Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Dodatki do paliwa diesel / bp

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#61 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:21, 13.06.2016

Na wstępie wyjaśnie; leję tylko Statoil, czasem Orlen, zazwyczaj paliwa premium, filtr zmieniany systematycznie.

 

Jakieś 200 kilometrów temu wlałem Liqui Moly, zapłaciłem w stacjonarnym sklepie 49zł

http://liquimoly.skl...ESEL-SPULUNG/23

 

Wszystko fajnie tylko ten środek nie jest dedykowany dla Common Rail tylko dla pomp wtryskowych ;)

 

Dla CR jest ten:

http://liquimoly.skl...-Common-Rail/20


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#62 Jacko

Jacko
  • Forumowicz
  • 351 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:13, 14.06.2016

Cytat ze strony LM:

Zastosowanie:
Do zastosowania w każdym silniku Diesla. Przy intensywnym czyszczeniu stosować produkt nie rozcieńczając. Zawartość puszki 500 ml wystarcza na 75 l paliwa. Dodać do paliwa podczas każdego przeglądu.

 

Jest to oczyszczacz, a to co podrzuciłeś to dodatek do paliwa optymalizujący spalanie, smarowanie i działanie silnika, ale pewnie też jest dobry.


Użytkownik Jacko edytował ten post 10:16, 14.06.2016

  • 0

#63 Jacko

Jacko
  • Forumowicz
  • 351 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:34, 23.08.2016

Ktoś używał: smar do do silników diesel, dodatek do paliwa?

 

http://allegro.pl/kl...6368440161.html


  • 0

#64 Jacko

Jacko
  • Forumowicz
  • 351 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 23.07.2017

Szybkie pytanie:

 

Preparaty do czyszczenia wtrysków diesla; Liqui Moly czy Amsoil?

 

Ktoś stosował Amsoil, działa? Sam stosowałem LM i mogę stwierdzić że coś tam zdziałał, ale nie wiem jak się ma do Amsoil...


  • 0

#65 kryniek75

kryniek75
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:54, 22.05.2018

Czy stosował ktoś Cetan R.,dodatek ten podobno stosuje Orlen-verva,Schell - v power,Bp-ultimate,jedyny dystrybutor na polski rynek posiada najmniejsze bańki 30litrów z wysyłką ok.1200zł,dawkowanie 1:1000 środek zwiększa liczbę cetanową, wychodzi o 4-5 gr.do litra on ,a nie verwa o 25gr.co o tym myślicie?
  • 0

#66 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:21, 22.05.2018

Czy masz pewnosc, ze oba plyny sa mieszalne ze soba? Nie wytraca sie osady? W jakich warunkach bedziesz je mieszal?

Czy to na pewno ten sam producent i dostawca, co dla koncernow paliwowych?

Nie chce Cie zniechecac, ale watpie, aby ci sami dostawcy mogli obslugiwac koncerny oraz rynek.

Jakie jest pochodzenie tej mieszanki? Dysponujesz aparatura pomiarowa, aby okreslic jej jakosc?

Jak widzisz pojawia sie duzo pytan.

A na stacji paliw podjezdzasz, tankujesz i odpowiedz na nie staje sie zbyteczna
  • 0
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.

#67 domino.pl

domino.pl
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Kolwiek
  • Silnik:1,8
  • Wersja:AUDI TT 8n
  • KM:260
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:blaszane
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:07, 22.05.2018

Słyszałem od jednego gościa co naprawia pompy paliwa że do wszystkich swoich aut, w tym nowych mercedesów  , wlewa na pełny bak paliwa chyba 100 ml mixolu. 

Słyszałem też od kogoś innego że tak robią w dieslach.


  • 0

**************************************************
 


#68 kryniek75

kryniek75
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:54, 23.05.2018

Tutaj macie wszystkie informacje http://cetanol.blogs...paliwa.html?m=1
  • 0

#69 grzybu

grzybu
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:04, 23.05.2018

Słyszałem od jednego gościa co naprawia pompy paliwa że do wszystkich swoich aut, w tym nowych mercedesów , wlewa na pełny bak paliwa chyba 100 ml mixolu.
Słyszałem też od kogoś innego że tak robią w dieslach.


Ja z ojcem to TDCi forda w Mondeo i Focusie lałem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#70 yasiaq

yasiaq
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:k20
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:accord tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 31.05.2020



>>Co nie zmienia faktu że to i tak bardzo fajna wartość, pewnie 2.0 w CRV przy 140/160 robi już wir w baku... 

 

Przepraszam zapomniałem zmienić auto w profilu..Aktualnie mam accorda tourera z małym przebiegiem poniżej 100kkm od starszych Niemców . Generalnie od typów którzy jeździli tylko na przysłowiowy "zastrzyk" raz w tygodniu..W zestawie dali mi 2 komplety kół w jednym komplecie jeszcze fabryczne gumy ważny niemiecki TuV na prawie 2 lata itd.. Myślałem, że może jest zamulony jakoś ten samochód , najgorszy ten skok spalania pomiędzy 140 a 150..wiedziałem ,że vtec ale z 11.8 na 15.5 ?? No i to 180..ponad 26 czystej benzyny.. Maksymalnie poszedł 210 licznikowe czyli chyba bez tragedii.. no i ten komputer też stestowałem to on praktycznie nie oszukuje więc to są wiarygodne wyniki..


  • 0

#71 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:19, 31.05.2020

Kolego, zaczyna się od podstaw:

 

nowe świece

ustawione zawory

wymienione wszystkie filtry oraz kontrola układu dolotowego

kontrola podciśnienie w silniku oraz zaworu EGR

podłączenie komputera i sprawdzenie pracy sondy lambda, w tym wcześniej kontrola spalin jak i układu wydechowego w tym możliwe przedmuchy np na kolektorze wydechowym itp.

sprawdzenie wszystkich zacisków czy żaden "nie trzyma" / ciśnienia w oponach.

 

Gdy dolot/układ zapłonowy i cała reszta będzie na tip top, wtedy można się martwić czemu tyle pali... a auto dopiero co kupiłeś, także sporo rzeczy do zrobienia przed Tobą. 

 

15 litrów to mi nie paliło j30  (3.0v6) przy 160 km/h.... 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#72 yasiaq

yasiaq
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:k20
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:accord tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:56, 31.05.2020

Kolego, zaczyna się od podstaw:

 

nowe świece

ustawione zawory

wymienione wszystkie filtry oraz kontrola układu dolotowego

kontrola podciśnienie w silniku oraz zaworu EGR

podłączenie komputera i sprawdzenie pracy sondy lambda, w tym wcześniej kontrola spalin jak i układu wydechowego w tym możliwe przedmuchy np na kolektorze wydechowym itp.

sprawdzenie wszystkich zacisków czy żaden "nie trzyma" / ciśnienia w oponach.

 

Gdy dolot/układ zapłonowy i cała reszta będzie na tip top, wtedy można się martwić czemu tyle pali... a auto dopiero co kupiłeś, także sporo rzeczy do zrobienia przed Tobą. 

 

15 litrów to mi nie paliło j30  (3.0v6) przy 160 km/h.... 

Świece miały 1.5 mm przerwy, więc zmienione i dogiete na 0.8 , filtr powietrza nowy, olej z filtrem nowy, hamulce wszystkie rozebrane i złożone , wydech lekko popiarduje przed ostatnim tłumikiem, lambda chodzi jak brzytwa, dolot w całości fabryczny  jak nówka , egr nie ruszany w poprzednich k20 go nie miałem więc bałem się ruszać, na komputerze brak błędów..Moje podejrzenie z powodu takiego ,że przy mniejszych prędkościach wszystko działa prawidłowo, pada wstępnie na przypchany wydech chyba od tego zacznę..


  • 0

#73 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:53, 31.05.2020

zawory w hońdzie to podstawa, zacznij od tego. 


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#74 JerzykTor

JerzykTor
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:02, 12.06.2020

Panowie, ja mam z kolei odwrotny problem od użytkownika yasiaq :/, wiem, że to może wydawać się poniekąd zabawne - rozumiem. Już nie mam pomysłu gdzie szukać problemu. Auto normalnie jeździ. Nie ma porównania czy jest słabszy czy nie, dla mnie jest ok.
Zawory już trzeci raz regulowane. Co 10 kkm. Co taki przebieg na wydechu muszę zrobić korektę 0,05 mam. Zero błędów. Świece nie upalają się. Foto po 20kk. Mam oczywiście LPG ale nie o tym mowa. Na jeździe nawet na samej Pb ( klema z Aku aby się wyczyściły korekty i jazda) spalanie ma zdecydowanie za małe tj. np. dzisiejsza średnio 5.7 za 100 km i tak jest prawie codziennie Jazda naprawę normalna 20 miasto 80 trasa przez wioski więc z przyspieszeniami. Niskie spalanie Pb pociąga za sobą niskie spalanie LPG, ale chciałby najpierw ogarnąć samą Pb. Macie jakieś pomysły gdzie szukać. Korekty na Pb LTFT +/-2 więc wydaj się super, natomiast jedynie co mnie może niepokoi ale to z braku doświadczenia pewnie, że korekty STFT są od powiedzmy od -8 do +20 kilka chwilami, a czasami utrzymują się +10 dość długo a pomimo tego LTFT nie idzie na +. Silnik K20z2 Accord VII. Lubię to auto i tronu byłby mi szkoda zarżnąć silnik.
5831bc96e6978106d7385985d97fe0d9.jpg

Użytkownik JerzykTor edytował ten post 19:05, 12.06.2020

  • 0

#75 JerzykTor

JerzykTor
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:15, 12.06.2020

Honda accord 7 2.4automatic 2007
Na trasie 170km z elementami miasta I przy 100kmh bylem watanie zejsc do 6.5l na 100km mowie Tu o delikatnej jezdzie ....
Ale powiem ci ze 5.7 litra w 2.0 .
Ciekawe a zarazem dziwne ale moze mozliwe.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

Nieźle co ;(. Może sonda L coś knoci, choć po napięciach wygląda, że niby reguluje. Na początku jak jeździłem do gazownia, że coś nie halo to kwitował tylko " jeździć i się cieszyć, że mało pali" a pod nosem " i zbierać na glowice". Kiedyś jak w punciaku padła mi sonda to z kolej wciągał duuużo więcej i telepało silnikiem. Z kim niepogadalem to jak mieli awarię sondy to właśnie więcej piły auta.

Użytkownik JerzykTor edytował ten post 23:11, 12.06.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq