OK dzięki za potwierdzenie.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 18:50, 02.05.2016
#32
Napisano 15:24, 18.06.2016
No i okazało się że za stuki odpowiedzialny był tylny łącznik stabilizatora. Luzy nadal są gdy ruszam kołem w kierunku pionowym ale nie ma już stuków.
#33
Napisano 20:46, 18.09.2016
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
#34
Napisano 21:46, 18.09.2016
Oczywiście masz pewność ,że to nie opony ?
#35
Napisano 21:49, 18.09.2016
U mnie był chinol i też buczał,nie wiem ile poprzedni właściciel z tym jezdził,ale ja zrobiłem na tym z 1000km i wymieniłem.
Kupiłem na e bay-u za 60 funtów i już 10tys.mil zrobiłem .No i jest dobrze.
Nie ryzykowałbym kupowania ze szrotu,może też już jest zajechane.
#36
Napisano 08:36, 19.09.2016
Wymiana banalnie prosta
Osobiście odradzam kupna używanych łożysk/piast
#37
Napisano 08:42, 19.09.2016
Ja zakładałem SNR , do tanich nie należy ale jakość bdb. Jak chce się mieć komfort i pojeździć trochę lepiej dołożyć niż zmieniać co chwile i szumy w aucie. A łożysko słabej jakości padnie i do wymiany razem z piastą ,podwójny koszt.
#38
Napisano 15:29, 21.09.2016
z tyłu jest przecież z piastą... ja wymieniłem na chinola za 200zł i zobacze ile polata...
#39
Napisano 19:05, 21.09.2016
Moim zdaniem lepszy nowy chinol niż używka,bo używka to większe ryzyko.
#40
Napisano 19:13, 21.09.2016
Zwaszcza gdy SNR mozna kupic juz za 220 plus przesylka.....
#41
Napisano 21:29, 21.09.2016
czy za tą cenę snr jest oryginalny? Szukam nowej piasty, obecnie mam wstawione ntn, które jeśli dobrze wyczytałem jest to samo co snr i ceny tej części się wahają od wspomnianych 220zł do ponad 400zł w sklepach/aukcjach internetowych.
#42
Napisano 19:13, 22.09.2016
Tego na 100 procent pewnym byc nie mozna w tych czasach. Ja kupilem za 220 SNR, pudelko z hologramem SNR, a w srodku lozysko sygnowane NTN japan. Wygladalo na oryginalne, przejechane juz 15 tys, reszte czas pokaze.
#43
Napisano 19:25, 22.09.2016
koncerny SNR i NTN sie połączyly stad takie rzeczy ja kupowałem piastę do Siebie na tył to było pakowane w pudełko z logami tych dwóch. Sprzedawca wyjaśnił, że to efekt fuzji
#44
Napisano 07:56, 01.06.2017
Przestrzegam osoby, które kupują piasty na allegro. Nie wiem, czy to tylko moje szczęście, ale chyba będę bardziej uważać.
Kupiłem dwie piasty SNR na allegro, do Acco 7gen. Otworzyłem jeden kartonik, poruszałem piastą, wszystko jest ok. Po zamontowaniu jej na lewym kole zabrałem się za rozbieranie drugiego. Gdy już miałem wszystko przygotowane do zamontowania drugiej piasty okazało się, że łożysko jest uszkodzone, podczas obracania w ręku czuć jednopunktowy opór, jakby było łożysko zbite lub ciało obce gdzieś na bieżni. Opór nie ustaje po kilkukrotnym przekręceniu. Piastę finalnie chcę odesłać, ale polecam najpierw sprawdzić jakość towaru, dopiero później przystąpić do działania.
Mieliście może taką przypadłość z tymi piastami?
#45
Napisano 08:20, 01.06.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych