Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

ECU z 2.0 do 2.4 - poprawa osiągów?

VII zmiana ecu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#61 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:30, 20.02.2016

Spalanie jest z pewnością mniejsze niż 2.4 ma w serii. Nie zbiera się najlepiej bo do 160 nie rozpędza się w 6 sek?


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#62 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:29, 24.02.2016

Z tym spalaniem to bym się zastanowił, bo vtec otwiera się przecież o wiele wcześniej, więc coś trzeba dać, aby jechało, na samym powietrzu nie pojedzie, no ale mniejsza z tym, po drugie nie chodziło mi o 6 s do 160 - nie jestem złośliwy, ale to tylko takie moje spostrzeżenie zgodnie z sugestią autora.


  • 0

#63 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:40, 24.02.2016

jeśli chodzi o spalanie to tutaj nie ma się zastanawiać. To oparte jest na faktach. więcej jak 11/100 nie udało się do tej pory przekroczyć. Otwarcie VTEC'a wcale nie oznacza, że trzeba dużo lać, żeby jechało. Widać komp od 2.0 jest w stanie utrzymać stechiometrie mieszanki i AFR w normie. Wgrana mapa to nie tylko sztywny czas wtrysku dla danej predkości obrotowej silnika. Jest Mapsensor, TPS, czujnik temp i sonda. To one pozwalają na korekcje dawki. Wiadomo nie skorygują tej mapy do takiego stopnia jak seria 2.4 ale to będzie coś zbliżonego. Jeździłem serią 2.4, tam troszeczke lepiej jest przy niższych obrotach. Fakt jest też taki, że odcięcie przy 6800 to zdecydowanie za mało dla 2.4. Ten silnik powinien się kręcić conajmniej do 7500 :)


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#64 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:42, 24.02.2016

Spalanie jest z pewnością mniejsze niż 2.4 ma w serii. Nie zbiera się najlepiej bo do 160 nie rozpędza się w 6 sek?

Z pewnością mniejsze spalanie ? Tzn..Jakie ?
Co do zbierania ..to nie chodzi pewnie,że źle się zbiera tylko nie jest to nic szczególnego w porównaniu do ECU z 2.4 a napewno po reflashu

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:43, 24.02.2016

  • 0
                       

#65 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:44, 24.02.2016

Spotkałem się z kilkoma zdaniami od osób, które miały 2.4 i narzekali, że mniej jak 14/100 w mieście to najmniejsze spalanie. Tutaj ciężko przekroczyć 11/100


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#66 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:47, 24.02.2016

Spotkałem się z kilkoma zdaniami od osób, które miały 2.4 i narzekali, że mniej jak 14/100 w mieście to najmniejsze spalanie. Tutaj ciężko przekroczyć 11/100

Powiem krótko..kosmos ,lambda albo nieprawda :-) ..a po 5 latach użytkowania mogę raczej mieć rozeznanie jak i mnóstwo osób z forum z silnikiem 2.4.Teraz wiadomo skąd się biorą później opowieści plemienne :-)
Zapraszam do działu ..spalanie naszych accordów

Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:05, 24.02.2016

  • 0
                       

#67 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 04:49, 25.02.2016

Chopacy, pytanie
ECU z k24 mt przeflift 05 pasuje do każdego 03-07 cl9 czy tylko do przedlifta?
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#68 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:16, 26.02.2016

Pasuje
  • 0

#69 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:04, 04.03.2016

Przemek a powiedz, czy ECU z K20A6 pasuje plug and play do K24?? czy coś przerabiałeś???


  • 0

#70 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:29, 06.03.2016

Została wiązka silnika od 2.0 pod deska też 2.0 i nie było żadnych problemów.
  • 0

#71 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:55, 09.03.2016

Została wiązka silnika od 2.0 pod deska też 2.0 i nie było żadnych problemów.

Zapomniałeś napisać o całym u sterowaniu przepustnicą, który trzeba dołożyć i o VSA ... 


  • 0

#72 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:15, 13.03.2016

Przekładająx z 2.0 nie trzeba przekładać, sterowanie przepustnica jest na linkę i tyle, kontrola trakcji jak ja dołożyłem to mnie tylko denerwuje puki co.
  • 0

#73 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:26, 13.03.2016

tempomat też leży i kwiczy?
Qrde
na razie nie widzę sensu takiej rzeźby...same minusy :-?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:03, 13.03.2016

  • 0
                       

#74 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:28, 13.03.2016

Ja to widze tak, ze mamy orginalne uwalone 2.0, wiec wrzucamy 2.4 i podpinamy to pod istniejace graty i bedzie hulac to lepiej niz dotychczasowe 2.0. A to, ze w 2.0 vtec zalacza sie bardzo wczesnie to moze byc ciekawie. Mysle ze sonda poprawi korekty i zubozenia mieszanki nie bedzie, zaplon sie tez jakos powinien zaadaptowac na podstawie czujnika stukowego, moze nie bedzie to idealne ale jezdzic powinno.


  • 0

#75 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:04, 14.03.2016

Przem91 - VSA Cie denerwuje ale dlaczego?  Bo jest wuja warta?(niektórzy narzekają i odłączają np przez hondate :p) czy nie za bardzo gra z przepustnicą na linke ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zmiana ecu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq