Skocz do zawartości


RODO w HAKP

jak dziala vtec


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#16 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 24.02.2010

Zamontuj stożek to będziesz słyszał ;)
  • 0

#17 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:14, 24.02.2010

Zamontuj stożek to będziesz słyszał ;)

mam to w planie, ale to odlegle plany.
Czuć że przyspiesza ale odbywa sie to plynnie, nie ma momentu kooopa. Udam sie na hamownie. Tylko gdzie? :niepewny:
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#18 Damiano

Damiano
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Coupe
  • KM:286
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Świnia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:24, 24.02.2010

no musi być płynnie. Chodzi tu o to że inne auta w takich obrotach już wysiadają a Honda jedzie i to o wiele lepiej niż w dolnym zakresie.
  • 0

#19 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:07, 25.02.2010

Można sprawdzić czy sygnał do zmniany krzywek dociera do zaworu VTECa, tylko ze jest to fizycznie trudne bo auto musi osiadać jakąs prędkość :-/ ALe jesli masz jak to podpinasz sie do kabelka przy zaworku VTEC i sprawdzasz czy jest prad.
A prościej to unieś pokrywe puszki filtra, filtr przyklej taśmą i nie zamykając puszki (prawdopodobnie maska sie nie domknie) i w palnik :mrgreen: wsłu*cenzura* sie w dzwiek przy odpowiednich obrotach, powinno byc to dobrze słyszalne ;-)
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#20 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:37, 25.02.2010

Tylko nie rób drugiego sposobu Aero87 na luzie, auto musi jechać.
tmc, VTEC to jak najbardziej mechanika, tylko sterowana elektronicznie czujnikami. Nic tam nie ma na linkę od cięgna.
Najlepiej czuć VTEC na pierwszym, drugim biegu w FxxBx. Choć pierwszy za szybko się kończy, na dwójce powinieneś czuć.
Może nie kopa, ale takie coś lekkie, delikatne, nawet nie szarpnięcie. Ten nasz VTEC to taki cywilny bardziej niż wyścigowy
i daleko mu do b16a2, czy h22a z ATR.
Obserwuj obrotościomierz, po 4200 powinien troszkę chętniej wkręcać się na obroty.

I niech ktoś zmieni w nazwie tego tematu babola, aż w oczy kuje. Forum Hondy, a nie znają nazewnictwa. Będą się z nas śmiać.

edit
literówka
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#21 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:41, 25.02.2010

tak jak kardas pisze to takie coś delikatnego po przekorczeniu 4200- łatwiej się potem wkręca :)
JAk dla mnie to czuć najbardziej na dwójce bo na jedynce to wciskasz gaz i zaraz masz 6,5tys obrotów :->
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#22 michael79

michael79
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:TST/WOT/WT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lancer Sport/Intense + T z EVO
  • KM:136 do ok. 180
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:49, 25.02.2010

Tylko nie rób drugiego sposobu Aero87 na luzie, auto musi jechać.
tmc, VTEC to jak najbardziej mechanika, tylko sterowana elektronicznie czujnikami. Nic tam nie ma na linkę od cięgna.
Najlepiej czuć VTEC na pierwszym, drugim biegu w FxxBx. Choć pierwszy za szybko się kończy, na dwójce powinieneś czuć.
Może nie kopa, ale takie coś lekkie, delikatne, nawet nie szarpnięcie. Ten nasz VTEC to taki cywilny bardziej niż wyścigowy
i daleko mu do b16a2, czy h22a z ATR.
Obserwuj obrotościomierz, po 4200 powinien troszkę chętniej wkręcać się na obroty.

I niech ktoś zmieni w nazwie tego tematu babola, aż w oczy kuje. Forum Hondy, a nie znają nazewnictwa. Będą się z nas śmiać.

edit
literówka


Dokładnie tak. Elektronika tylko pozwala na jego załączenie. Słychać go w samym dźwięku silnika. Przyspieszenie jest odczuwalnie większe. Ja słyszę jeszcze takie ssss.... i bulgotanie za tylną kanapą jakby ktoś korek w baku odetkał :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0

#23 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3,775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:17, 25.02.2010

tak jak kardas pisze to takie coś delikatnego


Jak orgazm :mrgreen: jak zaczyna robić się fajnie to orientujesz się, że niestety się kończy.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#24 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:18, 25.02.2010

Jak orgazm :mrgreen: jak zaczyna robić się fajnie to orientujesz się, że niestety się kończy.



:r :r :rolf3 :rolf3 :rolf3 :respect:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:45, 25.02.2010

JAk dla mnie to czuć najbardziej na dwójce


a jak dla mnie chyba lepiej wyprobowac na 4 wtedy auto duzo wolniej sie wkreca i latwiej wyczuc ten moment....czy ja sie myle? :mrgreen:
  • 0

#26 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 25.02.2010

Przyznam ze to podniecające, czuje to ale jak dla mnie to za słabo. Trudno, nie wszyscy mogą mieć ATRy
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:59, 25.02.2010

Przyznam ze to podniecające, czuje to ale jak dla mnie to za słabo. Trudno, nie wszyscy mogą mieć ATRy

no niestety vteca czuc dobrze dopiero w dwu walkowcach....
  • 0

#28 michael79

michael79
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:TST/WOT/WT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lancer Sport/Intense + T z EVO
  • KM:136 do ok. 180
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 25.02.2010

A ja tam czuje dobrze i wyraźnie, a zabawa zaczyna się dopiero jak się jedzie ze zmiana biegów na fałdzie, tylko ledwo się człowiek zabawi a już trzeba hamować :evil:
  • 0

#29 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 25.02.2010

Przyznam ze to podniecające, czuje to ale jak dla mnie to za słabo. Trudno, nie wszyscy mogą mieć ATRy


Vtec jest podniecający?
  • 0

#30 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 25.02.2010

JAk dla mnie to czuć najbardziej na dwójce


a jak dla mnie chyba lepiej wyprobowac na 4 wtedy auto duzo wolniej sie wkreca i latwiej wyczuc ten moment....czy ja sie myle? :mrgreen:


Dokladnie tak :ok
Na 4 i pedale przyśpieszenia w maxymalnym dolnym położeniu :mrgreen: dobitnie słychać jak sie odpala VTEC.
Nie wiem jak to w SOHC ale w DOHC 4 chyba dopiero można usłyszeć Vteca wydechowego, bo na 1,2,3 to dolot zagłusza wszystko :-)
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq