Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

ECU z 2.0 do 2.4 - poprawa osiągów?

VII zmiana ecu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#46 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:39, 09.10.2015

Na krótko ? :-) Nie jestem specjalistą ale jakieś podstawowe wyjaśnienia to by się przydały
Nikt nic tu nie wyjaśnił ..lepiej chodzi ....bo tak.

Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:40, 09.10.2015

  • 0
                       

#47 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:54, 09.10.2015

zapytam z ciekawosci w jaki niby sposob komp od k20 obsluguje vtc i vtec na zaworach wydechowych kotrego nie ma w k20 ? jezdzic jezdzi bo zlozylem takiego CRV  ale zeby szal robilo to raczej slabo...

Vtc w obu silnikach jest identyczne, tak samo z reszta jaz zawor vtec. A to ze obsluguje takze zawory wydechowe, to juz powoduje sama glowica, ktora ma takze wywiercone kanaly olejowe dla wydechu. Sterownik silnika daje impuls do zalaczenie vtec, elektrozawor otwiera sie, kierujac cisnienie oleju, poprzez kanaly i os dzwigienek do ich samych, powodujac przesuniecie trzpieni i zblokowanie dzwigienek razem, tymsamym przelacza na duza krzywke. Dzieje sie to tak samo dla zaworow ssacych jak i wydechowych, poniewaz polaczone sa jednym kanalem olejowym. W K20A6 poprostu nie ma kanalu do dzwigienek wydechowych i nie ma tam czego zalaczac.

     Takze k24 moze na kompie z 2.0 jakos tam funkcjonowac. Na pewno vtec bedzie wczesnie wstawal hehe.

Mysle ze sens calego tego watku jest taki, ze gdy komus padnie silnik 2.0 to dysponujac slupkiem 2,4 bo moze wrzucic bez zbednych ceregieli i tez bedzie to smigac, a czy lepiej, to nie oczekiwalbym tutaj jakichs specjalnych rewelacji. Jak zawsze diabel tkwi w szczegolach. Ciekawe jak wygladalaby sprawa np z wyprzedzeniem zaplonu, no i jest jeszcze innych kilka niuansow.


Użytkownik chrishonda edytował ten post 23:56, 09.10.2015

  • 0

#48 Remi

Remi
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 13.10.2015

ale ja znam zasade dzialania powiem ze nawet calkiem dobrze pytalem w sensie pisanych tu samych plusow... jak napisalem zlozylem takiego crv i szalu z osiagami nie ma :)


  • 0
Małopolski Klub Honda

#49 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:31, 13.10.2015

bo i nie bedzie, ale alternatywa zawsze jakas jest :-D


  • 0

#50 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 05:47, 14.10.2015

Remi a wtryski od którego silnika? liczyłeś na to, że na 5 biegu będziesz z miejsca ruszać a burnout'em??? :/


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#51 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:26, 16.10.2015

chyba, ze mowa o ECU z CTRa ;-)


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#52 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:53, 23.10.2015

W najblizszym czasie będzie shamowany 2.0 mlodegoolka z tlumikiem zamiast kata , moje 2.4 na kompie 2.0 rurka zamiast kata i brata 2.4 na kompie 2.0 z kolektorem 4-2-1 i katalizatorem . Z okazji tego ze strojenie innego projektu się przedłuża dostałem promocje na hamowanie wiec postanowiliśmy wykorzystać to na pomiary.


  • 0

#53 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:11, 19.12.2015

...i co z tym hamowaniem ? Masz jakieś wykresy ?


  • 0
                       

#54 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:05, 21.12.2015

moje 2.4 lezy i czeka na montaż. kolegi accord nie został shamowany ze względu na problemy ze strojeniem innego samochodu, przez co poprzedni samochód zjechał z hamowni po 22. niestety nie dało rady shamować. nie bawem jedziemy dokończyć strojenie już ze wzmocnionym sprzęgłem więc i pewno honda zostanie shamowana.


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#55 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:59, 04.01.2016

Dobra, Panowie jeśli można wtrącić się do dyskusji. Jestem po swapie z K20A6 na K24. Mam  możliwość podpięcia sterownika z Acury RSX Type S 210 HP ( k20a3 ) - bo już na takim jeździłem podpinając dwa równolegle -  rozumiem, że o takim sterowniku mówimy  ( lub k20a2 ale są podobne z innymi wyjściami niż w k20a2), a nie od K20A6, a nawet gdyby, to od takiego tez jestem w stanie podpiąć - ale ten to chyba nie da rady uciągnąć. Hamować się nie będę, chyba, że jesteście w stanie zrzucić się na hamulcownie, bo ja ogólnie cyferki mam już w doopie. Z tym, że materiałem porównawczym byłoby wystrojone EMU pod K24A2 ( nazwa taka bo mam jeszcze kilka gratów np przepustnicę z tego modelu - co prawda takiej samej średnicy - chyba amerykańskie wersje miały k24a2 - no mniejsza z tym ) ale nie ma dla mojej odpowiednika niestety :) Jak poprawi się pogoda i załatwię kompa od Krzyśka do przestrojenia immo a także przy normalnej pogodzie, to postaram się coś zgrać i wrzucić


  • 0

#56 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:37, 09.02.2016

Nagralem filmik, 2.4 Kolektor 4-2-1, taki jak na focie ponizej, ECU k20A6, komentujcie,oceniajcie...

J2-HD-PS016.jpg

 

 

https://youtu.be/vulTQ2AdZKY


Użytkownik Przem91 edytował ten post 22:38, 09.02.2016

  • 0

#57 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:32, 10.02.2016

szkoda, że filmik nie daje tych samych odczuć jak siedząc w fotelu podczas przyspieszania :) 


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#58 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:45, 10.02.2016

Jedzie dobrze ale chyba na sterowniku z 2.4 lepiej to robi ,a napewno po reflashu
  • 0
                       

#59 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:58, 10.02.2016

Do swojego accorda własnie włozylem kompa od 2.4, musze do konca wszystko poskladac i porównam.


  • 0

#60 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:48, 20.02.2016

Na tym filmie nie zbiera się to najlepiej - mam przynajmniej takie odczucie. Spalanie chyba nieco wzrosło, bo vtec w K20A6 zapina się dość szybko, więc w baku wir :-). Jakbyś chciał przetestować sterownik z RSXa- to takim dysponuję. Jeździłem już na nim, ale w innej konfiguracji. Do K20A6 pasował plug and play może po małych przeróbkach................


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zmiana ecu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq