dopisze się do tego tematu ponieważ mam ten sam problem po wymianie jednej końcówki ustawieniu zbieżności wreszcie wylądowałem w servisie Hondy na Dzwigowej w Warszawie po wywaleniu błędu kontroli trakcji VSA ,autko było na stacji Diagnostycznej i nic nie wykazało. Szukam przyczyny takiego zachowania pojazdu.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 21:33, 26.12.2017
#62
Napisano 23:37, 29.12.2017
Witam u mnie był ten sam problem, amortyzatory były za to odpowiedzialne
#63
Napisano 17:04, 30.12.2017
Po drugie, uzyskany wynik powyżej 80%, to bardzo dobra wartość tłumienia.
Co więcej - wynik od 60% jest już uznawany za bardzo dobry, zaś wartości powyżej 80% uznawane są za rewelacyjne.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#64
Napisano 21:06, 30.12.2017
Wogóle te maszyny to można tylko tak z przymrużeniem oka ....upuść lekko.powietrza wymontuj amor i zmierz ...
Było to już dawno rozkładane tu na czynniki pierwsze
Gdybym miał 60% to na szybko szukałbym nowych amorów
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:09, 30.12.2017
#65
Napisano 23:22, 30.12.2017
Podsumowując,
"Urządzenie pomiarowe podaje wyliczoną już wartość wskaźnika Eusama w [%]. I tak gdy wynosi on:
0 - 20% - mamy niedostateczną skuteczność tłumienia. Amortyzator do wymiany.
21 - 40% - mamy średnią skuteczność tłumienia
41 - 60% - mamy dobrą skuteczność tłumienia
powyżej 60% - mamy bardzo dobrą skuteczność tłumienia.
Wartość wskaźnika nigdy nie osiąga wartości zbliżonych do 100% gdyż oznaczało by to zamocowanie w pojeździe elementu sztywnego zamiast amortyzatora. W praktyce wartości zbliżone do 80% oznaczają amortyzatory nowe."
http://www.mototechn...ortyzatory.html
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#66
Napisano 02:19, 31.12.2017
,,,tak pisałem było dyskutowane .....i praktyka dała takie wytyczne potwierdzone przypadkami użytkowników
50-60% można z czystym sumieniem wymieniać ....bo z tłumieniem to to ma już mało wspólnego
#67
Napisano 09:19, 31.12.2017
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#68
Napisano 16:59, 06.02.2020
Witam. Ostatnim czasem pokonuję dłuższe dystanse i zaobserwowałem pewien defekt. Konkretnie...
Na drodze ekspresowej (prędkość około 100) oraz 4 dorosłe osoby na pokładzie, powstaje efekt bujania na lewo i prawo (z tendencją do ściągania w prawo). Teren otwarty bez ekranów dzwiękochłonnych, czyli podmuchy występują. Zaobserwowałem, że podczas "pchania" auta w prawą stronę, kierownicę kontruję w lewo (ok 5 stopni) i przez chwilę auto jedzie prosto. Efekt taki nasila się wraz z wzrastaniem obciążenia samochodu. Od razu napiszę, że opony są nowe (zimowe Matador 225/50/17).
Czytałem "podobne" tematy na różnych forach i najczęściej typowane są albo tylne amortyzatory albo tuleje górnego wahacza. Geometria i zbieżność przodu zrobiona.
Co Wy sądzicie na ten temat?
#69
Napisano 17:45, 06.02.2020
Witam. Na pewno trzeba zrobić zbieżność z tyłu,zapewne śruby mimośrodowe są zapieczone, chodź masz "świeże" auto to problemu może nie będzie... do tego wraz ze wzrostem ciężaru poprzez pasażerów robi się z tyłu jeszcze większy negatyw, przez co zbieżność jest jeszcze bardziej "nieprawidłowa" i auto "pływa"
Sprężyny są seryjne czy auto obniżone? Przełożył bym też przednie koła na tył i zobaczył jak wtedy będzie.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#70
Napisano 17:49, 06.02.2020
#71
Napisano 18:06, 06.02.2020
To że są nowe to o niczym nie świadczy, także przełożenie nie zaszkodzi i kontrola ciśnienia w oponach.
Przede wszystkim zbieżność tyłu do zrobienia i przegląd tulei metalowych gumowych.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#72
Napisano 19:20, 06.02.2020
#73
Napisano 20:52, 06.02.2020
Tobie poprostu zaczyna ściągać, czyli coś w zawieszeniu. Przed geometrią sprawdzali ci czy wstp. luzy w zawieszeniu?
#74
Napisano 21:38, 06.02.2020
#75
Napisano 21:52, 06.02.2020
Niestety wiem to na własnym przykładzie, na geometrii pierwsze co powiedział mechanik to ok, wszystko nowe, ale gumy w zawieszeniu są bardzo miękkie.
Teraz są OEM tuleje i inna jazda. Dziwi mnie też to że geometria zawieszenia została zrobiona tylko przodu... gdy według sztuki zaczyna się od tyłu i kończy na przodzie.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych