Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gwint ISC - pytania i odpowiedzi przeniesione ze starych zakupów grupowych

VII isc gwint zawieszenie gwintowane

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#46 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 05:28, 09.04.2016

Na tyle to nie ma takiego obciążenia to pewnie nie będzie ścinać.


  • 0

#47 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:35, 09.04.2016

Ale troche mi auto plywa na lukach na autostradzie.. musze dac do sprawdzenia czy wszystko ok z wszelkimi koncowkami gumami itd
  • 0

#48 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 05:41, 09.04.2016

a to ja byłem wczoraj dla dokładnego sprawdzenia i mam tylko łaczniki stabilizatora tył do wymiany a i tak sie już nie odkręciły i trzeba było ciąć


  • 0

#49 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:18, 09.04.2016

A ja troche na spontanie wziąłem sie za zawieche i mam małą muke..
W jednym z amorów, w regulacji twardości nie ma tego takiego "tykania" tylko sie luźno kręci... :/ trzeba będzie chyba wymieniać.. :/


  • 0

#50 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:16, 15.08.2016

Panowie od jakiegos czasu mam wrazenie ze mi sie auto w zakretach w lewo bardziej kladzie... Nie bawilem sie ostatnio twardoscia chyba ze ktos pod mache zagladal i zainteresowaly pokretelka ( wielu juz takich bylo :) ). Na lukach w prawo wydaje mi sie ze sztywniej wchodzi. Zastanawiam sie czy sie poprostu nie przyzwyczailem no i jednak to anglik wiec w lewo jestem na zewnetrznej wiec moze takie odczucie. A tak poza tym to jak odczuc ze amor do wymiany przy gwincie. Bo jednak w normalnym zawieszeniu bedzie bujac a tutaj jednak ta sprezyna sama w sobie jest sztywna.. :P

Użytkownik balllus edytował ten post 07:17, 15.08.2016

  • 0

#51 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:47, 15.08.2016

Przecież kręcenie tymi srebrnymi nakrętkami bez klucza nic nie zmienia... Zadaniem tej nakrętki jest tylko zrobić "klik" natomiast całe to ustrojstwo do regulacji siedzi wewnątrz kolumny i bez tego długiego klucza co się wkłada do wewnątrz kolumny nie zmienisz twardości.

 

A co do kontroli stanu amora to chyba w razie wątpliwości najlepiej pojechać gdzieś na szarpaki i tam sprawdzą stan najlepiej.


Użytkownik rhaegar edytował ten post 08:48, 15.08.2016

  • 0

#52 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 15.08.2016

U mnie one siedza na stale ;) a w UK o szarpaki ciezko :P
  • 0

#53 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:42, 15.08.2016

Na każdej stacji kontroli pojazdów mają odpowiedni sprzęt do sprawdzenia stanu amortyzatorów. A symptomy zużytych to podskakiwanie auta na wybojach i wariowanie ESP w momencie utraty kontaktu koła z podłożem. Sprawny amortyzator tłumi dobrze nierówności i po "łubudu" auto nie podskakuje jak piłeczka w górę i w dół.


  • 0

#54 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 15.08.2016

No ale na gwincie bedzie to tak odczuwalne ? Przeciez to sie i tak ledwo ugina :P co do VSA jesli o to ci chodzilo to tez nie latwo bo nie dziala jako ze mam pompe walnieta a nie spieszy mi sie tego naprawiac
  • 0

#55 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:55, 15.08.2016

Przy bardzo zużytym amortyzatorze będzie odczuwalne na pewno (ponadto kołysanie, przechylanie, przysiadanie, nierównomierne zużycie opon). Ale te amortyzatory ISC powinny wytrzymać ładnych kilkadziesiąt tysięcy km. Jak nierównomiernie Ci pochyla auto na zakrętach to może rzeczywiście inaczej masz ustawione tłumienie w osi prawa-lewa?


  • 0

#56 kaleba

kaleba
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Wola Filipowska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:29, 25.09.2016

Czy ktoś może kojarzy jaki jest minimalny zakres zglebienia na na ISC ? Szukam i nie mogę dokopać się.


  • 0

#57 wiran

wiran
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:52, 25.09.2016

Tzn ? Jak maksymalnie skręcisz samochód będzie tarł o asfalt . Wedle uznania.


  • 0

#58 kaleba

kaleba
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Wola Filipowska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 25.09.2016

chodzi o obnizenie w stosunku do serii (jaki jest zakres) np jak sprezyny eibach maja -35 i -30 to jak tu z gwintem


  • 0

#59 wiran

wiran
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:49, 25.09.2016

Jak ustawisz tak będziesz miał. Najniżej to aż na asfalt. Najwyżej to niżej od serii trochę o ile ci nie powiem bo nie mierzyłem.


  • 0

#60 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:30, 26.09.2016

w przypadku ISC, to chyba nie bardzo jest jak określić.... bo .....

 

zależy to od wkładów... ja u siebie mam teraz takie ludzkie. ale na początku miałem takie,że mogłem habetę położyć na glebie całkowicie, dosłownie położyć, leżała by na sankach.... w sumie to chyba na tych wkładach co mam teraz też byłoby to możliwe.

zakres jest bardzo duży.

sprawdzałem różnicę w zeszłym roku, i w porównaniu do seriii miałem niżej o .... przód 8 cm a tył 6

w tym roku jest jakieś 8,5 centa przód i 7tył

i jeszcze można sporo kręcić


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, isc, gwint, zawieszenie gwintowane

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq