XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#406
Napisano 19:04, 01.05.2023
Są dwa banki / czujniki temperatur przed i za. Który robi całe zamieszanie, lub całe czyszczenie nazwijmy to że było mało skuteczne.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#407
Napisano 19:52, 02.05.2023
#408
Napisano 20:08, 02.05.2023
To teraz przeczytaj kilka postów wyżej co zostało napisane odnośnie temperatur.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#409
Napisano 18:45, 30.06.2023
#410
Napisano 20:27, 14.09.2023
Panowie. Miałem problem z dpfem, tzn nie byl to problem z samym dpfem ale z jego użytkowaniem ale temat jest w accordach prostszy niz sie wydaje. Filtr wypala sie zawsze po przekroczeniu 12gram sadzy w filtrze (sprawdzone w 3accordach 2.2idtec) ogólnie jest tak że w momencie gdy w filtrze jest 12-13gram sadzy rozpoczyna sie proces wypalania. Nie muszą byc spełnione żadne warunki typu jazda ze stałą prędkością itd itp. Jedyny warunek to ilosc sadzy i temperatura robocza auta czyli około 78-80stopni. Wypalanie rozpoczyna sie samoczynnie i trwa około 5-10min, temperatura spalin wzrasta wowczas do około 650stopni. W trakcie jazdy ciężko sie zorientować ze coś się dzieje, natomiast łatwo zobaczyć ze filtr się wypala w momencie gdy się zatrzymamy. Wowczas wentylatory od chłodnicy pracują ostro a wydech wydaje basowy pomruk-to związane z tym że EGR zamyka sie na maksa i następuje dotrysk paliwa na 5wtryskiwaczu. Ogólnie bez podpiętej diagnostyki ciężko widzieć jak napelnia sie filtr ale uwaga. Jeżeli kilkukrotnie przerwiecie proces wypalania wtedy auto wchodzi w tryb awaryjny tzn DPF z wykrzyknikiem. Ale jezeli zdarzy wam sie wyłączyć auto i zauważycie ze wentylatory dalej chodzą ODPALCIE GO SPOWROTEM ABY PROCES WYPALANIA SIE ZAKONCZYL. bez znaczenie czy będziecie stali w miejscu czy jechali, dopóki wentylatory nie wyłącza się nie gaście auta! W testowanych autach jeżdżąc po mieście zapychanie DPFa to około 1gram sadzy na 100km a zależności od stanu samego filtra. U mnie wypalanie występuje po około 1200km jazdy samo miasto lub 1600km na trasie.
Dodatkowo wspomnę ze mam u siebie 256tys km przebiegu i filtr jest oryginalny. Żadne przejażdżki po autostradzie ani pałowanie po Esce raz na tydzień nic nie da. Filtr nie przepala sie na biezaco jak twierdza niektórzy lecz pomalutku zachodzi sądzą. Wypali sie dopiero w momencie gdy osiągnie zapełnienie, wtedy wrzuci procedurę. Ostatnio przejechałem 600km trasy i filtr pomalutku odkładał sadze po czym wypalił sie przy następnym uruchomieniu auta przy zapełnieniu 13gram. Wypalanie trwa krotko, zazwyczaj max 10-15km. Podczas jazdy nawet z prędkością 180km/h temperatura spalin to max około 400stopni. Wypalanie zachodzi w tych autach przy temperaturze ~650stopni. W razie pytań zapraszam na priv
#411
Napisano 09:01, 15.09.2023
cenne info, na przyszłość nie pisz dwóch czy więcej wiadomości jedna pod drugą, używaj Edytuj jeżeli chcesz cos dopisać, czytelniejsze jest jako całość, połączyłem
#412
Napisano 13:52, 21.09.2023
Dodatkowo wspomnę, że jeżeli zapali sie kontrolka DPF z wykrzyknikiem, komputer nie będzie widział błędu. Sterowniki odczytuje to jako serwis dpfu i koniecznie jest wtedy wymuszenie wypalania z komputera. DPF Z WYKRZYKNIKIEM zapala sie zawyczaj jeżeli ilość sadzy jest w granicach 20-30gram. Czyli kilkukrotenie przerwana procedura wypalania poprzez zgaszenie auta spowodowała nagromadzenie się takiej ilości sadzy ze sterownik wrzuca auto w tryb awaryjny, obcina moc ze względu na zmniejszoną możliwość przepływu spalin przez filtr. Należy znaleźć kogoś z kompem, wypalić na postoju (około 15min) i jeździć dalej.
#413
Napisano 15:48, 04.10.2023
Witam,
No i mnie dopadł problem DPF z wykrzyknikiem.
Jako ze mieszkam we Francji i nie jest to kraj przyjazny dla użytkowników Hondy mało kto jest kompetentny by się tym zająć. Włącznie z ASO gdzie życzliwie chcą mi wymienić na nowy oryginalny.
Po wypalaniu komputerem na które czekałem 5 dni autko zrobiło 3 km i weszło znowu w tryb awaryjny.
Czyszczenie na myjce z demontażem wychodzi 2 razy drożej niż zamiennik. No i nie dają żadnej gwarancji trwałości zabiegu.
Zostaje zamiennik.
Jakie są wasze doświadczenia w tym względzie? Co warto kupić? Ktoś pisał kiedyś o blueprint ale nic konkretnego.
Jak na razie znalazłem to z firmy JMJ:
https://allegro.pl/o...008-13846335617
Dzięki za sugestie
#414
Napisano 18:30, 30.12.2023
#415
Napisano 22:04, 31.12.2023
#416
Napisano 16:21, 12.02.2024
Odkopie trochę temat oczywiście objawy takie same jak poprzednicy tylko ja z pytaniem czy jest ktoś może z okolic Krakowa żeby mi przejrzał dokładnie to kompem w jakim stopniu jest zapchany i czy nie są uszkodzone czujniki ?
#417
Napisano 09:33, 14.03.2024
Stosował ktoś zamienniki DPF AS i JMJ? jak sie to spisuje? Mój dpf też chyba ma juz dość...
#418
Napisano 21:46, 20.04.2024
Cześć, wyrzuca mi błąd na żółto na desce "DPF Regeneration Required" potem zamienił się w "Check System!" i potem ikonka z wykrzyknikiem. Podpiąłem HDS'a z HIM-em wszedłem w Diesel / DLT Codes (pierwsza pozycja) i pusto, żadnych błędów. Znalazłem potem pozycję "regenerate dpf" i tam było napisane, ostatnia regeneracja "-2700 km". Nie bardzo wiem jak to interpretować, faktycznie nie pamiętam ostatniego wypalania mimo, że do tej pory było wszystko ok. Ostatnie czyszczenie DPFa manualne to półtora roku temu. Do tego pokazuje, że jest 7g sadzy, a jednocześnie wyrzuca błąd i faktycznie gaz do podłogi a samochód nie reaguje, jakby był ów zatkany.
Po podróży (około 30km) zaparkowałem pod domem podpiąłem komputer i przy próbie regeneracji dpfa nie mogłem przejść przez wymóg wstępny tj. otrzymanie temperatury silnika > 76, zatrzymała się na 76 i tyle. Była sugestia by pogazować między 1600 - 2400 RPM, żyłowałem więc go na luzie na podanych obrotach przez 5 minut i nic. Dlaczego silnik może nie móc osiągnąć temperatury "pracy"? Jutro pojeżdżę trochę i zobaczę czy faktycznie nie może uzyskać więcej niż 76.
Nie potrafię namierzyć tego czujnika wagowego na japancars, ani w dokumentacji. Czy jest ktoś w stanie pomóc?
Sprawdzę temperatury EGT 1 i EGT 2, choć jak wypalanie nie jest wyzwolone to chyba nie będą jakieś wysokie?
Tutorial z HDSem
https://blog.uobdii....tool-how-to-do/
Dzięki wielkie za wrzucenie zdjęć z demontażu filtra.
Wrzućcie jakieś ciekawe przemyślenia - dzięki.
Użytkownik rudald edytował ten post 22:12, 20.04.2024
#419
Napisano 09:03, 21.04.2024
to może być termostat walnięty bo temperatura otwarcia termostatu to 78 stopni więc do tej temperatury powinien być zamknięty i szybko nagrzać silnik
#420
Napisano 12:48, 23.04.2024
Accord 2012 I-DTEC 2.2 TypeS Silnik N22. Dobra, wziąłem go na autostradę i udało mi się go dobrze dogrzać ECT na 84C. Po rozgrzaniu próbowałem wypalić DPF z pomocą chińskiego HIM i HDS w wersji 3.104.024. Przeszedł tryb przygotowania do regeneracji DPF, wszedł na obroty 3000 potem 1500 potem (tu temperatura EGT weszła prawie na 400C), znów 3000 i potem zakończyła się zabawa błędem.
"Przerwanie trybu regeneracji DPF - regeneracja dpf została przerwana przez elektroniczny moduł sterowania silnikiem.
Możliwe uszkodzenia:
- nadmierna prędkość wzrostu temperatury spalin EGR
- nieznane powody"
Mam dokładnie taki obrazek jak kolega z CIVIC'a - https://www.civinfo....923-jpg.315313/
HDS nie pokazuje mi drugiego czujnika (o ile w ogóle jest) mam na myśli potencjalny EGT 2. Jak proszę HDSa o pokazanie pozycji to widzę tylko jeden czujnik EGT -> https://www.civinfo....570-jpg.316949/
Na desce mam "Check System!" A klikam w HDSie by pokazał wszystkie kody błędu to nic nie znalazł.
Wrzucę więcej info:
Jazda 50 km autostradą i oto odczyty:
Czujnik IAT 1 = 7C
Czujnik IAT 2 = 11C
Czujnik MAF = 2,06 V
Czujnik MAF = 18,2 g/s
Czujnik MAP =102 kPa
Lampka DPF - WYŁĄCZONA (to mnie zaskakuje)
Ciśnienie różnicowe DFP = 1kPa
Ciśnienie różnicowe DPF (wysokie obroty) - 1,80 kPa
Obliczeniowa wartość PM = 25,5g
Odległość od ostatniej udanej regeneracji DPF 1161,90 Km
Co ciekawe to gdy wchodzę w regenerację DPFa tam HDS pokazuje wartość 7,3g, co się rozjeżdża z tym co wyżej
Jak on mi się zapchał półtora roku temu (czyściłem go taką technologią https://dpfgdansk.pl/technologia#blok1 ) to auto było w trybie awaryjnym, teraz jest w jakimś trybie pomiędzy tj. jestem w stanie rozbujać go do 100km/h, ale tempomat i sugerowanie wrzucania wyższych niższych biegów jest wyłączona.
Podjadę do znajomego zobaczymy, może jego komputer coś innego pokaże
Użytkownik rudald edytował ten post 13:13, 23.04.2024
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych