Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gwint ISC - pytania i odpowiedzi przeniesione ze starych zakupów grupowych

VII isc gwint zawieszenie gwintowane

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#31 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:52, 24.03.2016

ja mam springi 8,6 i skręconą twardość na max


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#32 pizmak81

pizmak81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:piatek
  • Silnik:5.0
  • Wersja:s
  • KM:3
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 24.03.2016

To kriss chyba masz znojomosci u stomatologa :fuckwesole: bo ja troche dzis pojezdzilem po dziurawej Łodzi na polowie skali twardosci i dla mnie troche za twardo jakby,choc moze sie przyzwyczaje,nigdy gwintu nie mialem wczesniej.jutro wypad na autostrade zrobie to moze mi przejdzie :-D


  • 0

#33 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 24.03.2016

Oj na autostradzie przejdzie :) to jak teraz wpadam na autostrady w porownaniu do wczesniej to poezja :P drogi zjazdowe gdzie wczesniej sie strasznie uginal teraz nie czuc ze to luk a nie prosta :P
  • 0

#34 Robjunior

Robjunior
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:46, 24.03.2016

Też mam ISC 8/6 i ustawione na 16 przód tył, u siebie na miejscu jest super, ale ostatnio często bywam w dziurawym, nierównym Krakowie :D to tam przydało by się zdecydowanie miększe ustawienie :p


  • 0

#35 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:09, 25.03.2016

no cóż, na gładkim jest super, a na dziurach to na wszystkim nie jest fajnie, więc ..... ride hard, low and slow ;-)


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#36 Fyjox

Fyjox
  • Forumowicz
  • 121 postów
  • Skąd:Dębica/Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:30, 25.03.2016

Dosłownie "słów" na dziurach. Najgorsze są ładne drogi z studzienkami, coś pokroju miny dla czołgu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#37 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:51, 25.03.2016

. Najgorsze są ładne drogi z studzienkami, coś pokroju miny dla czołgu

 

Dokładnie! Jak są dziury to zwalniasz i uważasz. A nie jak każda droga w mieście - równo jak stół i co chwila ŁUP ŁUP ŁUP i latasz między studzienkami!


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#38 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:15, 01.04.2016

Panowie a geometrie robiliście odrazu czy najpierw troche jazdy ??


  • 0

#39 Fyjox

Fyjox
  • Forumowicz
  • 121 postów
  • Skąd:Dębica/Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 01.04.2016

Od razu. Trzeba po jakimś czasie? I tak u mnie negatyw jest


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#40 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:10, 08.04.2016

Panowie jestem w trakcie wymiany na gwint. I powiedzcie mi jak założyć uchwyt od ksenonów. Niby miała byś tylko przekładka ale jest inna grubość amora od gwintu.


  • 0

#41 pizmak81

pizmak81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:piatek
  • Silnik:5.0
  • Wersja:s
  • KM:3
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 08.04.2016

na opaske mam założony 


  • 0

#42 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 05:14, 09.04.2016

na opaske mam założony 

 

Tak też właśnie myślałem zrobić 

dzięki :-)


  • 0

#43 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:18, 09.04.2016

Co do geometrii ja zrobilem odrazu i po 3 miechach bylem sprawdzic i wszystko bylo ok. A o 1cm miedzy czasie podnosilem. Oczywiscie negatyw z tylu.. ale poza tym wszystko ok
  • 0

#44 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 05:24, 09.04.2016

Co do geometrii ja zrobilem odrazu i po 3 miechach bylem sprawdzic i wszystko bylo ok. A o 1cm miedzy czasie podnosilem. Oczywiscie negatyw z tylu.. ale poza tym wszystko ok

 

Duży jest negatyw? nie ma problemu z oponami nie ścina ich?


  • 0

#45 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:26, 09.04.2016

Oj nie powiem ci dokladnie bo nie pamietam.. a gwint zalozony chyba w pazdzierniku i jakos w tym samym czasie nowe opony i narazie jest ok ;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, isc, gwint, zawieszenie gwintowane

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq