Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Trzęsie kołem

V

Najlepsza odpowiedź damian398 , 16:32, 31.03.2016

a9n9sa6d56lz_t.jpg

 

Ta śruba która trzyma poduszkę przednią u góry była tak dokręcona że przy odkręcaniu złamałem jeden klucz i pogiąłem rurę a i tak nie ruszyła. Dopiero jak podjechałem do mechanika to mi ruszył ją kluczem pneumatycznym i jak wsiadłem do samochodu to nie mogłem uwierzyć bo zero wibracji :) Ale tylko jak lekko docisnę nakrętkę to zaraz wibracje wracają. Więc na razie poduszkę mam luźną i nie ma żadnych telepań :)

 

Zostało jeszcze tylko wymienić przegub wewnętrzny lewy bo ma spory luz i przy przyśpieszaniu lub skręcaniu w prawo trzęsie kabiną.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
133 odpowiedzi w tym temacie

#91 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:42, 23.03.2016

Jakie ciśnienie na cylindrach?

a jak i czym to sprawdzić ?


  • 0

#92 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 15:21, 24.03.2016

Manometr wkręcasz zamiast świec i kręcisz kilka razy rozrusznikiem i tak na każdym cylindrze przy czym kable calkiem do zdjęcia żeby przypadkiem ci nie odpalił.
  • 0

#93 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:50, 24.03.2016

Manometr wkręcasz zamiast świec i kręcisz kilka razy rozrusznikiem i tak na każdym cylindrze przy czym kable calkiem do zdjęcia żeby przypadkiem ci nie odpalił.

 

to sobie odpuszczę bo jak mam tak kupować sprzętów tylko dla sprawdzenia to mi się nie opłaca :)

 

Trudno niech zostanie tak jak jest. Samochód jedzie więc to najważniejsze :)

 

No chyba że da radę zrobić takie urządzenie z "pistoletu" do pompowania kół :)


Użytkownik damian398 edytował ten post 15:51, 24.03.2016

  • 0

#94 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:50, 24.03.2016

Nie zrobisz bo tam nie ma zaworu zwrotnego, a sprzet mozna przeciez pozyczyc ;)
  • 0

#95 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:02, 24.03.2016

Nie zrobisz bo tam nie ma zaworu zwrotnego, a sprzet mozna przeciez pozyczyc ;)

 

Pytałem i nie me mam znajomego co by miał takie coś pożyczyć.

 

Trudno musi zostać tak jak jest :)


  • 0

#96 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 08:50, 30.03.2016

A sprawdzałeś jeszcze po znakach rozrząd? 


  • 0

#97 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:53, 30.03.2016

A sprawdzałeś jeszcze po znakach rozrząd? 

 

Nie bo darowałem sobie ten temat :)


  • 0

#98 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1,280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:00, 30.03.2016

Jak chcesz rozwiązać problem bez diagnostyki kluczowych elementów  :bojesie: nie masz manometru to zrozumiałe bo nie masz warsztatu -więc podjedz do kogoś kto ma warsztat i niech Ci sprawdzi dowiesz się jaki jest stan silnika. Co do rozrządu możesz sobie sam sprawdzić poprawność ustawienia znaków tak jak wspomnieli przedmówcy.


  • 0

#99 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:33, 31.03.2016

Jak chcesz rozwiązać problem bez diagnostyki kluczowych elementów  :bojesie: nie masz manometru to zrozumiałe bo nie masz warsztatu -więc podjedz do kogoś kto ma warsztat i niech Ci sprawdzi dowiesz się jaki jest stan silnika. Co do rozrządu możesz sobie sam sprawdzić poprawność ustawienia znaków tak jak wspomnieli przedmówcy.

 

Wyżej pisałem że darowałem sobie już ten temat :) Jedzie to jedzie a że czasem szarpnie albo potelepie to trudno. Jeżdżę już z tym kilka miesięcy i jakoś jeszcze nic się nie rozsypało :)

 

Wczoraj dzwoniłem sobie z ciekawości o koszt wymiany rozrządu. Cena części z pompą wody 500-550 zł i robocizna 300-600 zł.

Samemu się za to nie zabiorę bo nie mam jeszcze takiej wiedzy a czytałem manual z accoda VI i mimo to mam kilka pytań do tego tematu. Sumując to za dużo pieniędzy i zachodu żeby szukać przyczyny wibracji na biegu jałowym i czasami poszarpywania silnika podczas jazdy.

 

Wolę wymienić tarcze i klocki żeby móc w razie czego bezpiecznie się zatrzymać :)


  • 0

#100 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:15, 31.03.2016

Problem wibracji na biegu jałowym rozwiązany :)
Teraz jak staję na światłach to muszę słuchać czy silnik pracuje taki spokój jest :)

Użytkownik damian398 edytował ten post 13:17, 31.03.2016

  • 0

#101 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2,582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 13:45, 31.03.2016

No to mow co to za *cenzura*a byla

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#102 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:25, 31.03.2016

Też jestem Ciekaw :) 


  • 0

#103 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:32, 31.03.2016   Najlepsza odpowiedź

a9n9sa6d56lz_t.jpg

 

Ta śruba która trzyma poduszkę przednią u góry była tak dokręcona że przy odkręcaniu złamałem jeden klucz i pogiąłem rurę a i tak nie ruszyła. Dopiero jak podjechałem do mechanika to mi ruszył ją kluczem pneumatycznym i jak wsiadłem do samochodu to nie mogłem uwierzyć bo zero wibracji :) Ale tylko jak lekko docisnę nakrętkę to zaraz wibracje wracają. Więc na razie poduszkę mam luźną i nie ma żadnych telepań :)

 

Zostało jeszcze tylko wymienić przegub wewnętrzny lewy bo ma spory luz i przy przyśpieszaniu lub skręcaniu w prawo trzęsie kabiną.


  • 0

#104 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:00, 31.03.2016

Ja bym nie zostawiał luzem tej nakrętki tylko wymienił jak najszybciej poduchę tym bardziej że to nie są duże koszty :)


  • 0

#105 wiesiek.żurek

wiesiek.żurek
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Kobyle Kąty
  • Silnik:2
  • Wersja:kabriolet
  • KM:dwa kunie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1980
  • Nadwozie:zardzewiałe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 31.03.2016

Jak wymieni poduszkę to jeszcze bardziej będzie mu drgało. Poduszka nie tłumi wibracji tylko amortyzuje "brykanie" silnika. Na miejscu autora tematu nie cieszyłbym się tak. Luźna śruba źle, nowa poduszka też będzie źle. Jak mu dobrze ludzie mówią żeby rozrząd sprawdził, to nie.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq