Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
III

Nie chce rozwijać prędkości maksymalnej

III Nie chce rozwijać prędkości m

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1,011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 13:29, 11.08.2015

ja nie mam i nie mialem klimy co na pewno obniza spalanie na dlugiej trasie.


Użytkownik Kardynal edytował ten post 13:29, 11.08.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#17 adrian13007

adrian13007
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE-I
  • KM:120
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1989
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:12, 11.08.2015

Przegoniłem go dzisiaj znowu na autostradzie. Trzymałem go na 3 biegu na pełnych obrotach i się zagotował na szczęście wszystko było pod kontrolą i odpuściłem wystarczająco wcześnie :) Jednak chyba masz racę co do skrzyni wydaje mi się, że biegi zmienia dobrze dla świętego spokoju sprawdze tylko ten luz o którym wspominałem i zainteresuję się pomiarem spalin- tam powinno wyjść co jest nie tak.

 

Ogólnie dzisiaj było chłodniej i poszedł około 4100 - 4200 obrotów na 4 biegu i dalej jak by nie miał siły a pedał gazu w podłodze mogłem do sobie do połowy odpuścić i jechał dalej tak samo. Teraz to bym obstawiał zawory ewentualnie zapchany katalizator lub coś nie tak z mieszanką.


  • 0

#18 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1,011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 16:41, 12.08.2015

co to znaczy ze sie zagotowal na 3 biegu na pelnych obrotach?

poszla temperatura do gory?

 

sprawdzales te osiagi na 4 biegu na lpg i na bezynie?

bo moze jednak inaczej jest na roznym paliwie.

 

otwarta przepustnica na max podaje max powietrza.

jakos mi to dziwne, jakby paliwa bylo za malo, jakby nie mial co spalic i dlatego brak mocy.

za wtrysk jest odpowiedzialny micu i same wtryskiwacze.

bym zrozumial jak na lpg by bylo inaczej bo prawdopodobie inny micu.

ale na oryginalnym micu i benzynie powinien isc jak burza. ;-)

 

ps.: masz w swoich papierach 116 PS (85 kw) co do silnika?


Użytkownik Kardynal edytował ten post 16:54, 12.08.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#19 adrian13007

adrian13007
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE-I
  • KM:120
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1989
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:17, 12.08.2015

Zagotował sie na 3 biegu tzn jakos nieznacznie poszla wskazowka do góry zdjąłem noge i jechałem dalej- pracowal na pełnych obrotach. Na benzynie nieco lepiej sie zbiera i tylko taka różnica. Na razie nic nie będę rozgrzebuwal raczej dopiero na wrzesień bo na urlop trzeba jakos dojechać:) w papierach mam wpisane 0 kw a silnik to A20A3

Użytkownik adrian13007 edytował ten post 19:18, 12.08.2015

  • 0

#20 adrian13007

adrian13007
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE-I
  • KM:120
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1989
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:43, 19.09.2015

Powracając do tematu po dłuższej przerwie... chyba znalazłem przyczynę. LPG jest podawane przez dolot bezpośrednio do przepustnicy przez plastikowe kolanko które rozprasza gaz i dodatkowo zwęża dopływ powietrza. Możliwe, że to tam leży przyczyna bo ściągnąłem kolektor to wydaje się być dosyć czysty poza tym, że pokrywa go maź oleju a podejrzewałem że będzie mocniej zawalony. Na razie zostawiłem jak jest może kiedyś odłączę to lpg przynajmniej żeby się przekonać, że to rzeczywiście to i zobaczyć jak pojedzie z odłączonym gazem...


  • 0

#21 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2,582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:32, 19.09.2015

czekaj czekaj... masz mikser gazu na dolocie? Jeśli tak to jak najszybciej przerabiaj na blos o ile masz gaźnik, a jeśli normalnie wtrysk to lecisz z sekwencją... instalacja mieszalnikowa zabiera ogrom mocy :( wiem, sam dla zabawy zdjąłem na chwilke mikser i wtedy to nawet moje 1.8 idzie jak złe w porównaniu z tym co jest z założonym mikserem :/
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#22 adrian13007

adrian13007
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE-I
  • KM:120
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1989
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:37, 19.09.2015

No chyba polecę w sekwencje bo w blosa bawić sie to troche bez sensu- tak mam benzynę na wtrysk. Poczytam popytam gazowników o koszta itd czy wg da sie tam wtrysk założyć ;)
  • 0

#23 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2,582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:52, 19.09.2015

jak masz normalnie wtrysk to sekwencja i będzie latał z v-max :) dla testu możesz zdjąć mikser i go podczepić gdzieś obok i zrobić rundke na samej benzynie ;) zobaczysz różnice :D
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: III, Nie chce rozwijać prędkości m

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq