Skocz do zawartości


RODO w HAKP

u chu cha nasza zima zla czyli jak pala wasze accordy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
563 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:28, 13.12.2009

witam mam problem z pzleniem mojej hondy zauważyłem że przyczyną jest prawdopodobnie brak ssania bo jak po długim kręceniu zapali to nie trzyma obrotów nawet na będzynie czasami zapali od pierwszego na paliwie i obroty są na 1800 ciepła pali bez problemu i na będzynie i na gazie wyczytałem z postów że może tesz być wina czójnika temperatury albo czujnika ssania jak jest namieżyłem dwa czujniki ot temp. ale który to z nich jest od tego proszę o pomoc jak ktoświe
  • 0

#2 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:27, 15.12.2009

musiałbym zejść do auta a już ciemno i mroźno ;-)

Jak dobrze pamiętam to na dole kolektora wchodzi przez osłone(chyba).
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:39, 16.12.2009

ale którego kolektora ssącego czy wydechowego i co wychodzi???
  • 0

#4 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:25, 16.12.2009

Wydechowego. Taki czujnik z wiązką kabli :-P
Na samym dole osłony. Jak otworzysz maske to go widać.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:27, 16.12.2009

gdzie jest czujnik ssania ?
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:24, 17.12.2009

ale to jest sonda lambda ona służy pewnie do innego a nie do sterowaniem ssaniem
  • 0

#7 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:56, 18.12.2009

Racja racja to nie czujnik temperatury silnika. Ostatnio grzebałem w golfie a on ma termostat w chłodnicy i jakoś tak mi sie skojażyło, że w acco też gdzieś z przodu jest :k

A czujnk temperatury silnika z tego co widze w manualu jest gdzieś pod apartem zapłonowym. Przynajmniej tak to wygląda w książce. Jak hanka do mnie wróci po wymianie przewodów hamulcowych to zobacze pod maske i napisze dokładniej
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:34, 18.12.2009

witam mam problem z pzleniem mojej hondy zauważyłem że przyczyną jest prawdopodobnie brak ssania bo jak po długim kręceniu zapali to nie trzyma obrotów nawet na będzynie czasami zapali od pierwszego na paliwie i obroty są na 1800 ciepła pali bez problemu i na będzynie i na gazie wyczytałem z postów że może tesz być wina czójnika temperatury albo czujnika ssania jak jest namieżyłem dwa czujniki ot temp. ale który to z nich jest od tego proszę o pomoc jak ktoświe


A aku sprawny? Przed mrozami było wszsytko ok?

Jak w polo dziewczyny był bardzo słaby aku, to po ciężkim odpaleniu potrafił gasnąć,
albo trzymać za niskie obroty, jakby miał zaraz zgasnąć.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:23, 19.12.2009

chcialem z ciekawosci sie spytac jak tam z paleniem w waszym autach, mi accord pali ale nie tak szybko jak w lato, wogole jak krece to mi przygasa na dluzej wyswietlacz od km, a ponadto slysze jakies takie odglosy jakby bylo mu strasznie ciezko ;/

akumulator jest bankowo dobry, rozrusznik kreci wiec chyba tez, ale wydaje mi sie ze powinien np szybciej krecic wtedy moze by samochod mial latwiej zapalic (jednak ze uwazam ze kreci z taka sama szybkoscia co np w lato)

dodatkowo jak go teraz pale to zanim zaczne krecic to tak ze 2-3 razy wylacze i wlacze zaplon zeby pompka paliwowa podala kilka razy paliwo
  • 0

#10 freed

freed
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Dębica
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:56, 19.12.2009

chcialem z ciekawosci sie spytac jak tam z paleniem w waszym autach, mi accord pali ale nie tak szybko jak w lato, wogole jak krece to mi przygasa na dluzej wyswietlacz od km, a ponadto slysze jakies takie odglosy jakby bylo mu strasznie ciezko ;/

akumulator jest bankowo dobry, rozrusznik kreci wiec chyba tez, ale wydaje mi sie ze powinien np szybciej krecic wtedy moze by samochod mial latwiej zapalic (jednak ze uwazam ze kreci z taka sama szybkoscia co np w lato)

dodatkowo jak go teraz pale to zanim zaczne krecic to tak ze 2-3 razy wylacze i wlacze zaplon zeby pompka paliwowa podala kilka razy paliwo



No chyba mam tak samo.
To znaczy tak do -3 stopni odpalal od kopa. Teraz jak jest -14 w nocy to rano kreci mulasto no i zamiast dwóch obrotów to musi zrobic z 6.
Myślałem że to może świece no i profilaktycznie zmienilem. Były juz skatowane strasznie wiec nie ma co żałować, no ale dalej jest tak samo.
Myślę że nie ma sie czym przejmować :)
No chyba że jeszce wymiana kabli coś pomoże ???
  • 0
FrEeD

#11 jejek16

jejek16
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Dolny Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 19.12.2009

U mnie są nowe kable, świece, olej. Też musi zrobić kilka obrotów więcej. Nie ma się co dziwić. Przez mróz wszystko chodzi oporniej. Olej jest gęstszy, łożyska chodzą ciężej. Jeśli masz tylko sprawny akumulator to nie masz się czego obawiać.
  • 0
www.enkaustyka.com.pl

#12 freed

freed
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Dębica
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:14, 19.12.2009

U mnie są nowe kable, świece, olej. Też musi zrobić kilka obrotów więcej. Nie ma się co dziwić. Przez mróz wszystko chodzi oporniej. Olej jest gęstszy, łożyska chodzą ciężej. Jeśli masz tylko sprawny akumulator to nie masz się czego obawiać.


Też tak myśle.
-14 czy -15 to nie mało i chyba trzeba sie z tym liczyć ze musi przekrecic pare razy więcej.
  • 0
FrEeD

#13 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:20, 19.12.2009

no to dobrze ze moj przypadek nie jest jedynym
  • 0

#14 Maciek.C

Maciek.C
  • Forumowicz
  • 647 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:23, 19.12.2009

dziś miałem przygodę z rozrusznikiem zamarzł :shock: Rano poszedłem uruchomić auto i klapa,tylko tyknięcie podładowałem aku ale to też nic nie dało,poprosiłem o pomoc kolegę z naszego klubu i rozciągneliśmy Hanke,popracowała 3-4 minuty i zgasiłem motor.Rozrusznik jednak nie chciał gadać,więc znowu szarpneliśmy acco tym razem auto pracowało 15-20 min.w między czasie zadzwoniłem do elektryka by się umówić na ewentualną naprawę,ten jednak powiedział że po prostu elektro-magnez przymarzł więc tchnął we mnie iskierkę nadziei.Znów zgasiłem motor i po ponownej próbie rozrusznik zakręcił jak trzeba a na mojej twarzy pojawił się banan.Mam nadzieje że to jednorazowy incydent.
edit

godz:18 pali z ząbka oby tak dalej :mrgreen:
  • 0

#15 darek17104

darek17104
  • Klubowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żelechów,okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 19.12.2009

mi też tak kręci ale nie przejmujcie się tym bo niektórzy wcale nie mogą odpalić :-P
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq