Muzyczka, czyli mogę być pewien że jeśli błąd 420 i 430 to wina kata i emulatory 2 sond powinny pomóc? A czy może być tak że "dziurka" w emulatorze może być za duża? Niestety u mnie jest straszny dostęp do drugich sąd i za każdym razem musiał bym rozbierać wydech chcąc powiększyć lub pomniejszyć otwór.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 19:37, 05.01.2016
#17
Napisano 20:14, 05.01.2016
Muzyczka a przy pomocy jakiego interfejsu mógłbym wyłączyć tę drugą sondę lambda?
Odnośnie rozwiercania to jest zależność im gorszy stan katalizatora tym większy otwór wiercimy czy odwrotnie ?
#18
Napisano 20:16, 05.01.2016
Wi@S4 via Taptalk
Użytkownik pawel83waski edytował ten post 20:26, 05.01.2016
#19
Napisano 21:02, 05.01.2016
A co gdybym całkiem zaślepił otwór?To co przeczytałem: "W przypadku zbyt dużej ilości powietrza w spalanej mieszance powstaje mieszanka „uboga”, natomiast zbyt duża ilości paliwa generuje mieszankę bogatą" To czy w obydwu przypadkach pojawi sie check lub błąd w komputerze? Rozumiem że zniszczony katalizator daje zbyt mało powietrza w spalanej mieszance czy tak? Na marginesie klucz potrzebny jest do sondy chodzi mi o rozmiar bo mam zamiar kupić sobie specjalny "sprzęt" do tego.
#20
Napisano 21:59, 05.01.2016
Jak kupisz specjalny do sondy to rozmiarem nie musisz się martwić(22).
#21
Napisano 23:22, 05.01.2016
Wi@S4 via Taptalk
Użytkownik pawel83waski edytował ten post 23:23, 05.01.2016
#22
Napisano 09:43, 06.01.2016
A co gdybym całkiem zaślepił otwór?To co przeczytałem: "W przypadku zbyt dużej ilości powietrza w spalanej mieszance powstaje mieszanka „uboga”, natomiast zbyt duża ilości paliwa generuje mieszankę bogatą" To czy w obydwu przypadkach pojawi sie check lub błąd w komputerze? Rozumiem że zniszczony katalizator daje zbyt mało powietrza w spalanej mieszance czy tak? Na marginesie klucz potrzebny jest do sondy chodzi mi o rozmiar bo mam zamiar kupić sobie specjalny "sprzęt" do tego.
Koledzy zacznijmy od podstaw: silnik V6 posiada dwa razy po trzy cylindry. Pierwsze sondy odpowiada za stan mieszanki, drugie sondy za stan spalin za katem. Emulator można tylko włożyć w drugą sondę w celu ograniczenia ilości mierzonej ilości spalin.
Jeszcze w komputerze silnika jest zapisany taki parametr jak "czas reakcji sondy", jeśli ten parametr nie będzie się zmieniał wywali checka Więc wielkość otworu , albo będzie dobra i pomoże albo nie ,ponieważ nie wiem co tam siedzi w amerykańskim programie silnika . Jak pracują sondy można odczytać za pomocą np elm327, są wersje na BT i na kabel cena na ebay od 3 $ lub na allegro 20 zł.
Muzyczka a przy pomocy jakiego interfejsu mógłbym wyłączyć tę drugą sondę lambda?
Taniej wyjdzie Ci kupić nowy katalizator w ASO niż samemu kupić taki interfejs. Ja posiadam www.hondata.com z odpowiednim ecu to koszt 1400 $ . Wstawienie płytki do kompa w PL koszt 3600 zł...
#23
Napisano 10:23, 06.01.2016
Wiecej i konkretnie dowiem sie w piatek bo jade do mojego "tunera" skladac B18T w moim EK. Bedzimy sprawdzac co i jak ogarnac zeby K20 latalo jak trzeba bez kata
Jak widac nikt nie pomoze, tak przez forum, bo kto wie co i jak zrobic, chce zarobic a nie oddawac wiedze za darmo... nawet na forum
A wystarczy nie owijac w bawelne i powiedziec: "jest do ogarniecia, ja biore za tu 500" i juz!
Wi@S4 via Taptalk
Użytkownik pawel83waski edytował ten post 10:25, 06.01.2016
#24
Napisano 11:01, 06.01.2016
#25
Napisano 11:12, 06.01.2016
Ja tez juz kilkanascie lat dlubie w autach i nikt mi nie pomagal, tylko szukanie teorii i sprawdzanie w praktyce, ale w K-serii jestem swiezy Dokladnie K20 w FR-V (pierwsze w PL modzone FR-V).
Wiem jak to jest z tymi tunerami... u mnie tez mialo byc latwo, emulator drugiej sondy i z bani a tu okazuje sie ze blad jest pierwszej sady: "za wysokie napiecie" (Stag jest pod nia wpiety wiec dobrze pokazuje 2.15V) i to na benie Na LPG niezbacznie sie zmniejsza.
Sada pracuje w tzw. "przeciaga" i z tad moze byc ta zawyzona wartosc mimo ze silnik pracuje normalnie.
Tak czy siak druga sade mozna by wylaczyc zeby pozbyc sie dodatkowego problemu.
W piatke bedziemy sprawdzac korekty na mapie benzynowej i temat powinien sie wyjasnic.
Wi@S4 via Taptalk
#26
Napisano 12:27, 06.01.2016
No to rzeczywiście koszt zakupu dla siebie samego za duży. myślałem że da się to ogarnąć tym HDS HIM.
Muzyczka to aby pozbyć się tej drugiej sondy trzeba jeszcze dodatkowo wstawiać płytkę do komputera ?
#27
Napisano 13:44, 06.01.2016
mam elm wersję wi-fi i system na iphone ios, ale nie wiem jakim programem mogę odczytać sądy...Czyli Muzyczka może być tak że u mnie w V6 nic nie da wstawienie emulatorów? Czy po numerze oe sondy można gdzieś zobaczyć jakie ma parametry?
Użytkownik tmaxx88 edytował ten post 13:56, 06.01.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , dziś, 21:23 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych