Czynnik jedynie mozesz sprawdzic w serwisie. Jezeli bedziesz mial odpowiednia ilosc czynnika, sprawdzony termik i przekazniki to wydaje mi sie ze mozna wtedy winic czujnik cisnienia.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 18:08, 27.07.2015
#47
Napisano 18:53, 27.07.2015
jak podpiął się pod złączkę to termik już sprawdził... jest pomiędzy złączka a cewką...
#48
Napisano 18:59, 27.07.2015
Jeśli po podpięciu plusa klima startuje to znaczy ze cewka i termik jest OK teraz:
Odłaćz kostke od czujnika ciśnienia i odpal auto - zmierz napięcie na 2 skrajnych przewodach i podaj wartosc w Voltach - dzieki temu bedzie wiadmo że czujnik dostaje napięcie od modułu klimy
Nastepnie trzeba sprawdzić jakie napięcie daje środkowy pin. Ten środkowy pin to sygnał wyjścowy czujnika który odpowiada za odpalenie wiatraków i sprezarki. Żaby sprawdzić ten pin to kostka musi być wpięta w czujnik i musi pracować silnik. Najlepiej to zorganizować sobie jakiś cienki kabelek i dużo go odizolowaći następnie wpiąc w kostke od strony wiązki i całosc z wpiętym kabelkiem wpiąc w czujnik. odalasz sinik i mierzysz napięcie między tym kabelkiem i masą. Podaj tą wartość
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#49
Napisano 19:08, 27.07.2015
zaslianie na czujniu jest( 4,7 do 5V to juz sprawdzilem dzien wczesniej), nie mam zadnego kabelka wiec na razie odpuszczam, jutro zjezdzam do wrocka wiec u tescia w garazu ogarne pomiary, dam znac jakie napiecie bedzie na srodkowym pinie, a jakie powinno byc?
Użytkownik mushroom edytował ten post 19:10, 27.07.2015
#50
Napisano 19:10, 27.07.2015
jak podpiął się pod złączkę to termik już sprawdził... jest pomiędzy złączka a cewką...
Mogl podpiac bezposrednio do cewki 12V... W koncu nie napisal czy rozpial wtyke pomiedzy termikiem a cewka czy zlaczka a termikiem... W kazdym razie dalej obstawiam uwalony czujnik cisnienia badz lekkie braki czynnika.
Użytkownik viper505 edytował ten post 19:12, 27.07.2015
#51
Napisano 19:14, 27.07.2015
Dadtokw pytania:
Czy klima przesała działać z dnia na dzień czy moze stopniowo coraz słabij wiała chłodem?
Czy kompresor oraz łączenia przewodów aluminiowych w z kompresorem są suche czy mozę wilgotne?
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#52
Napisano 19:38, 27.07.2015
napiecie pod kompresor podpialem po wtyczke ktora jest miedzy chlodnicami a kompresorem (tak jak uniu mi napisal), klima przestala dzialac w sobote, ale auto stalo przez 4 dni nie jezdzone, i wczesniej dzialala (jechalem UK-PL), wszystkie alumniowe przewody sa suche.
JAKIE POWINNO BYC NAPIECIE NA WYJSCIU CZUJNIKA CISNIENIE ?
#53
Napisano 22:23, 27.07.2015
Za ESM, w oryginale są oczywiście jeszcze obrazki - proponuję pobrać z Forum (wymagany status Klubowicza) lub z sieci (zaręczam, że jeszcze nie raz się przyda):
Usuwanie usterek obwodu wyłącznika ciśnieniowego A/C
UWAGA: Nie stosować tej procedury usuwania usterek jeśli następujące elementy działają: wentylator skraplacza A/C, wentylator chłodnicy, sprężarka A/C lub jeśli nie działa ogrzewanie. Przejść do tabeli usuwania usterek wg objawów.
1. Sprawdzić kody usterek (DTC) nadwozia w trybie testowym A systemu MICS.
Czy jest wskazywany DTC?
TAK - Przeprowadzić odpowiednią procedurę usuwania usterek dla sygnalizowanego kodu DTC.n
NIE - Przejść do 2.
2. Odłączyć złączkę 2-stykową wyłącznika ciśnieniowego A/C.
3. Włączyć zapłon (II).
4. Zmierzyć napięcie między stykiem nr 1 złączki 2-stykowej wyłącznika ciśnieniowego A/C i masą.
Czy napięcie wynosi 5 V lub więcej?
TAK - Przejść do 5.
NIE - Przejść do 14.
5. Wyłączyć zapłon.
6. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykami nr 1 i nr 2 wyłącznika ciśnieniowego A/C.
Czy obwód jest zamknięty?
TAK - Przejść do 7.
NIE - Przejść do 15.
7. Połączyć złączkę 2-stykową wyłącznika ciśnieniowego A/C.
8. Rozłączyć złączkę A ( 22-stykową) modułu sterującego klimatem.
9. Włączyć zapłon (II).
10. Zmierzyć napięcie między stykiem nr 5 złączki A (22-stykowej) modułu sterującego klimatem i masą nadwozia.
Czy napięcie wynosi 5 V lub więcej?
TAK - Przejść do 11.
NIE - Naprawić przerwę w przewodzie między modułem sterującym klimatem i wyłącznikiem ciśnieniowym A/C.n
11. Wyłączyć zapłon.
12. Zmierzyć opór między stykami nr 14 i nr 15 złączki A (22-stykowej) modułu sterującego klimatem.
Czy opór wynosi mniej niż 24 kW?
TAK - Przejść do 13.
NIE - Usunąć przyczynę wysokiego oporu w obwodzie temperatury parownika.n
Czy komunikacja jest prawidłowa?
TAK - Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach złączki A (22-stykowej) modułu sterującego klimatem i złączki 2-stykowej wyłącznika ciśnieniowego A/C. Jeśli połączenia są sprawne, zamienić płytkę obwodów drukowanych i moduł sterujący klimatem na inne sprawdzone w działaniu i ponownie sprawdzić. Jeśli objaw usterki zniknie, wymienić oryginalny moduł sterujący klimatem i płytkę obwodów drukowanych.n
NIE - Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach złączki A (22-stykowej) modułu sterującego klimatem i złączki 2-stykowej wyłącznika ciśnieniowego A/C. Jeśli połączenia są dobre, zamienić moduł sterujący klimatyzacją na sprawdzony w działaniu i ponownie sprawdzić. Jeśli objaw usterki zniknie, wymienić oryginalny moduł sterujący klimatem.n
14. Zmierzyć napięcie między stykiem nr 2 złączki H (14-stykowej) skrzynki bezpieczników pod pokrywą silnika i masą, przy podłączonych złączkach skrzynki bezpieczników pod pokrywą silnika.
BEZPIECZNIKÓW POD POKRYWĄ SILNIKAZłączka żeńska, widok od strony przewodówBLU/RED
Czy napięcie wynosi 5 V lub więcej?
TAK - Naprawić przerwę w przewodzie między skrzynką bezpieczników pod pokrywą silnika i wyłącznikiem ciśnieniowym A/C.n
NIE - Sprawdzić luźne lub niepewne połączenie styku nr 2 skrzynki bezpieczników pod pokrywą silnika. Jeśli połączenie jest sprawne, wymienić skrzynkę bezpieczników pod pokrywą silnika.n
15. Sprawdzić prawidłowe ciśnienie w układzie A/C.
Czy ciśnienie mieści się w wymaganym zakresie?
TAK - Wymienić wyłącznik ciśnieniowy A/C.n
NIE - Naprawić usterkę ciśnienia A/C.n
#54
Napisano 22:34, 27.07.2015
To co kolego wyżej podał to jest do benzyny a tu jest problem z dieslem
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#55
Napisano 23:13, 27.07.2015
no ja mam wtyczke 3 pinowa na czujniku cisnienia.....
#56
Napisano 08:20, 28.07.2015
Zapomniałem dodać
Napięcie na wyjściowym środkowym pinie podczas pracy silnika powinno oscylować między 0,29V do ok 4,5V
I jeszcze trzeba sprzwdzić czy środkowy kabelek w kostce do czzujnika ciśnienia nie ma przypadkiem zwarcia do masy. Aby to zrobić to trzeba zmierzyć opornosc między środkowym kabelkiem kostki a masą.
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#57
Napisano 17:34, 28.07.2015
wiec wbilem dzisiaj do speca od klim....posprawdzal, gas jest full, czujnik do wymiany....gdzie na szybko we Wrocku albo okolicach szukac?? czy tylko serwis hondy
#58
Napisano 22:59, 02.08.2015
czujnik wymieniony, koszt 250zl z nowym nabiciem klimy, dodam ze odnosnie tego analizowania czujnika nr 10, to wyswietla on dane odnosnie cisnienia w ukladzi, czyli jak mamy ER to na bank czujnik, chyba ze zasilanie padlo, czujnik sprawny wyswietla 00, 01, 02 itd co odppowiada aktualnemu cisnieniu gazu w ukladzie (01- 1 bar itd), czyli jak nie ma gazu to jest 00.....dzieki za pomoc wszystkim i temat uwazam za zamkniety
#59
Napisano 15:23, 06.08.2015
Apropos 3-pinowego czujnika ciśnienia gazu klimy I-CTDI potwierdzam to co napisał Mushroom, bardzo często padają w dieselkach (aż za często) i jeżeli w diagnostyce (AUTO+DUAL, czujnik nr 10) wyświetla ER to trzeba tylko sprawdzić czy w kostce jest 5V na skrajnych pinach i można wymieniać czujnik.
Zepsuł mi się wczoraj a dzisiaj wymieniłem, krakowski sklep z Allegro miał od ręki zamienniki dla Acury/Hondy za 87 zł (Made in Mexico to udało mi się szybko naprawić klimę bo oczywiście zepsuła się w najgorętszym tygodniu roku
Obyło się bez zdejmowania zderzaka, w serwisie klimy odessali mi czynnik i ori czujnik odkręciłem przez kratkę oczkowym kluczem 27 a zamiennik był na klucz 24 (obydwa klucze miałem z cienką "ścianką" bo jest mało miejsca obok zaworu magnetycznego).
Happy Owner Never Drives Anything else.
#60
Napisano 07:32, 09.08.2015
Szybkie pytanie
objaw taki jak w temacie tzn. wentylatory pracują sprężarka nie reaguje
sprawdziłem zgodnie z Manualem:
- bezpieczniki
- przekaźnik (prawidłowo się zamyka po podaniu napięcia)
- przewód ,,+'' do termika
- termik przewodzi czyli jest ok.
- bezpośrednie podanie napięcia na cewkę - nie dzieje się nic, cisza
- sprawdzanie oporności cewki - brak reakcji na mierniku
Czyli cewka ?
Na chłopski rozum czujniki czujnikami, moduł modułem ale jak podaję napięcie na cewkę (pomijając sterowanie) i nie ma reakcji no to raczej 100 % że jest uszkodzona
Nowa cewka ok 300 zł. zastanawiam się tylko czy dam radę ją wymienić bez ściągania sprężarki, po prostu nie chcę spuszczać gazu
Proszę o Wasze sugestie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Sprezarka
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych