@przemo1983:
Nie ma znaczenia czy był tylko jeden właściciel Accorda czy dwóch albo..., tylko ma znaczenie jak / jaki właściciel obchodził się z Accordem.
Ja kupiłem dawno mojego Accorda od emeryta w Niemczech i nigdy nie musiałem reperować silnika, byloby to bez sensu.
W twoim przypadku może silnik (skrzynie) używał właściciel w trudnych warunkach i ciągłe przeciążał silnik?
Nikt nie zna dokładnie historii twojego Accora, tylko poprzedni właściciel.
A może papierki z ASO z Internetu?
Co by nie gdybać, to nic nie dzieje się bez powodu, tzn. żadna awaria nie powstaje z niczego tylko niestety powstaje stąd, że ktoś kiedyś zrobił coś nie tak jak trzeba.
Najwyraźniej kupiłeś Accorda z wadami, tzn. poprzedni właściciel dobrze wiedział co robi jak go się pozbywał.
+++++++++++++
Dam tobie inny przykład:
Na całym świecie są tacy użytkownicy Accordow co za często i za rzadko zmieniają olej ATF.
Jedni i drudzy myślą że wiedzą lepiej od Hondy.
Ja zaliczałem się do pewnego czasu do tych co uważali ze wymiana oleju jak w manualu jest za częsta.
Tzn. Honda chce jak najwięcej produktów sprzedawać i jak najwięcej zarobić.
Kiedyś dawno przegiąłem wymianę oleju ATF i z tego co pamiętam o około ponad 100.000 km (normalna wymiana co 40.000km, olej nie syntetyk) i moja skrzynia automatyczna funkcjonowała + - jak trzeba.
Po wymianie częściowej oleju było lepiej i nic nie bylo kaputt!
Takie było moje wtedy doświadczenie.
Naturalnie dzisiaj jest inna technika, co nie oznacza ze Honda opowiada bajki.
Co chce poprzez to powiedzieć?
Olej ATF ma także pewne rezerwy, ma pewien zapas. Honda wie o tym.
Olej powinno się wymieniać jak jest w manualu.
Ale jak ktoś całkowicie przesadzi, to nie ma się co dziwić, że awaria.
Ale tu nie technika Hondy winna! ....................................tylko wlasciciel Accorda.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 19:11, 12.07.2016