Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Maglownica

V maglownica wymiana regeneracja demontaż

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#31 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 20.04.2016

pod gumami było wszystko zalane płynem bo mi pokazywali i mówili że dla tego nie mogą powiedzieć jaki jest stan dołu bo wszystko mokre.

To kiepsko znaczy sie magiel do solidnej regeneracji, jak był płyn pod prawą gumą to uszczelniacz listwy padł ,jak pod lewą to kolejny uszczelniacz listwy lub uszczelniacz główki dolny, plus uszczelniacz główki pewnie też górny skoro z góry leje (chyba że pierścienie redukujące ciśnienie w główce )
Ogólnie lipa raczej sam tego nie ogarniesz ,regenerują dobrze w pabianicach za 450 zeta albo poszukaj suchej używki ja sprzedałem tego sporo do V gena większość w padakach które rozebrałem na części była ok, myślę że za 250 kupisz zdrową sztukę i wiatr z głowy
  • 0

#32 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:37, 20.04.2016

oki zastanowię się jeszcze nad tym :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, maglownica, wymiana, regeneracja, demontaż

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq