XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 10:34, 25.05.2017
Wysłane z Tapatalk
#62
Napisano 12:24, 25.05.2017
Wcześniej pojawiał się błąd nr 14, potem jak przy próbie czyszczenia (zalanie WD, benzyna i dmuchanie z kompresora) jest już błąd 13..
#63
Napisano 13:33, 25.05.2017
Wysłane z Tapatalk
#64
Napisano 22:44, 12.06.2017
a ja dopisze że mój czujnik z tylnego koła produkcji NTY padł po 1,5 roku około 15 kkm przelotu, ehhh trzeba kupić nowy, ale za taką kasę...
#65
Napisano 09:19, 19.07.2017
#66
Napisano 09:37, 19.07.2017
Jak masz LPG , to często w tym miejscu jest schowany reduktor..😉
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#67
Napisano 09:48, 19.07.2017
#68
Napisano 08:21, 21.12.2019
Borykam sie z problemem bledu 21
Po wymianie czujnika resecie i kalibracji vsa dwa dni był spokój ale abs znow sie zaświecił i nadal błąd21
Kupilem inny czujnik bo podejrzenie padło na chiński zamiennik ale nadal byl problem
Okazało sie ze uszkodzilem bieżnie magnetyczną i wymieniłem tym razem u mechanika na nowe ale błąd nadal jest
Jeszcze obstawiamy ze moze łożysko jest wadliwe ale szukam innych możliwości
Dziś jeszcze założę poprzedni czujnik i zobaczę czy pomoże
Mial ktos taki przypadek
#69
Napisano 09:04, 21.12.2019
Podepnę się
Borykam sie z problemem bledu 21
Po wymianie czujnika resecie i kalibracji vsa dwa dni był spokój ale abs znow sie zaświecił i nadal błąd21
Kupilem inny czujnik bo podejrzenie padło na chiński zamiennik ale nadal byl problem
Okazało sie ze uszkodzilem bieżnie magnetyczną i wymieniłem tym razem u mechanika na nowe ale błąd nadal jest
Jeszcze obstawiamy ze moze łożysko jest wadliwe ale szukam innych możliwości
Dziś jeszcze założę poprzedni czujnik i zobaczę czy pomoże
Mial ktos taki przypadek
zwróć uwagę następnym razem gdzie wrzucasz posta. Temat był o V generacji a nie o VII
A w dobrą stronę wsadziliście łożysko? Bo pierścień magnetyczny jest tylko z jednej. Jeśli tak to sprawdź oporność czujnika.
#70
Napisano 09:25, 21.12.2019
Pierścień jest z dobrej strony
#71
Napisano 16:32, 21.12.2019
Winny okazał sie nowy czujnik abs
#72
Napisano 19:02, 22.07.2020
Czy po wymianie czujnika ABS muszę jechać na podłączenie pod HDS ?
#73
Napisano 17:26, 25.07.2020
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#74
Napisano 21:43, 25.07.2020
Po wymianie czujnika wszystko wrócił do normy, nie trzeba było nic kalibrować.
#75
Napisano 20:59, 10.10.2020
W moim VII genie wyskoczył mi błąd czujnika ABS przedni lewy. Oczywiście wymiana nie obyła się bez wydlubywania i wiercenia starego czujnika. Błąd zniknął natomiast teraz pojawił się BŁĄD 22 "pulser". Uszkodziłem piastę czy problemem może być syf który wleciał do środka i wystarczy wyczyścić? (Bo nie wiem czy odrazu piasty nie zamawiać)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 16, 17, 18, ABS, czujnik
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych