Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Kolizja w Accorda w tył - co robić?

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#16 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 167
Wzorowa

Napisano 21:53, 02.12.2015

Jestem zdecydowany dać auto do ASO. Jutro mam wizytę likwidatora z PZU więc zobaczymy co powie ale wątpię żeby wpłynęło to na moją decyzje. Wolę mieć pewnie zrobione auto niż zarobić ewentualne parę groszy na gorszej naprawie.

 

I dobrze zrobisz. Nie baw się w żadne ściąganie czegokolwiek! Jako, że ostatnio to przerabiałem i tak jak w Twoim przypadku to też było pzu, więc poradziłbym coś takiego:

Niech przyjedzie rzeczoznawca i niech sobie wycenia obojętnie na ile, nawet na 1tyś. zł. Wtedy jedź do Aso, gdzie na 100% będą kolejne oględziny, a serwis wystawi swój rachunek za naprawę. A patrząc po fotach trochę do roboty będzie - zderzak, belka i ściana grodziowa - jak w banku. Nie wiadomo co z plastikami pod spodem, lampami i zamkiem. Co do wydechu patrząc na zderzak, pewnie go cofnęło. A nawet jak nie to pogadaj w serwisie, żeby zakwalifikowali do wymiany. :) Dobrym argumentem w rozmowie jest przekonanie ich, że wszyscy będą zadowoleni. Oni zarobią a Ty będziesz miał nowy wydech.

Napiszesz upoważnienie, weźmiesz samochód zastępczy i wszystko pójdzie gładko. :)  Jakbyś brał zastępczy, to nie wcześniej niż zaczną naprawę, bo potem TU będzie chciało kasę nie od serwisu tylko od Ciebie.

 

...jak przyjedzie rzeczoznawca to zdejmij zderzak aby dobrze Ci samochód opisał...

Takie coś to tylko jakby chcieć zarobić. Tu będzie za dużo do roboty.... Poza tym po co się brudzić? Serwis to zrobi, a zapłaci TU.  :)


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#17 peter85

peter85
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:21, 03.12.2015

A po co od razu zdejmować zderzak. Ja jakieś 3 lata temu też miałem niewielką stłuczkę tyle, że przodem i wstawiłem auto na naprawę bezgotówkową do ASO. Spotkałem się z rzeczoznawcą w serwisie na oględziny, Pan popatrzył coś tam popisał i powiedział, że na razie wystarczy i przyjedzie jeszcze raz jak serwisanci zdejmą zderzak i wtedy zobaczy co tam jeszcze jest do wymiany, generalnie wszystko odbyło się sprawnie i bez jakichkolwiek problemów.


  • 0

#18 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:44, 03.12.2015

ale żeby w takiej sytuacji zahamować i do tego jeszcze tak mocno  :om:


  • 0

#19 Zaldier

Zaldier
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GH
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:27, 03.12.2015

Talar, to jest przestroga dla tych, którzy muszą nauczyć się zachować bezpieczny odstęp podczas jazdy. Będziesz spieszył się, żeby minąć na żółtym to diabeł będzie cieszył się.


  • 0

#20 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 00:45, 04.12.2015

Hej :)

Tak, jak piszą Koledzy - nie baw się w półśrodki... jeśli chcesz likwidować szkodę w ASO, to najlepiej od razu podjedźcie z rzeczoznawcą na oględziny do ASO...

Tak na pewno zdejmą zderzak i, jak wynika z nie tylko mojego doświadczenia, będą dokładnie oglądali co trzeba zrobić... bez zdejmowania zderzaka nie da się dobrze i całościowo ocenić rozmiaru strat...

Mało tego, w moim przypadku mechanicy w ASO podpowiadali Panu rzeczoznawcy, co jeszcze trzeba wymienić, żeby było zrobione zgodnie ze sztuką, że tego się nie da naprawić itd...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#21 R0bert

R0bert
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Opolskie/Slaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:02, 04.12.2015

Dzisiaj najpóźniej miałem dostać wycenę na e-maila, jednak do dzisiaj nie dotarła. Dodatkowo nie mogłem się zalogować do swojej szkody, po telefonie przedwczoraj,wczoraj dostałem odpowiedź iż po dostaniu SMS'a będzie możliwe zalogowanie się do sprawy jednak przez cały dzień nic nie dostałem.

Na dzień dzisiejszy nie mam żadnych informacji, likwidator miał mi przysłać do wczoraj wieczorem, maksymalnie dzisiaj kosztorys, jednak czuje że nic z tego nie będzie przez te całe ich systemy.


  • 0

#22 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:07, 04.12.2015

to jak będziesz miał kosztorys to wrzuć skan;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#23 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 05:17, 05.12.2015

Uderzenie żadne . Kosmetyka, ściana tył jestem pewien że nie jest uszkodzona . Co do rozbieram rozbierania samochodu przed ogledzinami, to nawet my w aso nie rozbieram przed pierwszymi, zawsze w obecności rzeczoznawcy , wtedy jest pewność że nikt ci nie zarzuci że coś dodatkowo uszkodziles
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#24 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:44, 05.12.2015

co do doświadczeń - moja historyjka. Żonie Pan wjechał w tył Leona. Sprawca był ubezpieczony w Allianz. Ubez. sprawcy zaproponował nam uproszczoną likwidację szkody - szkodę wyceniono ok 3000 zł. Po usłyszeniu tej kwoty stwierdziłem że decyduje się na naprawę w ich sieci naprawczej (stwierdziłem że nie będę się pchał w Aso). Warsztat robotę wycenił na 8 000 zł - auto zostało naprawione. Co do auta zastępczego - jak auto uszkodzone jeździ to pewnie byłby problem z wypłaceniem kasy od dnia szkody ale koleżanka miała kolizję (auto nie nadawało się do jazdy) i zastępcze dostała no koszt sprawcy od dnia zdarzenia.


  • 0

#25 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:23, 05.12.2015

a kiedy miałeś tą szkodę??


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#26 R0bert

R0bert
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Opolskie/Slaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:58, 05.12.2015

Szkoda we Wtorek, w czwartek oględziny, a do teraz nic do mnie nie dotarło. System PZU czasem mnie loguje, czasem nie, a na dodatek jak już się zaloguje to nie mam żadnych dokumentów, żadnych oględzin, żadnego kosztorysu w systemie. Ogólnie coś im ten system nie chodzi poprawnie cały czas są problemy. Mimo zapewnień (wątpliwości czy likwidator ma poprawny nowy numer szkody, a nie stary - alunowany) to według mnie kosztorys poszedł w stary numer szkody - alunowany wcześniej przez system. Tak więc pozdrawiam nasze PZU.


  • 0

#27 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 16:19, 05.12.2015

powiem Ci, że PZU i tak ma mocno rozbudowany system likwidacji szkody, ostatnio jak miałem właśnie przerysowany zderzak to tego samego dnia już miałem kosztorys, a kolega ostatnio likwidował szkodę z OC, gdzie również dostał "klapsa", rozliczał kosztorysowo i na dwa tygodnie dostał bez problemu  samochód zastępczy podstawiony pod dom, a naprawiał we własnym zakresie i dość dobrze na tym wyszedł - tak więc masz po prostu pecha ;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#28 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 167
Wzorowa

Napisano 18:48, 05.12.2015

Ja kosztorys z pzu dostałem na maila po trochę ponad 2godz; co mnie lekko zszokowało. A jak wczoraj rozmawiałem z sąsiadem, któremu przerysowali cifa, to mówił że w generali musi czekać 2-3 tyg.


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#29 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:25, 05.12.2015

co więcej, PZU potrafi wypłacić odszkodowanie w przeciągu 2-3dni


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#30 R0bert

R0bert
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Opolskie/Slaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:04, 06.12.2015

Ja z poprzednim Accordem też ubezpieczonym w PZU również nie miałem problemu przy wymianie nadkola i zderzaka przedniego. Jednak teraz to jakiś absurd nie wiem czy oni jakiś system wprowadzają nowy czy co, ale założyli mi nowy numer szkody na ktry miały zostać przeniesione dokumenty jednak według systemu jestem na pierwszym etapie czyli oczekiwanie na oględziny. Po kontakcie poprzez wiadomości w systemie dostałem odpowiedź: "Witam, informuję, że nie odbyły się oględziny w tej szkodzie. Kosztorys będzie przygotowany po wykonaniu oględzin. Z poważaniem, PZU SA" .

Wysłałem im odpowiedź jeszcze raz pisząc że mieli mi całe dane przenieść ale wiedząc że życie jest ciężkie to doczekam się drugich oględzin, a już w piątek chciałem oddawać auto do naprawy jednak nie ma jak bo dokumentów brak.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq