Skocz do zawartości


RODO w HAKP

u chu cha nasza zima zla czyli jak pala wasze accordy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
563 odpowiedzi w tym temacie

#556 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:08, 08.01.2017

Thunder ale czemu nie palisz za pierwszym razem tylko cofasz kluczyk i jeszcze raz włączasz stacyjkę? tak to się w dieslach robi aby lepiej podgrzać komore spalania świecami żarowymi, w benzynie nie potrzeba tego robic bo nie ma świec żarowych :) , a teraz mam dla was niespodzianke, stary diesel w accordzie 6 gen 2.0 TD 105KM i palenie dziś rano przy -20 stopniach, olej w aucie 5w30  :-P


Użytkownik Maxell edytował ten post 19:12, 08.01.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#557 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:15, 08.01.2017

Thunder ale czemu nie palisz za pierwszym razem tylko cofasz kluczyk i jeszcze raz włączasz stacyjkę? tak to się w dieslach robi aby lepiej podgrzać komore spalania świecami żarowymi, w benzynie nie potrzeba tego robic bo nie ma świec żarowych :)

 

No sory no, to z przyzwyczajenia ;)


  • 0

#558 Pszonek

Pszonek
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:33, 08.01.2017

Używa ktoś miernika akumulatora(woltomierza)? Takiego w miejsce zapalniczki. Przydatne to?


  • 0

#559 Luken

Luken
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:H23
  • Wersja:LS-iR-T
  • KM:320KM 350 NM
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:43, 08.01.2017

Filmu nie nagrałem ALE , 

 

Mój tydzień stał na mrozie , Peugeot Matki w garażu padł , audi brata również , ford ojca za którymś poderwie do działania .

 

Co do accorda ( H23a bez SSANIA !! ) na pyknięcie , tylko trzeba nogę trzymać na gazie żeby było sztuczne ssanie i trzymał 1500 obrotów na jakąś chwile :P . 

 

Akumulator to Global do drogich nie należy ale zadziwia mnie jak daję radę .


  • 0

#560 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:49, 08.01.2017

Używa ktoś miernika akumulatora(woltomierza)? Takiego w miejsce zapalniczki. Przydatne to?

może byc jako moniorek napięcia, ale trzeba sie na tym trochę znać że np. napięcie nie może przekraczać 14.5V , a w czasie odpalania nie może spaść poniżej 6V bo wtedy mamy aku do wymiany, można odpalać jak jest 11.5V i powinien bez problemu odpalić (oczywiście nie w takie mrozy -20), napięcie ładowania sprawnego alternatora to 13.9-14.5V ale wyjątkowo w accordzie może byc też 13.5 V, napięcie sprawnego akumulatora po długim postoju powinno utrzymywać się w okolicach 12.5V itp.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#561 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:12, 08.01.2017

Podsumowanie mrozów: przy -20 zakręcil. Trochę ciężko, bo 2 dni nie jezdzone. Dzisiaj przy -12 odpalil jak nowy. Gorzej z siłownikami zamków. Z pilota nie reagują oba drzwi przednie. Tył chodzi ładnie. Drzwi kierowcy otwierają się z kluczyka jeśli przekręci się z wyczuciem. Coś padło czy to wina mrozu?
  • 0

#562 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:47, 08.01.2017

Myślę że ustąpi razem z mrozami, ale i tak uważam że coś może być na krańcu żywotności.
  • 0

pzdr


#563 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 20:57, 08.01.2017

Spadek do wartości 6 V przy rozruchu to już szrot 


  • 0

#564 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:14, 09.01.2017

Myślę że ustąpi razem z mrozami, ale i tak uważam że coś może być na krańcu żywotności.

Okazało się, że to jednak zima. Dzisiaj przeleciała trasę i wszystko bangla na nowo.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq