Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wylaczajacy siÄ™ silnik

VI Accord vi Accord Vi Honda

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Devin1995

Devin1995
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • SkÄ…d:Sosnowiec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 28.03.2016

Witam. Mam problem ponieważ mogło dojść do wielkiego wypadku gdyż podczas jazdy już 2 razy wyłączył mi się silnik i zablokowała kierownica. Potem jest problem z jego zalaczeniem i podczas tego strasznie drga wręcz skacze i obroty mu spadają nawet do 0 i gaśnie lecz nie zawsze. Był czyszczony egr przepustnica i silniczek krokowy i ten problem w zasadzie zauważyłem dopiero jakiś czas po czyszczeniu. Dodaje link do filmiku gdzie widać jak się nie chce załączyć silnik. Dodałem trochę gazu i nagle wszystko wróciło do normy. https://youtu.be/DHTQnDXUJWw
  • 0

#2 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • SkÄ…d:SuÅ‚kowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:24, 28.03.2016

Ja bym zaczÄ…Å‚ od sprawdzenia pompy paliwa.


  • 0

#3 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2,301 postów
  • SkÄ…d:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:14, 28.03.2016

sprawdź masę i kostkę stacyjki


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#4 Devin1995

Devin1995
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • SkÄ…d:Sosnowiec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:36, 28.03.2016

Nie do końca rozumiem ogólne pojęcie sprawdź ale jeżeli chodzi o masę to wszystko jest wszędzie dobrze podpięte. A jak " sprawdzić " kostkę stacyjki i pompę paliwa?
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 06:09, 29.03.2016

ok, to może inaczej.

Jeśli w momencie jak auto gaśnie mruga zielona kontrolka kluczyka (immobiliser) to wymień kostkę stacyjki.


  • 0

#6 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2,301 postów
  • SkÄ…d:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 06:35, 29.03.2016

mi tam mignęła kontrolka immo na filmiku, masa - przewody masowe na silniku sprawdzić ich stan i styk. 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 07:53, 29.03.2016

Mignęła ale przy wyłączaniu zapłonu, bo słychać kluczyki przekręcane w stacyjce i wtedy widać kontrolkę co jest prawidłowe.

 

Jak odpali, to obroty trzyma normalnie?

GasÅ‚ na zimnym, czy tylko na ciepÅ‚ym? 

Przed zgaśnięciem obroty falowały, czy tylko zgasł?

 

Klemy na aku dobrze przykręcone?


  • 0

#8 Devin1995

Devin1995
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • SkÄ…d:Sosnowiec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:34, 29.03.2016

Klemy są dobrze przykrecone a kolega ma rację że przy samoistnym zgasnieciu miga kontrolka kluczyka. Sprawdzę jeszcze raz te wszystkie przewody. A żeby wymienić kostkę stacyjki muszę cały środek rozbierać czy jest jakieś łatwiejsze podejście?
Gaśnie na ciepłym i to Zdarzyło się tylko 2 razy. Obroty falowaly po ponownym odpaleniu i czasem gasl czasem nie
  • 0

#9 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2,946 postów
  • SkÄ…d:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:58, 29.03.2016

Witam. Mam problem ponieważ mogło dojść do wielkiego wypadku gdyż podczas jazdy już 2 razy wyłączył mi się silnik i zablokowała kierownica.

Blokada stacyjni w accordach jest mechaniczna , sprawdziłbym jeszcze czy się nie uszkodziła stacyjna jak mechanicznie blokuje kierownicę , ewentualne dla bezpieczeństwa bym wywalił blokadę kierownicy lub podłożył blaszkę, żeby nie wyskoczyła na zakręcie i zblokowała kierownicy...


  • 0

#10 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:07, 29.03.2016

lpg nie masz? , zawory kiedy regulowane?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 09:07, 29.03.2016

Wymiana:

http://www.accordklu...acyjki-wymiana/

 

Może zdjęć nie ma, ale wg tych co robili nie są potrzebne.

 

Przy okazji jak pisze muzyczka obejrzeć dokładnie dlaczego blokuje kierownicę.


  • 0

#12 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:18, 29.03.2016

Moim zdaniem Dewin mylnie zinterpretował utratę wspomagania kierownicy z zablokowaniem stacyjki. Zgasł Ci silnik, utraciłeś wspomaganie. Winna jest kostka stacyjki. Wymień. Nie ma możliwość mechanicznej blokady kierownicy z kluczykiem w stacyjce na 100 procent. Wszystkim niedowiarkom polecam się przetestować na placu nie będącym drogą publiczną. Wejść w zakręt wyłączyć stacyjkę (pierwsza faza ) potem możecie spróbować wyjąć kluczyk ze stacyjki (faza druga ) Zauważycie że nie nastąpi natychmiastowa blokada kierownicy. Ponieważ blokada działa tylko w jednym położeniu kierownicy koniecznym będzie jej dodatkowy ruch.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 Devin1995

Devin1995
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • SkÄ…d:Sosnowiec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:59, 29.03.2016

Mam LPG świeżo założony i odebrałem samochód w piątek z 1 przeglądu i regulacji. Niestety ale kierownica się blokuje. Raz mi się to stało na zakręcie na szczęście przy wolnej jeździe ale prawie wpadłem w krawężnik.
  • 0

#14 Devin1995

Devin1995
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • SkÄ…d:Sosnowiec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:13, 29.03.2016

Dzisiaj zaobserwowałem że na zapłonie (nie zapalonym silniku) kontrolki zaczęły mrugać a drugim razem wyświetlacz się wgl nie zaswiecil. Więc z tego co piszecie będzie to stacyjka
  • 0

#15 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2,301 postów
  • SkÄ…d:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:16, 29.03.2016

90% ze to stacyjka
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Accord vi, Accord, Vi, Honda

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq