Test amorow nic nie pokazuje. Moga byc super a moga byc na smietnij niestety. Kup uzywane cale kolumny i przeluz i zobacz czy jest poprawa. Jak nie ma to szukaj dalej.
Ale j bym zaczal od przelozenia kol na inne. Najlepiej 17. Bo 16 do atsa? No prosze cie;)
Jak magiel pracuje? Odkreca kierownice d9 konca? Lekko i spr3zyscie?
Jak juz mam kupować cokolwiek związanego z zawieszeniem to poważnie zastanawiam sie nad jakimś gwintem (1. TEIN lub D2 Racing w zaleznosci co będzie dostępne i kiedy uda mi się uzbierać kasę). Na seryjnym osprzęcie nie ma raczej co sprawdzać bo w poprzednim aucie skończyło się to kupnem zamienników amorów i robionych na zamówienie sprężyn.
Co do kół to dzieje się tak na 16 letnich i 16 zimowych mam dwa komplety alu.
W temacie kół - a drag-stery jak maja? ;P mała felga + duży balon (redukcja masy, inne opory toczenia, scieralność itp itd :P) Moze kiedys enkei penta 215/45/17 :]
Magiel wydaje się ok wg diagnosty i dwóch rożnych mechaników ale na 100% pewien nie jestem. To o czym piszesz działa tak jak powinno, aczkolwiek jak dokręcam do końca kierownice z rozpędu przy parkowaniu to slychac jak pracuje (tak powinno byc?)
To ze amory mają skuteczność 80 % nie znaczy ze są dobre i to na swoim przykładzie przeżyłem.
I co kolego z tym zrobiłeś?
Użytkownik micmat87 edytował ten post 20:38, 29.04.2016