XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
u chu cha nasza zima zla czyli jak pala wasze accordy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:28, 13.12.2009
#2
Napisano 23:27, 15.12.2009
Jak dobrze pamiętam to na dole kolektora wchodzi przez osłone(chyba).
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:39, 16.12.2009
#4
Napisano 11:25, 16.12.2009
Na samym dole osłony. Jak otworzysz maske to go widać.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:27, 16.12.2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:24, 17.12.2009
#7
Napisano 00:56, 18.12.2009
A czujnk temperatury silnika z tego co widze w manualu jest gdzieś pod apartem zapłonowym. Przynajmniej tak to wygląda w książce. Jak hanka do mnie wróci po wymianie przewodów hamulcowych to zobacze pod maske i napisze dokładniej
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#8
Napisano 09:34, 18.12.2009
witam mam problem z pzleniem mojej hondy zauważyłem że przyczyną jest prawdopodobnie brak ssania bo jak po długim kręceniu zapali to nie trzyma obrotów nawet na będzynie czasami zapali od pierwszego na paliwie i obroty są na 1800 ciepła pali bez problemu i na będzynie i na gazie wyczytałem z postów że może tesz być wina czójnika temperatury albo czujnika ssania jak jest namieżyłem dwa czujniki ot temp. ale który to z nich jest od tego proszę o pomoc jak ktoświe
A aku sprawny? Przed mrozami było wszsytko ok?
Jak w polo dziewczyny był bardzo słaby aku, to po ciężkim odpaleniu potrafił gasnąć,
albo trzymać za niskie obroty, jakby miał zaraz zgasnąć.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 16:23, 19.12.2009
akumulator jest bankowo dobry, rozrusznik kreci wiec chyba tez, ale wydaje mi sie ze powinien np szybciej krecic wtedy moze by samochod mial latwiej zapalic (jednak ze uwazam ze kreci z taka sama szybkoscia co np w lato)
dodatkowo jak go teraz pale to zanim zaczne krecic to tak ze 2-3 razy wylacze i wlacze zaplon zeby pompka paliwowa podala kilka razy paliwo
#10
Napisano 16:56, 19.12.2009
chcialem z ciekawosci sie spytac jak tam z paleniem w waszym autach, mi accord pali ale nie tak szybko jak w lato, wogole jak krece to mi przygasa na dluzej wyswietlacz od km, a ponadto slysze jakies takie odglosy jakby bylo mu strasznie ciezko ;/
akumulator jest bankowo dobry, rozrusznik kreci wiec chyba tez, ale wydaje mi sie ze powinien np szybciej krecic wtedy moze by samochod mial latwiej zapalic (jednak ze uwazam ze kreci z taka sama szybkoscia co np w lato)
dodatkowo jak go teraz pale to zanim zaczne krecic to tak ze 2-3 razy wylacze i wlacze zaplon zeby pompka paliwowa podala kilka razy paliwo
No chyba mam tak samo.
To znaczy tak do -3 stopni odpalal od kopa. Teraz jak jest -14 w nocy to rano kreci mulasto no i zamiast dwóch obrotów to musi zrobic z 6.
Myślałem że to może świece no i profilaktycznie zmienilem. Były juz skatowane strasznie wiec nie ma co żałować, no ale dalej jest tak samo.
Myślę że nie ma sie czym przejmować
No chyba że jeszce wymiana kabli coś pomoże ?
#11
Napisano 17:09, 19.12.2009
#12
Napisano 17:14, 19.12.2009
U mnie są nowe kable, świece, olej. Też musi zrobić kilka obrotów więcej. Nie ma się co dziwić. Przez mróz wszystko chodzi oporniej. Olej jest gęstszy, łożyska chodzą ciężej. Jeśli masz tylko sprawny akumulator to nie masz się czego obawiać.
Też tak myśle.
-14 czy -15 to nie mało i chyba trzeba sie z tym liczyć ze musi przekrecic pare razy więcej.
#13
Napisano 17:20, 19.12.2009
#14
Napisano 17:23, 19.12.2009
edit
godz:18 pali z ząbka oby tak dalej
#15
Napisano 17:27, 19.12.2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych