Jeśli chodzi o wersję tourer z 2003 silnik 2.0 tylna oś, czy da radę wymienić samo łożysko czy trzeba z całą piastę zakupić ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 12:44, 09.03.2016
#17
Napisano 08:06, 11.03.2016
Jeśli chodzi o wersję tourer z 2003 silnik 2.0 tylna oś, czy da radę wymienić samo łożysko czy trzeba z całą piastę zakupić ?
Kombi ma przykręcaną piastę na jedną centralną śrubę klucz 36mm i momentem 230 Nm..... łożysko żeby wymienić to trzeba wiedzieć jakie idzie , może wyprasuje z piasty i napisze jakie idzie do kombi .. Ale jak po rabatach piasty zaczynają się od 150 zł to łożysko + wyprasowanie wprasowanie nie wiem czy będzie taniej ....
#18
Napisano 20:02, 01.04.2016
Czy przy montażu tej piasty nakładać jakiś smar czy te łożyska są zamknięte i mają smar ?
#19
Napisano 21:06, 01.04.2016
Zamknięte
#20
Napisano 16:36, 02.04.2016
Ciekawa sprawa wymieniłem dzisiaj w acco 7 kombi tylną piastę na NTN HUB331 Japan (założona była chyba jeszcze oryginalna NTN HUB150 Japan podejrzewam że po tylu latach zmienili oznaczenia) i gdy auto stoi na kołach i mocno szarpię za górną krawędź koła to w kierunku do siebie nadal jest luz, po drugiej stronie też tak jest. Piastę wymieniłem z lewej strony ponieważ w ostrych zakrętach w prawo słychać było obcieranie i był luz przy szarpaniu za koło. Nie wiem czy taki luz ma być czy co.
Co mnie też zdziwiło to że bieżnia wewnętrzna na trzpieniu nie jest pasowana na ciasno tylko na 0/luźno.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 16:39, 02.04.2016
#21
Napisano 20:57, 02.04.2016
Na pewno ten luz jest na piaście a nie na sworzniu górnego wahacza ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#22
Napisano 21:03, 02.04.2016
Pewności nie mam, nawet zacząłem po cichu podejrzewać, że może coś z zawieszeniem jest nie tak, będę musiał to sprawdzić.
#23
Napisano 21:19, 02.04.2016
Na pewno ten luz jest na piaście a nie na sworzniu górnego wahacza ?
bardzo słuszna uwaga, też poszedł bym tym tropem...
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#24
Napisano 08:34, 03.04.2016
Macie jakiś patent jak sprawdzić ten sworzeń bez demontowania wahacza i bez udawania się na szarpaki ?
#25
Napisano 08:44, 03.04.2016
ogólnie sworzeń górny zarówno z przodu jak i z tyłu właśnie przez poziome szarpanie koła się sprawdza..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#26
Napisano 10:45, 03.04.2016
Z tego co piszecie to będą te sworznie, ewentualnie jeszcze może tuleje w tym wahaczy mogą powodować luzy.
#27
Napisano 10:51, 03.04.2016
Zrób jak wcześniej ..ale w dwie osoby jeden szarpie by wywołać luz drugi lapie ręką w miejscach wahacza gdzie moźe może być luz ...będzie to czuć pod rękąMacie jakiś patent jak sprawdzić ten sworzeń bez demontowania wahacza i bez udawania się na szarpaki ?
Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:52, 03.04.2016
#28
Napisano 19:05, 07.04.2016
Teraz dodatkowo przy ruszaniu ale nie zawsze np. z miejsca parkingowego do tyłu i później do przodu słyszę lekki stukot z tyłu (zarówno przy ruszaniu do tyłu jak i do przodu słychać ten stukot)
Dzisiaj podniosłem obydwa tylne koła do góry złapałem za ramiona felgi i wykonywałem dynamiczne ruchy w prawo i w lewo i na obydwu kołach przy zmianie kierunku obrotu było słychać takie lekkie pukanie, podejrzewam że to z tego pochodzi. Lewe koło nowe łożysko prawe koło stare łożysko. Więc raczej łożyska odpadają.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 17:01, 09.04.2016
#29
Napisano 16:26, 02.05.2016
Podłączę się pod temat. Czy ktoś mi powie czy do accorda vii są sprzedawane łożyska bez abs?? Znajomy mechanik powiedział mi abym przez przypadek nie kupił bez abs'u i mam małego stresa. Zakupiłem takie coś http://www.ebay.co.u...=STRK:MEBIDX:IT . Chcę tani zamiennik gdyż samochód niedługo będzie do sprzedania (już szukam civica viii) i nie chcę się wpakować w duże koszty...
#30
Napisano 17:12, 02.05.2016
Nie slyszalem jeszcze o wersji bez ABSu ale byc moze takie byly na kraje trzeciego swiata hehe. Na przyklad na Islandii sa wersje bez klimy. To lozysko z linka powinno pasowac, jak byk widac na foto koder ABSu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych