XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sciaganie samochodu na bok
#31
Napisano 08:45, 04.04.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#32
Napisano 09:14, 04.04.2022
U mnie znacząca poprawa była po zrobieniu zbieżności z tyłu, do tego miękkie tuleje tylne.
http://www.accordklu...-2#entry1036208
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#33
Napisano 09:19, 04.04.2022
#34
Napisano 11:32, 04.04.2022
Ja rok temu z tyłu wymieniłem wahacze bo śruby stały i nie dało się regulować. Wleciały nowe wahacze tak by można było regulowac i w ASO regulowali zarówno przód i tył. Tuleje o których mówisz z tego co rozumiem są wyprasowane w ten wymieniony wahacz więc odpada kwestia że są za miękkie. Czy masz na myśli jakieś inne?Jednak boczny wiatr musiałbyc. Na logikę biorąc. Między ekranami jest wporzo a po za nimi już nie. Do sprawdzenia jeszcze dorzuc amory i tuleje na tylnej osi wahaczy poprzecznych dolnych przednich. U mnie guma jest cała, nie spekana, nie zerwana ale za to już na tyle miękka, że koło mogę wsunac tj. pod auto zapierając się mocniej noga.
#35
Napisano 11:47, 04.04.2022
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 11:48, 04.04.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#36
Napisano 12:25, 04.04.2022
Ok rozumiem czyli ew. do wymiany jeszcze inne tuleje na innych wahaczach, o których piszesz czyli tuleje na tylnej osi wahaczy poprzecznych dolnych przednich. Zapodasz jakiś link do takich tulei by były dobrej jakości? Ile ich potrzebuje? 4? Trzeba po ich wymianie na nowo ustawiać zbieżność? Jakie koszta wymiany?Tak. Są wcisniete w wahacz ale jak guma jest zbyt miękka to za dużo pracuje co powoduje destabilizacje prowadzenia auta. A te wahacze o których pisze, to one nie są na mimosrodzie tylko stałe miejsce mają
#37
Napisano 12:36, 04.04.2022
Tuleję oryginalne, szczególnie przednie dolne poziome (te duże)
Zbieżności na nowo nie trzeba ustawiać, chyba że w aso Ci ustawili zbieżność na zerwanych tulejach.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#39
Napisano 20:18, 04.04.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#40
Napisano 20:30, 05.04.2022
#41
Napisano 21:23, 05.04.2022
Wszystkie tuleje na tip top, do tego przednie jak i tylne sanki do kontroli pod kątem korozji.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#42
Napisano 21:32, 05.04.2022
#43
Napisano 22:04, 05.04.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#44
Napisano 16:35, 06.04.2022
Bardzo wpływają na prowadzenie auta, w dobrej cenie w ASO można kupić.
Wahacz przedni dolny, 2szt na auto.
Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
#45
Napisano 19:28, 13.04.2022
Ok, walczę dalej ale dzięki opiniom, które tu przeczytałem mam wrażenie że dopiero teraz przestałem działać chaotycznie Dałem hondzie jeszcze jedną szanse, gdyż przy idealnie ustawionej kierownicy na wprost auto ucieka w lewo - im szybciej jadę tym mocniej, ale jeśli delikatnie (dosłownie minimalnie) skręcę kierownice w prawo auto jedzie prosto i przytrzymując jednym palcem kierownicę będzie tak jechało niezależnie czy będę przyśpieszał czy zwalniał itp. Pojechałem dziś do lubelskiego ASO na kompleksowy przegląd zawieszenia przed ponownym ustawieniem geometrii (dla zainteresowanych koszt takiego sprawdzenia to 70 zł). Jedyne co zostało wykryte to luz na sworzniu tylnego lewego górnego wahacza (nr części 52390-SEA-013). Tuleje (łącznie z przednimi poziomymi) niby są ok. Co prawda nie wiem czy luźny sworzeń może powodować problemy z geometrią (ja nigdy nie słyszałem żadnych stuków z tamtych okolic) ale po posłuchaniu mądrych rad wiem, że nie ma co zabierać się za geometrię jeśli zawieszenie nie jest zrobione na tip-top. Za wymianę tego wahacza wraz z robocizną życzą sobie 600 zł. Moje pytania są takie:
1. Gdzie dorwać taki kompletny wahacz i czy musi być to OEM czy polecacie zamiennik jakiejś dobrej jakości z pewnego źródła i jaki jest orientacyjny koszt jego wymiany? Trzeba wymieniać tożsamy po drugiej stronie (prawy tył)? Czy nr części na jedną i drugą stronę jest taki sam czy jest różnica w budowie między lewym a prawym?
2. Czy mimo wszystko wymieniać na nowe (OEM) te tuleje poziome na przodzie czy póki co nie? W sumie je zawsze mogę wymienić nawet po dobrze ustawionej geometrii bo ich wymiana jej nie zburzy. Co myślicie?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Sciaganie samochodu na bok
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych