Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Check engine a emulator

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:50, 19.11.2015

Witam Wszystkich, 

 

Wywali mi cały czas checka sprawdzałem już u paru znachorów na komputerze i każdy twierdzi że to przez sondę...

 

Posiadam accorda VII co prawda jest to wersja amerykańska 3.0 240hp.

 

Niemniej jednak interesuje mnie co myślicie o zastosowaniu emulatora czy warto i czy nie pogorszy on pracy silnika, spalania?

Jeszce jak by ktoś mi podpowiedział ile jest sond w 3.0 v6? TO BYM BYŁ MEGA WDZIĘCZNY- chodzi mi o te za katalizatorem...

 


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:03, 19.11.2015

1. Japancars.ru i sam sobie sprawdzisz ile masz sond
2. Emulator to temat omawiany juz wiele razy. Użyj proszę wyszukiwarki.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 19.11.2015

Wszędzie są tylko opisy co do sond lamb i jak działa emulator. Nie może ktoś odpowiedzieć jednoznacznie czy bardziej za tak czy bardziej za nie?

 

Sorry ale z tej strony to ja nic nie rozumiem  heh - ale "przemkowal" dzięki za pomoc


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 22:22, 19.11.2015

Lenistwo na potęgę.
Emulator zmniejsza przepływ spalin do sondy wiec sonda druga widzi że jest ok. Jeśli masz sprawny katalizator to wymienić sondę i tyle. Jeśli kat nie działa to emulator powinien załatwić sprawę. Tylko być może trzeba będzie poeksperymentować ze średnicą otworu.

Co do stronki. Wpisujesz Vin i w dziale exhaust masz pokazane sondy na wydechu.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 23:00, 19.11.2015

Przecież taki emulator to nie aż tak droga impreza . Pomierz gwinty i być może pomoże .


  • 0

#6 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:12, 20.11.2015

Ok dam znać jak ogarnę to. dzieki 


  • 0

#7 Kijek86

Kijek86
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Bedford UK Polska Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Nie wiem
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:32, 20.11.2015

No ja wlasnie zalozylem taki emulator bo kat wywalony wnetrznosci tylko pucha zostala ale dalej wywalilo check i dzis rozwierce lekko otwor w emulatorze wiertlo 5 tak mi polecil specjalista Muzyczka wiec mozesz zrobic tak samo

Użytkownik Kijek86 edytował ten post 10:32, 20.11.2015

  • 0

#8 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 20.11.2015

Daj znać kolego czy dalej będzie check świecił, jakie zamawiałeś emulatory?


  • 0

#9 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:46, 29.12.2015

Chciałem się zabrać za wymianę ale u mnie w V6 są dwie sondy i dwa katy i dostęp jest "super". Trzeba odkręcić cały tłumik środkowy, sondy nie da się odkręcić bo blokuje osłona kata, a przykręcona jest już tak zardzewiałymi śrubami że tragedia. U mnie wyskakuje bład 420 i 430 czyli bank 1 i 2. Czy możliwe jest że padły 2 katy lub 2 sondy?


  • 0

#10 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:16, 29.12.2015

też szukam emulatora...może ktoś mi napisać na pw jakiś link który będzie do mojej pasował?dzieki z góry. pozdro


  • 0

#11 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:46, 01.01.2016

Wywalilem kata w k20a9 dalem emulator a blad i tak jest. Mam LPG wiec programem odczytalem wartosci napiecia z obu sond.
Po odpaleniu
ed16fe9cf3801103c04010df3fa7a2c9.jpg

Po rozgrzaniu silnika
d525c466e4968a234fadd8192f794288.jpg

Wi@S4 via Taptalk
  • 0

#12 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:28, 02.01.2016

jakim programem to robiłeś?


  • 0

#13 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:36, 02.01.2016

AC Stag dla sterownika QBOX.
Dzis grzbalem przy drugiej lambdzie. Zostawilem ja w emulatorze ale wkrecilem go w nakretke przyspawana od zewnatrz wudechu - bez zmian... nawet jak wisiala luzem.
Pierwsza sonde tez dalem w powietrze... odczyt bez zmian :D Parodia! Roznica taka ze szybciej wyskakiwal blad P1157. Co bym nie robil zawsze ten sie pojawia :/

Wi@S4 via Taptalk
  • 0

#14 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:44, 03.01.2016

Witam.
Program staga ma możliwość odczytania parametrów sondy ale żaden gazownik tego nie podłącza a wartości są bo są ... co potwierdza pawel83waski.. Jak wyskakuje błąd P0420 i P0430  jest to wina padniętego katalizatora a nie sondy... W tym celu na allegro można kupić prosty emulator za 20 zł wkręcić go  i obserwować, bo czasami trzeba go rozwiercić w zależności od stanu katalizatora... Można też całkowicie wyłączyć drugą sondę , ale do tego trzeba mieć wiedzie i sprzęt do hondy . Ja u siebie wyłączyłem całkowicie :) 


  • 0

#15 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:48, 03.01.2016

W takim razie jak odczytac faktyczna wartosc z 1 i 2 sady? Z kad blad 1 a nie drugiej sondy po wywaleniu kata? Druga ma emulator z zaspawanym otworem. Do pierwszej sady jest dolutowany przewod od instalacji LPG.

Wi@S4 via Taptalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq