Spalanie jest z pewnością mniejsze niż 2.4 ma w serii. Nie zbiera się najlepiej bo do 160 nie rozpędza się w 6 sek?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 21:30, 20.02.2016
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#62
Napisano 12:29, 24.02.2016
Z tym spalaniem to bym się zastanowił, bo vtec otwiera się przecież o wiele wcześniej, więc coś trzeba dać, aby jechało, na samym powietrzu nie pojedzie, no ale mniejsza z tym, po drugie nie chodziło mi o 6 s do 160 - nie jestem złośliwy, ale to tylko takie moje spostrzeżenie zgodnie z sugestią autora.
#63
Napisano 12:40, 24.02.2016
jeśli chodzi o spalanie to tutaj nie ma się zastanawiać. To oparte jest na faktach. więcej jak 11/100 nie udało się do tej pory przekroczyć. Otwarcie VTEC'a wcale nie oznacza, że trzeba dużo lać, żeby jechało. Widać komp od 2.0 jest w stanie utrzymać stechiometrie mieszanki i AFR w normie. Wgrana mapa to nie tylko sztywny czas wtrysku dla danej predkości obrotowej silnika. Jest Mapsensor, TPS, czujnik temp i sonda. To one pozwalają na korekcje dawki. Wiadomo nie skorygują tej mapy do takiego stopnia jak seria 2.4 ale to będzie coś zbliżonego. Jeździłem serią 2.4, tam troszeczke lepiej jest przy niższych obrotach. Fakt jest też taki, że odcięcie przy 6800 to zdecydowanie za mało dla 2.4. Ten silnik powinien się kręcić conajmniej do 7500
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#64
Napisano 12:42, 24.02.2016
Z pewnością mniejsze spalanie ? Tzn..Jakie ?Spalanie jest z pewnością mniejsze niż 2.4 ma w serii. Nie zbiera się najlepiej bo do 160 nie rozpędza się w 6 sek?
Co do zbierania ..to nie chodzi pewnie,że źle się zbiera tylko nie jest to nic szczególnego w porównaniu do ECU z 2.4 a napewno po reflashu
Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:43, 24.02.2016
#65
Napisano 12:44, 24.02.2016
Spotkałem się z kilkoma zdaniami od osób, które miały 2.4 i narzekali, że mniej jak 14/100 w mieście to najmniejsze spalanie. Tutaj ciężko przekroczyć 11/100
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#66
Napisano 12:47, 24.02.2016
Powiem krótko..kosmos ,lambda albo nieprawda ..a po 5 latach użytkowania mogę raczej mieć rozeznanie jak i mnóstwo osób z forum z silnikiem 2.4.Teraz wiadomo skąd się biorą później opowieści plemienneSpotkałem się z kilkoma zdaniami od osób, które miały 2.4 i narzekali, że mniej jak 14/100 w mieście to najmniejsze spalanie. Tutaj ciężko przekroczyć 11/100
Zapraszam do działu ..spalanie naszych accordów
Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:05, 24.02.2016
#67
Napisano 04:49, 25.02.2016
ECU z k24 mt przeflift 05 pasuje do każdego 03-07 cl9 czy tylko do przedlifta?
HAMULEC JEST DLA TCHORZY.
#68
Napisano 09:16, 26.02.2016
#69
Napisano 16:04, 04.03.2016
Przemek a powiedz, czy ECU z K20A6 pasuje plug and play do K24?? czy coś przerabiałeś?
#70
Napisano 08:29, 06.03.2016
#71
Napisano 09:55, 09.03.2016
Została wiązka silnika od 2.0 pod deska też 2.0 i nie było żadnych problemów.
Zapomniałeś napisać o całym u sterowaniu przepustnicą, który trzeba dołożyć i o VSA ...
#72
Napisano 20:15, 13.03.2016
#73
Napisano 20:26, 13.03.2016
Qrde
na razie nie widzę sensu takiej rzeźby...same minusy
Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:03, 13.03.2016
#74
Napisano 21:28, 13.03.2016
Ja to widze tak, ze mamy orginalne uwalone 2.0, wiec wrzucamy 2.4 i podpinamy to pod istniejace graty i bedzie hulac to lepiej niz dotychczasowe 2.0. A to, ze w 2.0 vtec zalacza sie bardzo wczesnie to moze byc ciekawie. Mysle ze sonda poprawi korekty i zubozenia mieszanki nie bedzie, zaplon sie tez jakos powinien zaadaptowac na podstawie czujnika stukowego, moze nie bedzie to idealne ale jezdzic powinno.
#75
Napisano 00:04, 14.03.2016
Przem91 - VSA Cie denerwuje ale dlaczego? Bo jest wuja warta?(niektórzy narzekają i odłączają np przez hondate :p) czy nie za bardzo gra z przepustnicą na linke ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zmiana ecu
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych