Koledzy mam takie pytanko. Mam coś takiego w accordzie że: sprzęgło mi bierze tak około 2-3 cm od podłogi, nie dział ani lekko ani jakoś ciezko. pod względem twardości tak normalnie raczej. Nie śliga się nie wydaje dźwieków ani nic ale biegi wchodzą z lekkim oporem. Opór jest wyczuwalny tylko w pierwszej fazie wpychania biegu jak zaczyna wchodzić . Ogółem biegi wchodzą za każdym razem ale musze ogołem wcisnac do podłogi sprzęgło i wtedy wchodzą. Czasem zdarzy mi się zazgrzytać. Ogołem chodzi mi o ten opór przy wkładaniu biegu. Albo przy wyciąganiu biegu czasem jest wrażenie jak by ten bieg wystrzelił. Ogółem proceder zmiany biegów muszę zrobić tak jak by precyzyjnie i dokłądnie czyli wcisnąc dokłądnie do końca sprzęgło i zmienić bieg. Zauwazyłem też coś takiego. jak stane na miejscu wrzuce bieg i wyłącze silnik a samochód np lekko zjedzie z górki w przód lub w tył pod względem nie równej nawierzchni to wtedy jak mam wyłączony silnik to bardzo ciezko jest wyjąc bieg a jak tylko odpale auto odrazu wychodzi bardzo delikatnie. Czy to co opisałem jest normalne czy to jakieś objawy kończącego się sprzegła lub któregoś jego elementów?? Co o tym myśliscie??
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czy to koniec sprzęgła??
#1
Napisano 21:36, 06.07.2015
#2
Napisano 21:48, 06.07.2015
Powiem ci, że miałem podobnie tylko mi dodatkowo ciężko sprzęgło chodziło i skrzynia terkotała jak była zimna albo jak mocno rozgrzana przy włączonej klimatyzacji i poczytałem trochę na temat łożysk w skrzynii i tak naprawdę nie wiem, które z tych rzeczy pomogło bo wymieniłem 6 łożysk w skrzyni dodatkowo przy wyjęciu skrzyni wyjąłem sprzęgło na którym nie było już tarczy wymieniłem sprzęgło dodatkowo oczywiście nowy płyn w sprzęgle i olej w skrzyni i biegi wchodza palcami jak masełko i pedał sporo lżej i tyle moge powiedzieć na temat co było u mnie
#3
Napisano 07:27, 07.07.2015
jak bierze przy podłodze tzn. że nie wysprzęgla, trzeba by zacząć od wystrzęglika czy odpowiednio daleko pcha łape w skrzyni biegów, bo może coś tylko z wysprzęglikiem się dzieje.
#4
Napisano 15:07, 07.07.2015
on tak bierze od podłogi ze 2-3 cm około
#5
Napisano 17:23, 07.07.2015
Zacznij od porzadnego odpowietrzenia ukladu sprzegla. Najpierw oczywiscie sprawdz czy nie ma nigdzie wycieku. Problem tkwi w ukladzie wysprzeglania, a nie w samym sprzegle.
#6
Napisano 21:24, 07.07.2015
Rozkręcona śruba trzpienia wchodzącego do pompy
Zapowietrzony układ.
Któryś z tych bym obstawiał.
#7
Napisano 21:40, 07.07.2015
ale ogółem uważacie że to nie jest prawidłowe działanie sprzęgła?? co z tego widzicie jako nie prawidłowe bo już sam nie wiem.
#8
Napisano 23:14, 07.07.2015
Najpierw piszesz, że biegi zgrzytają a teraz się pytasz co z tego jest nie prawidłowe?
Z twojego opisu wynika, że sprzęgło za słabo wysprzęgla. Można przez to uszkodzić skrzynie. Czy to wystarczy?
Najpierw odpowietrz sprzęgło.
Jak duży jest ruch pedału sprzęgła zanim zacznie stawiać opór? Czy jest wyczuwalny luz?
Użytkownik h1tman edytował ten post 23:16, 07.07.2015
#9
Napisano 08:12, 08.07.2015
sprawdze to dziś. rozumiem że chodzi Ci o ten luz co jest od góry jak zaczynam wciskać sprzegło i w którym momencie poczuje opór tak?? Te biego to mi zazgrzytaja raz na jakiś czas od wielkiego dzwonu jak za płytko wcisne sprzegło lub za szybko to zrobie. Nie to że powtarza sie to ciągle lub w określonym czasie tylko mega sporadycznie
#10
Napisano 10:19, 08.07.2015
Dokładnie o tym luzie mówię.
Tak czy inaczej sprzęgło nie powinno wysprzęglać przy samym dole.
#11
Napisano 15:31, 08.07.2015
Zanurkuj z latarka pod kierownice, wcisnij reka sprzeglo i sprawdz czy nie pekl metalowy wspornik pedalu sprzegla, co daje podobne objawy. Kilku uzytkownikow juz tak mialo.
#12
Napisano 08:05, 09.07.2015
Koledzy byłem u mechanika i powiedziałem mu o tym wszystkim co piszecie czyli:
1. Czy wysperzeglik pcha dobrze łape do skrzyni to powiedział że w tym przypadku nie ma innej możliwości
2. odfpowietrzenie układu to powiedział że w tym przypadku robił bym sie miekki pedał potem twardy i tak dalej a u mnie czegoś takiego niema
3. Wycieków mam brak
4 Sprawdził mi śrube trzpienia oraz ten luz oraz ewentualnie pekniety metalowy wspornik i powiedział że ok
Oprócz tego powiedział że starsznie ciezko chodzi pedał sprzęgła i jak weżmie na luz a potem wcisnie i wrzuci jedynke to lekko poszarpuje samochodem.
Co o tym mysliscie??
Jaki koszt wymiany jest sprzęgła
I moje pytanie czy z tym można jeszcze pojeździć czy trzeba robić to już na gwałt czy cos może sie stac??
#13
Napisano 08:48, 09.07.2015
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
#14
Napisano 09:13, 09.07.2015
W jakim sensie uruchamiam starter?? I co ma mi dać ta procedura bo nie słyszałem o niej?
ogołem byłem juz dziś u trzech mechaników i wszyscy zgodnie powiedzieli że można z tymjeźdze pojeździć do puki biego nie zgrzytaja i niema problemu z wbijaniem biegu to można jeszcze pojeździć ale mieć ogółem na uwadze wymianę
#15
Napisano 09:48, 09.07.2015
Skoro przy wrzucaniu biegu lekko poszarpuje autem to znaczy, że nie wysprzęla do końca. Skrzynia nie musi zgrzytać a synchronizatory i tak dostają po d......
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, sprzęgło, wysprzęglik, zmiana biegów
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych