Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Maglownica

V maglownica wymiana regeneracja demontaż

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#16 sito

sito
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:lubliniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 11.04.2016

https://www.motointe...rowniczych.html


  • 0

#17 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 11:44, 11.04.2016

Przepraszamy, nie znaleziono wyników dla zapytania: "Zestawy-naprawcze-przekladni-kierowniczych"


  • 0

#18 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • SkÄ…d:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 17.04.2016

Wpisz w google regeneracja przekładni kierowniczych Pabianice oni regenerują ale sprzedają też części do regeneracji sam kiedyś brałem jakieś uszczelniacze tyle że do 6 gena
  • 0

#19 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:33, 18.04.2016

oki popytam.


  • 0

#20 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • SkÄ…d:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 18.04.2016

http://www.przekladn...zczelniacze.php
Prawie na pewno u nich brałem uszczelniacze do magla tyle że do 6 gena
Jak nie masz wżerów na listwie to uszczelniacz nominalny na stronę kierowcy powinien załatwić sprawę
  • 0

#21 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:45, 18.04.2016

a jak takie wżery zdiagnozować ? Pierwszy raz będę się za maglownicę zabierać więc nie za bardzo wiem o czym mowa :)


  • 0

#22 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • SkÄ…d:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 18.04.2016

Normalnie jak wyjmiesz magiel albo nawet bez wyjęcia po zdjęciu manszety skręcasz kirerę aby wyszla na max w lewo lub prawo co cię interesuje i lukasz czy nie ma ubytków miejscowych w listwie tak zwanych wrzerów
  • 0

#23 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:13, 18.04.2016

szczerze mówiąc poza tym że jest wilgotna to płynu w cale nie ubywa a na bieżąco go kontroluję żeby mnie nie zaskoczył w pewnym momencie pusty zbiornik wyrównawczy więc chyba tragedii z wyciekiem albo jej uszkodzeniem jeszcze nie ma ? :)


  • 0

#24 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • SkÄ…d:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 19.04.2016

Na dwoje babka...
Może uszczelniacz a może niewielkie wżery na listwie
Możesz to sprawdzić na samochodzie ,zdjąć opaskę od manszety przy maglu kierę max w prawo i obejrzysz listwę
  • 0

#25 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:11, 19.04.2016

byłem na diagnozie maglownicy i ściągali mi te opaski. Stwierdzili że wyciek jest z góry i przez to nie można zdiagnozować dołu przekładni :)


  • 0

#26 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • SkÄ…d:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:28, 19.04.2016

byłem na diagnozie maglownicy i ściągali mi te opaski. Stwierdzili że wyciek jest z góry i przez to nie można zdiagnozować dołu przekładni :)


Jak nie można? Skoro wyciek jest z góry to znaczy że w gumach było sucho czyli dół ok w przeciwnym razie po zdjęciu opaski wylał by się z gumy olej
Trzeba główkę magla karcherem dobrze wymyć i obserwować gdzie się pojawi wyciek.
  • 0

#27 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • SkÄ…d:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:05, 19.04.2016

Jak nie można? Skoro wyciek jest z góry to znaczy że w gumach było sucho czyli dół ok w przeciwnym razie po zdjęciu opaski wylał by się z gumy olej
Trzeba główkę magla karcherem dobrze wymyć i obserwować gdzie się pojawi wyciek.

W główce maglownicy są dwa uszczelniacze (gorny i dolny)Jeżeli cieknie z góry to górny uszczelniacz do wymiany (najczęściej tak właśnie jest ). Gdyby puscil dolny to cały olej lecial by do lewej mazety
Skręcajać kierownice na maksa w prawo nie ocenisz stanu listwy bo widoczna będzie tylko ta część listwy (lewa) która nie jest uszczelniana na koncu (ma żeby ). Listwa jest uszczelniana od połowy do prawego końca. Wiec skręcać kierownice na maksa w lewo po zsunienciu mazety możesz ocenić listwę ale tylko jej prawą połowę. Pozdrawiam
  • 0

#28 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:27, 19.04.2016

Żeby założyć uszczelniacz u góry maglownicy to trzeba spuścić cały płyn i wymontować ?


Użytkownik damian398 edytował ten post 20:28, 19.04.2016

  • 0

#29 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • SkÄ…d:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 20.04.2016

W główce maglownicy są dwa uszczelniacze (gorny i dolny)Jeżeli cieknie z góry to górny uszczelniacz do wymiany (najczęściej tak właśnie jest ). Gdyby puscil dolny to cały olej lecial by do lewej mazety
Skręcajać kierownice na maksa w prawo nie ocenisz stanu listwy bo widoczna będzie tylko ta część listwy (lewa) która nie jest uszczelniana na koncu (ma żeby ). Listwa jest uszczelniana od połowy do prawego końca. Wiec skręcać kierownice na maksa w lewo po zsunienciu mazety możesz ocenić listwę ale tylko jej prawą połowę. Pozdrawiam


Wszystko się zgadza tyle że wżery przeważnie się robią na listwie w okolicach jej końca ,np jak była kiedyś rozerwana manszeta i da się to zobaczyć , poza tym jak zdjęli gumę to albo był w środku olej albo nie .
W główce są dwa uszczelniacze ale też pierścienie redukujące ciśnienie (czy jakoś tak)miałem taki przypadek że wymiana górnego uszczelniacz niewiele pomogła
  • 0

#30 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:53, 20.04.2016

pod gumami było wszystko zalane płynem bo mi pokazywali i mówili że dla tego nie mogą powiedzieć jaki jest stan dołu bo wszystko mokre.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, maglownica, wymiana, regeneracja, demontaż

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq