Skocz do zawartości


RODO w HAKP

u chu cha nasza zima zla czyli jak pala wasze accordy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
563 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Marta_*

Guest_Marta_*
  • Guests

Napisano 17:29, 19.12.2009

mój też odpala;) ale mam wrażenia z dnia na dzień coraz gorzej :-|
  • 0

#17 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:31, 19.12.2009

kurde mi na palic i okniec
kupilem japonca wiec ma byc wszystko na tip top
moj kolega lasona pali bez problemow wiec moja hania ma palic jeszcze lepiej!! :)
  • 0

#18 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:37, 19.12.2009

U mnie też leniwie pali. W Civicu też tak było.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#19 prezesikm1

prezesikm1
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SPORT 30-Jahre Edition
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:38, 19.12.2009

dziś miałem przygodę z rozrusznikiem zamarzł :shock: Rano poszedłem uruchomić auto i klapa,tylko tyknięcie podładowałem aku ale to też nic nie dało,poprosiłem o pomoc kolegę z naszego klubu i rozciągneliśmy Hanke,popracowała 3-4 minuty i zgasiłem motor.Rozrusznik jednak nie chciał gadać,więc znowu szarpneliśmy acco tym razem auto pracowało 15-20 min.w między czasie zadzwoniłem do elektryka by się umówić na ewentualną naprawę,ten jednak powiedział że po prostu elektro-magnez przymarzł więc tchnął we mnie iskierkę nadziei.Znów zgasiłem motor i po ponownej próbie rozrusznik zakręcił jak trzeba a na mojej twarzy pojawił się banan.Mam nadzieje że to jednorazowy incydent.

Tez mam ten sam problem jak bylo okolo -5 stopni to bylo :ok jak temperatura spadla ponizej -10 to rozrusznik nie kreci. Od razu fon do kumpla i powiedzial ze: może być przyczyną elektromagnes który nie wyrzuca bo jest za słabe napięcie ze stacyjki lub zagęsty smar na elektromagnesie i ma problem z wrzuceniem w koło.
Czekamy na cieplejsze noce :-)
  • 0

CB-Uniden 520 +Wilson Litte Will‎
 


#20 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 17:38, 19.12.2009

U mnie dziś -13 rano po 48h stania i było chłe chłe x6 i pięknie odpalił, aż poprzygasały kontroliki i wyświetlacz przebiegu. Potem to juz oczywiście pali na dotyk.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#21 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:45, 19.12.2009

Mi odpala jak w lato.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#22 freed

freed
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Dębica
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 19.12.2009

Widzę, że większość ma tak samo co wskazuje na to, że to raczej normalny objaw :)
  • 0
FrEeD

#23 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:29, 19.12.2009

kurde mi na palic i okniec

Pisz dokładniej bo nic a nic nie zrozumiałem z tej wypowiedzi :hmm:

A ja mam akumulator z 10.04.2009 Centra, i niestety tak jak koledzy piszą przy -5 było OK a teraz przygasają kontrolki i wyświetlacz. Dziś jak kręciłem to w ostatniej fazie tuż przed odpaleniem piknęła na chwilę centralka od alarmu to by oznaczało że już całkiem spadł prąd prawie do 0 ale odpalił. Pojechałem do sklepu aby zareklamować akumulator (jednak nie chciałem go wyjmować i wieźć innym autkiem bo nie jestem na 100% przekonany czy to akumulator). W sklepie sprzedawca powiedział, że nie ma sprawy można reklamować ale w większości przypadków jest to wina alternatora lub rozrusznika. U mnie sprawa alternatora odpada bo mam ładowanie coś ok 14,03 V. Teraz padło podejrzenie na rozrusznik ale nie wiem jak sprawdzić czy rozrusznik czy nie ?? Może macie jakieś pomysły ?? Można by spróbować podłączyć inny akumulator albo podłączyć się kablami od innego samochodu i jak szybko zakręci to akumulator ale również wg może to być też wina rozrusznika bo może pobiera za dużo prądu przy rozruchu i w długim okresie użytkowania rozładowuje aku ??

[ Dodano: 2009-12-19, 18:30 ]
A wg mnie to nie jest normalny objaw skoro inne autka w tej temp. odpalają normalnie tak jak przy dodatnich temperaturach.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#24 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:44, 19.12.2009

U mnie jak u wiekszości - ale jak już zasoczy to śmiga aż miło :mrgreen:
  • 0
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#25 majstor

majstor
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk-Grajewo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 19.12.2009

Miałem kiedyś problem z rozrusznikiem w civicu na mrozach słabo odpalał w koncu padł rozrusznik , Wymieniłem szczotki i smigał nawet przy -25 bez problemu :) W accordzie odpala jak u was ale ja mam metode : sprzęgło wycisnąć zakrecic 2,3 razy, jak nie odpali , ponowić wówczas zawsze łapie od dotyku ( to stosuje jak auto stoi na mrozie jakiś tydzień nieodpalane i musi być mróz poniżej - 10 st C ) w tamtym roku miałem też tylko problemy z uruchomieniem za pierwszym razem gdy temperatura spadła poniżej - 10 st. Ja się narazie tym nie przejmuję myślę że to drobiazg, Jak mrozy mijają wraca wszystko do normy. pzdr
  • 0

#26 pomierdor

pomierdor
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Łódź
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:34, 19.12.2009

ogólnie hondy nie odpalają szybko nawet latem( nie mówie tu o kilku obrotach) w toyotach to nawet 1 raz nie zakeci rozrusznik i już pali.
  • 0
Accord F20B6 http://www.accordklu...opic.php?t=1019
Civic EJ9 D14+
Były
Civic EG8 D15B7 + mody
Civic EJ2

#27 Maciek.C

Maciek.C
  • Forumowicz
  • 647 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 19.12.2009

w toyotach to nawet 1 raz nie zakeci rozrusznik i już pali.

nowy avens sąsiada dzisiaj potrzebował kabli więc nie koniecznie się z tobą zgodze
  • 0

#28 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:05, 19.12.2009

ogólnie hondy nie odpalają szybko nawet latem( nie mówie tu o kilku obrotach) w toyotach to nawet 1 raz nie zakeci rozrusznik i już pali.


No to pojechałeś.

Czytam fora o Hondach od 2 lat. Od 1,5 roku mam swoją własną.
I nie pamiętam takiego stwierdzenia jak Twoje.

Moja w lato pali od 1 obrotu, teraz zima, zdarza jej się zachechłać kilka razy.

Pod oknem stoi avensis z 2004r, jak widzę jak pali, to też chechła ze 3-4 razy.

Kolega ma civica, w lato pali od 1 obrotu.
W zimie 3-5 razy kręci.

Dziewczyna ma BMW 1.7 diesel z 98r i po rozgrzaniu świec pali na dotyk, aż sam
się dziwie.

Spytam tylko czy pracujesz w Hondzie na jakimkolwiek stanowisku że snujesz takie
teorie?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#29 bouli76

bouli76
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:TJE PL / FY3 UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 19.12.2009

Moja pali "od pierwszego" ale u mnie nie ma mrozow :D (bo minus 1 to nie mroz)
  • 0

#30 freed

freed
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Dębica
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 19.12.2009

Panowie snujecie zbyt daleki tezy :).
Moim zdanie przy mrozach poniżej -10 to chyba normalne jak zakreci 5-6 razy. Jak kreci 15 to raczej coś nie tak.
Poza tym zgadzam się z jednym kolegą który napisał ze krecie najpierw 2-3 razy i nie zapala ale za drugim razem praktycznie od kopa. Taka sama sytuacje miałem w Civicu 1.6.
Coś w tym jest bo nie wierze, że nagle 90% użytkowników ma uszkodzony alternator, kable, świece i coś tam jeszcze :)
  • 0
FrEeD




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq