XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
jak dziala vtec
#16
Napisano 21:58, 24.02.2010
#17
Napisano 22:14, 24.02.2010
mam to w planie, ale to odlegle plany.Zamontuj stożek to będziesz słyszał
Czuć że przyspiesza ale odbywa sie to plynnie, nie ma momentu kooopa. Udam sie na hamownie. Tylko gdzie?
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#18
Napisano 22:24, 24.02.2010
#19
Napisano 00:07, 25.02.2010
A prościej to unieś pokrywe puszki filtra, filtr przyklej taśmą i nie zamykając puszki (prawdopodobnie maska sie nie domknie) i w palnik wsłu*cenzura* sie w dzwiek przy odpowiednich obrotach, powinno byc to dobrze słyszalne
#20
Napisano 10:37, 25.02.2010
tmc, VTEC to jak najbardziej mechanika, tylko sterowana elektronicznie czujnikami. Nic tam nie ma na linkę od cięgna.
Najlepiej czuć VTEC na pierwszym, drugim biegu w FxxBx. Choć pierwszy za szybko się kończy, na dwójce powinieneś czuć.
Może nie kopa, ale takie coś lekkie, delikatne, nawet nie szarpnięcie. Ten nasz VTEC to taki cywilny bardziej niż wyścigowy
i daleko mu do b16a2, czy h22a z ATR.
Obserwuj obrotościomierz, po 4200 powinien troszkę chętniej wkręcać się na obroty.
I niech ktoś zmieni w nazwie tego tematu babola, aż w oczy kuje. Forum Hondy, a nie znają nazewnictwa. Będą się z nas śmiać.
edit
literówka
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#21
Napisano 10:41, 25.02.2010
JAk dla mnie to czuć najbardziej na dwójce bo na jedynce to wciskasz gaz i zaraz masz 6,5tys obrotów :->
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#22
Napisano 12:49, 25.02.2010
Tylko nie rób drugiego sposobu Aero87 na luzie, auto musi jechać.
tmc, VTEC to jak najbardziej mechanika, tylko sterowana elektronicznie czujnikami. Nic tam nie ma na linkę od cięgna.
Najlepiej czuć VTEC na pierwszym, drugim biegu w FxxBx. Choć pierwszy za szybko się kończy, na dwójce powinieneś czuć.
Może nie kopa, ale takie coś lekkie, delikatne, nawet nie szarpnięcie. Ten nasz VTEC to taki cywilny bardziej niż wyścigowy
i daleko mu do b16a2, czy h22a z ATR.
Obserwuj obrotościomierz, po 4200 powinien troszkę chętniej wkręcać się na obroty.
I niech ktoś zmieni w nazwie tego tematu babola, aż w oczy kuje. Forum Hondy, a nie znają nazewnictwa. Będą się z nas śmiać.
edit
literówka
Dokładnie tak. Elektronika tylko pozwala na jego załączenie. Słychać go w samym dźwięku silnika. Przyspieszenie jest odczuwalnie większe. Ja słyszę jeszcze takie ssss.... i bulgotanie za tylną kanapą jakby ktoś korek w baku odetkał
#23
Napisano 13:17, 25.02.2010
tak jak kardas pisze to takie coś delikatnego
Jak orgazm jak zaczyna robić się fajnie to orientujesz się, że niestety się kończy.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:45, 25.02.2010
JAk dla mnie to czuć najbardziej na dwójce
a jak dla mnie chyba lepiej wyprobowac na 4 wtedy auto duzo wolniej sie wkreca i latwiej wyczuc ten moment....czy ja sie myle?
#26
Napisano 20:53, 25.02.2010
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:59, 25.02.2010
no niestety vteca czuc dobrze dopiero w dwu walkowcach....Przyznam ze to podniecające, czuje to ale jak dla mnie to za słabo. Trudno, nie wszyscy mogą mieć ATRy
#28
Napisano 21:03, 25.02.2010
#29
Napisano 21:04, 25.02.2010
Przyznam ze to podniecające, czuje to ale jak dla mnie to za słabo. Trudno, nie wszyscy mogą mieć ATRy
Vtec jest podniecający?
#30
Napisano 21:07, 25.02.2010
JAk dla mnie to czuć najbardziej na dwójce
a jak dla mnie chyba lepiej wyprobowac na 4 wtedy auto duzo wolniej sie wkreca i latwiej wyczuc ten moment....czy ja sie myle?
Dokladnie tak
Na 4 i pedale przyśpieszenia w maxymalnym dolnym położeniu dobitnie słychać jak sie odpala VTEC.
Nie wiem jak to w SOHC ale w DOHC 4 chyba dopiero można usłyszeć Vteca wydechowego, bo na 1,2,3 to dolot zagłusza wszystko
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych