Nikt nic tu nie wyjaśnił ..lepiej chodzi ....bo tak.
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:40, 09.10.2015
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 20:39, 09.10.2015
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:40, 09.10.2015
Napisano 23:54, 09.10.2015
zapytam z ciekawosci w jaki niby sposob komp od k20 obsluguje vtc i vtec na zaworach wydechowych kotrego nie ma w k20 ? jezdzic jezdzi bo zlozylem takiego CRV ale zeby szal robilo to raczej slabo...
Vtc w obu silnikach jest identyczne, tak samo z reszta jaz zawor vtec. A to ze obsluguje takze zawory wydechowe, to juz powoduje sama glowica, ktora ma takze wywiercone kanaly olejowe dla wydechu. Sterownik silnika daje impuls do zalaczenie vtec, elektrozawor otwiera sie, kierujac cisnienie oleju, poprzez kanaly i os dzwigienek do ich samych, powodujac przesuniecie trzpieni i zblokowanie dzwigienek razem, tymsamym przelacza na duza krzywke. Dzieje sie to tak samo dla zaworow ssacych jak i wydechowych, poniewaz polaczone sa jednym kanalem olejowym. W K20A6 poprostu nie ma kanalu do dzwigienek wydechowych i nie ma tam czego zalaczac.
Takze k24 moze na kompie z 2.0 jakos tam funkcjonowac. Na pewno vtec bedzie wczesnie wstawal hehe.
Mysle ze sens calego tego watku jest taki, ze gdy komus padnie silnik 2.0 to dysponujac slupkiem 2,4 bo moze wrzucic bez zbednych ceregieli i tez bedzie to smigac, a czy lepiej, to nie oczekiwalbym tutaj jakichs specjalnych rewelacji. Jak zawsze diabel tkwi w szczegolach. Ciekawe jak wygladalaby sprawa np z wyprzedzeniem zaplonu, no i jest jeszcze innych kilka niuansow.
Użytkownik chrishonda edytował ten post 23:56, 09.10.2015
Napisano 20:09, 13.10.2015
ale ja znam zasade dzialania powiem ze nawet calkiem dobrze pytalem w sensie pisanych tu samych plusow... jak napisalem zlozylem takiego crv i szalu z osiagami nie ma
Napisano 22:31, 13.10.2015
bo i nie bedzie, ale alternatywa zawsze jakas jest
Napisano 05:47, 14.10.2015
Remi a wtryski od którego silnika? liczyłeś na to, że na 5 biegu będziesz z miejsca ruszać a burnout'em?
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Napisano 10:26, 16.10.2015
chyba, ze mowa o ECU z CTRa
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
Napisano 19:53, 23.10.2015
W najblizszym czasie będzie shamowany 2.0 mlodegoolka z tlumikiem zamiast kata , moje 2.4 na kompie 2.0 rurka zamiast kata i brata 2.4 na kompie 2.0 z kolektorem 4-2-1 i katalizatorem . Z okazji tego ze strojenie innego projektu się przedłuża dostałem promocje na hamowanie wiec postanowiliśmy wykorzystać to na pomiary.
Napisano 11:11, 19.12.2015
...i co z tym hamowaniem ? Masz jakieś wykresy ?
Napisano 09:05, 21.12.2015
moje 2.4 lezy i czeka na montaż. kolegi accord nie został shamowany ze względu na problemy ze strojeniem innego samochodu, przez co poprzedni samochód zjechał z hamowni po 22. niestety nie dało rady shamować. nie bawem jedziemy dokończyć strojenie już ze wzmocnionym sprzęgłem więc i pewno honda zostanie shamowana.
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Napisano 20:59, 04.01.2016
Dobra, Panowie jeśli można wtrącić się do dyskusji. Jestem po swapie z K20A6 na K24. Mam możliwość podpięcia sterownika z Acury RSX Type S 210 HP ( k20a3 ) - bo już na takim jeździłem podpinając dwa równolegle - rozumiem, że o takim sterowniku mówimy ( lub k20a2 ale są podobne z innymi wyjściami niż w k20a2), a nie od K20A6, a nawet gdyby, to od takiego tez jestem w stanie podpiąć - ale ten to chyba nie da rady uciągnąć. Hamować się nie będę, chyba, że jesteście w stanie zrzucić się na hamulcownie, bo ja ogólnie cyferki mam już w doopie. Z tym, że materiałem porównawczym byłoby wystrojone EMU pod K24A2 ( nazwa taka bo mam jeszcze kilka gratów np przepustnicę z tego modelu - co prawda takiej samej średnicy - chyba amerykańskie wersje miały k24a2 - no mniejsza z tym ) ale nie ma dla mojej odpowiednika niestety Jak poprawi się pogoda i załatwię kompa od Krzyśka do przestrojenia immo a także przy normalnej pogodzie, to postaram się coś zgrać i wrzucić
Napisano 22:37, 09.02.2016
Nagralem filmik, 2.4 Kolektor 4-2-1, taki jak na focie ponizej, ECU k20A6, komentujcie,oceniajcie...
Użytkownik Przem91 edytował ten post 22:38, 09.02.2016
Napisano 09:32, 10.02.2016
szkoda, że filmik nie daje tych samych odczuć jak siedząc w fotelu podczas przyspieszania
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Napisano 09:45, 10.02.2016
Napisano 09:58, 10.02.2016
Do swojego accorda własnie włozylem kompa od 2.4, musze do konca wszystko poskladac i porównam.
Napisano 15:48, 20.02.2016
Na tym filmie nie zbiera się to najlepiej - mam przynajmniej takie odczucie. Spalanie chyba nieco wzrosło, bo vtec w K20A6 zapina się dość szybko, więc w baku wir . Jakbyś chciał przetestować sterownik z RSXa- to takim dysponuję. Jeździłem już na nim, ale w innej konfiguracji. Do K20A6 pasował plug and play może po małych przeróbkach................
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych