mi też od środka zżarło do nitek nowiutkie falkeny ze912, po zewnętrznej stronie około 5 mm zostało, dystans około 25 kkm, felga 7" et40, opona 225/45, geometria robiona na hunterze bezpośrednio po zamontowaniu zawiasu, pochylenie standardowe dla -40 mm - 2,5 stopnia
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 16:40, 21.11.2018
#47
Napisano 10:59, 22.11.2018
PRELUDE 17" 215/45 kąt ok -3stopnie - 40 000km DUNLOP SP SPORT MAXX - brak scinania/w normie, różnica wewn/zewn część opony na ledwo zauważalnym poziomie ponizej 1mm.
ACCORD VII 16" 205/55 kąty ok -2.5 - 20 000km Dunlop sport bluresponse - brak ścinania/w normie, różnica wewn/zewn część opony na ledwo zauważalnym poziomie poniżej 1mm.
Jeśli ktoś pakuje 19" i 225szer lub więcej do auta obniżonego gdzie montowano fabrycznie 16" to nie płaczmy, że szybciej scina
Ale.... podstawa to zbieżność, kąty to druga sprawa ale przy -2.5 -3 nie powinno niszczyć opon. Jak koło jedzie bokiem, a nie toczy się to zetnie i 175 szerokość po kilkuset km.
#48
Napisano 11:34, 22.11.2018
#49
Napisano 12:39, 22.10.2020
#50
Napisano 13:14, 22.10.2020
Dużo podróżujesz z kompletem pasażerów? Pełnym bagażnikiem? Rozumiem że LPG brak?
Twoje problemy rozwiąże Górny wahacz regulowany tzw camber kit. Znajdziesz na forum informacje na ich temat. Warto by dodać informacje jaką szerokość jak i ET masz felg. Pozdrawiam.
https://www.google.c...ih=722&dpr=2.75
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#51
Napisano 14:05, 22.10.2020
#52
Napisano 14:13, 22.10.2020
Przecież Hunter też mierzy kąty.Auto zagazowane butla w kole plus zapas dojazdówka. Jeżdżę sam do pracy. Nie posiadam takich informacji na temat tylnych wartości kątów . Koła na oko stoją prosto . Ale dzięki ,będzie zakup camber kit . I tylko teraz po zamontowaniu jakie wartości mają być w jakim przedziale mają się mieści . Będę bardzo wdzięczny za podanie i może polecasz jakiś przyrząd do sprawdzenia kąta pochylenia . Dziękuję i pozdrawiam .
#53
Napisano 14:40, 22.10.2020
#54
Napisano 14:42, 22.10.2020
No to tył załadowany przez zbiornik LPG.
Rozumiem że też nie wiesz jakie są szerokie felgi i jakie mają ET?
Dla mnie przyczyną jest butla od LPG plus koła. Szkoda że nie znasz wartości jakie są obecnie kąty, bylo by wszystko jasne.
Jedź raz jeszcze na zbieżność, tylko wcześniej zatankuj LPG i bp pod korek. Lub poproś o wcześniejszy wydruk o ile będzie w bazie danych.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#55
Napisano 15:00, 22.10.2020
#56
Napisano 15:12, 22.10.2020
Ok, oem felga czyli pewnie 7j.
Zobacz też ten temat. Ma to kolega tak samo do VII gena.
http://www.accordklu...23#entry1018716
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#57
Napisano 15:47, 22.10.2020
#58
Napisano 16:05, 22.10.2020
Za samo sprawdzenie kątów wiele nie zapłacisz. Może być inna maszyna niż hunter.
Słowo destrukcja to też pojęcie względne. Niektórzy mają łyse jak kolano opony od środka... U mnie zamieszanie robiło obniżenie, plus szerokie felgi z niskim ET oraz zbieżne koła.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#59
Napisano 16:12, 22.10.2020
#60
Napisano 17:11, 22.10.2020
Zobacz jeszcze te tematy:
http://www.accordklu...em-z-diagonozą/
http://www.accordklu...żnościąoponami/
http://www.accordklu...e-opony-z-tyłu/
http://www.accordklu...-25#entry954683
http://www.accordklu...e-4#entry947056
http://www.accordklu...-o-sprawdzenie/
i inne:
https://www.google.c...iw=1920&bih=937
Także jak widzisz temat popularny.
Dla mnie szkoda czasu na szukanie w zawieszeniu, jak nie znamy danych ze zbieżności.
Katy jak i zbieżność muszą być na tip top, gdy tak będzie to potem szukałbym w zawieszeniu.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych