwierdzilem jak juz bylo za pozno poniewaz poskaldalem wszystko i ruszylem na przejazdrzke
Autko stracilo w pewnym momecie naped i zjechalem na pobocze. Sonczylo sie na holowaniu ( nic fajnego ciagnac Honde mala Micra )
Po wyjeciu przegubu okazal mi sie straczny widok. Wieloklin toz za pierscieniem zostal normalnie sciety ( zeszlifowany ) hmmmmmmm
Ciekaw jestem czy jeszcze czasem czegos w skrzyni biegow nie narobilem :( Napewno wymienie olej bo eda w nim opiolki z wieloklinu. Ponizej podaje filmik z pracy skrzyni. I moje pytanie brzmi czy tak to powinno wygladac ? czy moze cos tam sie pourywalo, scielo itp ?
Szlak mnie trafia jak mozna robic zamienniki nei wierzac oryginalu ( sam jestem wszciekly ze nie przenierzylem tego zamiennika
PS
JAK DODAC WIEKSZE ZDJECIA NIZ TE 16,84 KB ? ? ? ? ? ?? poniewaz chcailbym dodac jakies fotki tego felernego przegubu
Użytkownik luki1982_sl edytował ten post 20:40, 14.06.2017
#26
Napisano 20:49, 14.06.2017
Co do filmu to trudno powiedzieć osobiście nie walczyłem jeszcze z przegubami aby to ocenić.
#27
Napisano 21:11, 14.06.2017
Kurde ..Czym się zasugerowałeś ,że dałeś się skusić na zamiennik ?wystarczyło używkę bez wżerów dać (widziałem na filmie w innym temacie,że miałeś typowe wgłębienia)Nawet gdyby pasował to w zamienniku drgania pozostają.(z doświadczeń innych co zakładali)
Co do filmu to trudno powiedzieć osobiście nie walczyłem jeszcze z przegubami aby to ocenić.
coz trudno skusilem sie nowy jest o okolo 1,5 mm dluzszy i juz taki problem powstal
#28
Napisano 10:43, 15.06.2017
A mówiła matula że nie będziesz zakładać zamienników przegubów do Accorda swojego Albo używki albo nowe OEM. I taki klops teraz.
Musiał byś pokazać zdjęcie wieloklinu co się stało bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić. Pewnie narobiło się opiłków. W skrzyni powinien być magnes który je zatrzymuje ale jakiś czas będą krążyć w oleju i mogą coś poniszczyć.
Myślę że wieloklin nie doszedł do końca i może jeszcze był mniejszej średnicy i go wieloklin od strony skrzyni ściął pod obciążeniem. W dodatku widać wylany olej więc nie było tam szczelnie. Na pewno kupiłeś dobry przegub - nie do diesla albo do automatu ?
Użytkownik klosz007 edytował ten post 10:50, 15.06.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#29
Napisano 22:06, 17.08.2019
#30
Napisano 16:18, 17.06.2021
czy jeździł ktoś na tej półosi?? może polecić? http://allegro.pl/po...i6720836932.htm
Chciałbym polecić osobiście ten zamiennik póki co działa bajecznie.
Byłem w Łomiankach na warsztacie wymiana z półośką prawą bez podpory 620 zł. Szybko i dobrze, mechanik przed wyianą i po wymianie zrobił jazdę próbna żeby ocenić czy to to a nie ja przyjechałem i se chce wymieniać duży plus za to dla warsztatu. Adres warsztatu Łomianki ul. kolejowa 89, piszę nie dlatego że to jakiś znajomy warsztat tylko dlatego że zrobili i jest dobrze, cena półośki 499 zł w porównaniu z ori to pikuś, a starą półoś można opier... zawsze i odzyskać coś kasy
pozdrawiam i życzę żeby buda nie telepała
VII gen
Witam czy jezdzi pan jeszcze na tych półosiach ,a jeśli nie to ile pan przejechał.Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, przeguby pol
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych