Pytanie jest takie jaka macie temperaturę silnika jak podpinacie kompa u mnie pokazuje 79 78 stopni . Byłem u mechanika i sprawdził mi filtr i mówi że wartości na wolnych obrotach od 1.5 kgPa do 2 kgPA oznacza że on nie jest zapchany tylko możliwe że coś go blokuje przed wypalaniem podczas jazdy.Wypalil mi go na postoju żeby sprawdzić czy wypali do końca. Normalnie wypalil i później znowu sprawdził wartości około 0 kgPA. Macie jakieś pomysły może być to wadliwe oprogramowanie że blokuje wypalania podczas jazdy albo temperatura nie puszcza za niska ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#361
Napisano 19:15, 25.06.2019
#362
Napisano 07:37, 27.06.2019
Pytanie jest takie jaka macie temperaturę silnika jak podpinacie kompa u mnie pokazuje 79 78 stopni . Byłem u mechanika i sprawdził mi filtr i mówi że wartości na wolnych obrotach od 1.5 kgPa do 2 kgPA oznacza że on nie jest zapchany tylko możliwe że coś go blokuje przed wypalaniem podczas jazdy.Wypalil mi go na postoju żeby sprawdzić czy wypali do końca. Normalnie wypalil i później znowu sprawdził wartości około 0 kgPA. Macie jakieś pomysły może być to wadliwe oprogramowanie że blokuje wypalania podczas jazdy albo temperatura nie puszcza za niska ?
Wczoraj sprawdziłem u siebie. Przy temp. zewnętrznej 32C, temp. silnika waha się od 80-84C.
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#363
Napisano 20:42, 07.07.2019
Kolega ma VIII generację nie VII.Nowoczesne silniki wysokoprężne są nie dogrzane.Zawór EGR w VIII można wyłączyć to kompem.Każdy silnik żeby dopalał mieszankę musi dobrze oddychać,a zawór EGR w tym nie pomaga przy niższych obrotach silnika.Potem są problemy też z DPF.
#364
Napisano 14:26, 15.08.2019
Kolega ma VIII generację nie VII.Nowoczesne silniki wysokoprężne są nie dogrzane.Zawór EGR w VIII można wyłączyć to kompem.Każdy silnik żeby dopalał mieszankę musi dobrze oddychać,a zawór EGR w tym nie pomaga przy niższych obrotach silnika.Potem są problemy też z DPF.
Ja mam VII i VIII, temat jest o VIII, więc temp. podałem z VIII ;]
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#365
Napisano 21:08, 29.10.2019
#366
Napisano 20:34, 28.12.2019
Witam,
czy ma ktoś dane lub może sprawdzić jakie jest ciśnienie różnicowe na postoju, oraz pod obciążeniem w czasie jazdy? Dodatkowo przy jakiej zawartości cząstek stałych.
#367
Napisano 21:09, 28.12.2019
Witam,
czy ma ktoś dane lub może sprawdzić jakie jest ciśnienie różnicowe na postoju, oraz pod obciążeniem w czasie jazdy? Dodatkowo przy jakiej zawartości cząstek stałych.
#368
Napisano 10:11, 28.02.2020
Zawsze można też zakupić używany filtr DPF. Zaleta takiego rozwiązania jest taka, że cenowo wychodzi to podbnie, a jeżeli mamy dostęp do jakiegoś sprawdzonego źródła to jeszcze lepiej.
Często jest tak, że jakieś auto, względnie nowe jest kasowane, po jakimś dużym wypadku, i sporo części ma sprawnych w tym właśnie filtry DPF.
Tutaj jeszcze doczytaj: https://mamauto.pl/f...ontowac-uzywki/
Użytkownik bin edytował ten post 09:06, 29.02.2020
#369
Napisano 11:21, 28.02.2020
U mnie problemem z wypalaniem DPF-a w trakcie jazdy był wadliwy czujnik temperatury. Filtr nie miał jak się wypalić, bo komp nie dopuszczał do procedury wypalania przy niskiej temperaturze. W naszych dieslach, jak widać w innym temacie, jest problem z dogrzaniem całego układu. Jak ktoś nie da w palnik na eSce czy autobanie, to nawet 80 stopni C silnik nie osiągnie. Ponoć ten typ tak ma. Zostaje wypalanie serwisowe lub "naprawa ostateczna" filtra.
#370
Napisano 15:48, 28.02.2020
Wydaje mi się, że problem w końcu został rozwiązany po tak długim czasie. Przepływomierz został zastąpiony nowym w ostatnim kwartale 2019 r. Kiedy błąd został ostatnio wyzwolony, ECM / PCM został zresetowany po wymuszonej regeneracji za pomocą HDS. I od tego czasu byłem w stanie przyspieszyć w każdej sytuacji bez wywoływania błędu. W ubiegłym tygodniu przeprowadzono pełną regenerację podczas jazdy z wartością PM 12,6 g po 1308 km. Temperatura wody chłodzącej wynosiła 84 stopnie przy 53 km / hi 1540 obrotach, gdy rozpoczęto regenerację. Według zapisu danych za pomocą HDS, trwało to 10 minut przy temperaturze spalin do 644 stopni przy 50-90 km / h. Można to rozpoznać po statusie 00110002 $, EGR jest otwarty i ISV działa.
#371
Napisano 17:36, 01.04.2020
A wiec tak.. jak zapali się kontrolka z wykrzyknikiem to różnie bywa . Jak wypalanie nie pomaga bo obstawiam że te 200 zł w aso to za samo wypalanie podczas , którego filtr się sam regeneruje ... bla ,bla.... Jeśli został wypalony filtr i po 200 km zapala się kontrolka to nie ma co już go wypalać . Wykręcamy filtr dpf Myjka ciśnieniowa płyny do sady i jazda .. myjemy go porządnie , wsadzamy później do wanienki albo zalewamy i powtórka .... Pisałem już o tym sposobie niedawno na forum ... Jak już wymyjemy filtr i zacznie przez niego lecieć porządnie woda , bo jak się zapali kontrolka DPF! to nic prawie z niego nie leci .. Zakładamy dpf-a i dopiero robimy wypalanie ...
Pomaga i jedyny najtańszy i najlepszy sposób naprawy ....
I uwaga : Przeganianie auta , pałowanie na autostradzie i nic nie daje a możecie zaszkodzić dla auta - to jest tak jakbyście zakleili sobie usta i przebiegli się 1 km ...
Witam czy ciezko jest wykreciic ten filtr samemu w garazu piszemy o accord 8 z 2009. Zapaliła mi sie wczoraj kontrolka chce jechac na wypalanie ale moze bym sie skusił najpierw spróbowac go umyc tak jak pisałes i pozniej go wypalić. Mozesz mi podac linka do opisu mycia filtra ?
Panowie weście jedną rzecz pod uwagę.
nikt nie dba o dpf dopóki mu się kontrolka nie zapali - więc o całej sprawie dowiadujemy się jak coś nam się na desce zapali i wtedy kombinujemy.
z tego co widzę to chyba jestem pierwszy który wymył dpf - na razie jest ok i sam jestem ciekaw na ile to wystarczy.
ale jeżeli u mnie pdf zapchał się po 150 tyś to naprawdę był mocno zawalony i sądzę że na jednym myciu się nie skończy.
Mozna bezosrednio myjka walic do srodka nic sie nie stanie ?
#372
Napisano 15:26, 17.06.2020
#373
Napisano 12:00, 26.08.2020
Witam ponownie. Opiszę po kolei, jak u mnie wyglądały czynności związane z wymontowaniem DPF-a w Hondzie Accord i-DETEC 2,2. Całość sfotografowałem. Na wstępie dodam, że korzystałem ze wsparcia meilowego i telefonicznego kolegi z forum (ACCORD 2009) , którego posty można wcześniej przeczytać.
Wszystko to, co już zostało opisane przez wcześniej przez wspominanego kolegę Acoord 2.2 cdti 2009 z Warszawy link Regeneracja DPF.
- Przed rozpoczęciem prac, warto podjechać do kogoś, kto ma palnik i kanał (ja skorzystałem z pomocy firmy zajmującej się typowo tłumikami i wydechami), aby popuścić śruby od spodu (widok niestety ale od góry na zdjęciu nr 7 http://www.fotosik.p...daf3062d9b0b8a6).
Wiadomo, że tam bywają duże temperatury, w związku z czym śruby są mocno zapieczone i można je urwać a nie odkręcić.- Filtr znajduje się w komorze silnika. Pierwsza czynność to wypięcie wtyczki sondy przed zdemontowaniem cienkiej blachy (zdjęcie nr 1 http://www.fotosik.p...5e88a01df85392f).
Nie jest to łatwe, trzeba uważać na kabelek od sondy. Ja zrobiłem w ten sposób, że po odkręceniu 4 śrub na klucz 14, blachę mocno pociągnąłem do góry od strony zderzaka, tak, abym miał dostęp do śruby sondy. Następnie kluczem 22 można ją wykręcić, ale kręci jednocześnie kablem sondy, aby go nie ukręcić (zdjęcie nr 2 i 3)
http://www.fotosik.p...6fdec10874192dc
http://www.fotosik.p...c0f6257c9f2b3ce- Demontaż czujników – są dwa. Jeden jest połączony z wężami gumowo-aluminiowymi oraz jeden cienki od lewej strony filtra. Czujnik nr 1 najlepiej odkręcić kluczem 10 bezpośrednio od nadwozia (centralny punkt zdjęcie nr 4 http://www.fotosik.p...d9eb58e43562c55 ).
Drugi czujnik jest dobrze przedstawiony na rys. nr 5 i 6
http://www.fotosik.p...5b9b4769293a507
http://www.fotosik.p...91c2ce1f9a740a7
Też warto go zdemontować poprzez wypięcie z wtyczki i wyciągnięcie w całości. Ja początkowo próbowałem go wykręcić z filtra, ale jak mi zaczął klucz objeżdżać to zrezygnowałem. Widać to nawet na zdjęciu że śruba jest delikatnie objechana. Co do wypięcia czujnika z wtyczki, to mnie się niestety nie udało go wypiąć bez strat, po pierwsze wyłamałem mocowanie wtyczki, po drugie naderwałem wpinkę do nadwozia (zdjęcie nr 10 i 11 – są pokazane z bliska mocowania czujnika).
http://www.fotosik.p...542f10b7b5cf383
http://www.fotosik.p...b696f1d108a76fa- Gdy mamy odkręcone śruby od dołu, wyciągamy filtr z czujnikami do góry (zdjęcie nr 8). Następnie wypinamy ostrożnie czujniki. Przy wypinaniu czujnika nr 1, ważne jest aby zapamiętać i nie pomylić wężyków przy montażu, a przy odkręcaniu czujnika nr 2 użyć klucz oczkowy z przerwą (zdjęcie nr 9) http://www.fotosik.p...517607513032b2b
- Następnie namaczanie, płukanie itd. http://www.fotosik.p...16adb9f2735169f
Stosowałem środek SINTAN oraz AKRA K2.
Powodzenia
#374
Napisano 12:04, 26.08.2020
No i stało się. Wczoraj ponownie filtr się zapchał a silnik wszedł w tryb serwisowy. Przejechałem ponad 100. 000 km. Więc czeka mnie ponowny demontaż, płukanie( tym razem w specjalistycznej firmie) ponowny montaż, reset kompa. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie ok.
#375
Napisano 21:29, 01.10.2020
Postanowilem napisac ten temat na tym forum, ponieważ Accord 2.2 VIII i CRV 2.2 III to blizniacze konstrukcje (tak mi się wydaje).
Postanowiłem napisać ten temat, ponieważ wierzę, że ktoś się już z tym spotkał.
Generalnie chodzi o filtr DPF, który jest trupem. Samochód ma nalatane 230kkm i z filtra pozostalo sito. Nie nadaje sie juz do regeneracji i mam dwa rozwiązania.
A) kupno zamiennika za około 2000-3000 zł, lecz duzo mechanikow nie poleca tego rozwiazania. Uwazaja, że tylko oryginal jest warty uwagi ale na wydatek 10k troche mnie nie stać.
B) wyciecie DPFa + wgranie mapy + podniesienie mocy o 30km.
Koszt od 900-2500zl.
Mam pytanie czy ktoś już stosowal ten zabieg wyciecia i czy nic sie z samochodem nie dzieje?
Auto bedzie uzytkowane tylko w miescie, takze problem z zapchanym DPFem bedzie występować.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , wczoraj, 17:29 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Instalacje gazowe →
LPG Gorzów WielkopolskiNapisany przez Manieko2 , 03 maj 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych