Nic nie rób później.Mój dobry kolega jeździ na wymianę do ASO (ma ciągłość serwisową po sprowadzeniu z zagranicy) i zalecam mu to robić co 30-40 tyś.Takie jest moje zdanie i na razie jest u niego wszystko ok. Miej świadomość że serwis wymienia tyle oleju ile mu zleci ze skrzyni .Zrobisz jak zechcesz
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
[automat] Wymiana calego oleju ATF w automacie
#16
Napisano 12:13, 27.01.2016
#17
Napisano 14:15, 27.01.2016
Koledzy moim zdaniem nie ma co przepłacać w ASO. Ja wlewam zamiennik ATF DW1 olej Enoc z specyfikacją Daxtron III i skrzynia pracuje super . Fakt robię częste wymiany co 20-30 tys ale koszt oleju to około 20 zł litr. Sprawa indywidualna. Pozdrawiam
Nie spotkałem się z olejem Enoc ATF, nie miałeś na myśli Eneos'a ATF Eco ?
Ale Eneos kosztuje ok. 50 zł/l i wg opinii użytkowników bdb sprawuje się w skrzyniach AT Acura/Honda.
http://www.worldpac....s_ATF_guide.pdf
Użytkownik Pejot edytował ten post 14:16, 27.01.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
#18
Napisano 14:21, 27.01.2016
O dokładnie taki ;
http://www.galanaoil...-active-premium
#19
Napisano 10:37, 03.06.2016
Witam
Właśnie jestem po dynamicznej wymianie. Przy 20 000 km była zrobiona wymiana statyczna w ASO. Teraz przy 112 000 wymiana dynamiczna poza ASO. Zlany olej był w dobrej kondycji, nieprzepalony, nieśmierdzący, żadnych syfów. W zakładzie powiedzieli, że wygląda po prostu normalnie tak jak powinien wyglądać. Miałem 10 butelek oryginalnego oleju ATF Honda. Zostały 2 butelki po stwierdzili, że olej jest już czysty i skrzynia nie wymaga dalszego płukania.
Podsumowując przebieg 112 000 dla skrzyni nie był szczególnym wyzwaniem i pewnie bez wymiany jeszcze długo działał by poprawnie.
Co do samej jazdy przed/po to nie wyczuwam specjalnej różnicy. Było i jest dobrze. Podczas jazdy próbnej jedyne co zwróciło uwagę diagnosty to bardziej odczuwalne przejście z pierwszego na drugi bieg.
#20
Napisano 12:09, 04.06.2016
Jak dbasz tak masz Częsta wymiana przełoży się na długą jazdę .Mało kto dba o automat - brak wiedzy o wymianie oleju i skąpstwo
#21
Napisano 20:34, 05.06.2016
a jesli to nie tajemnica ile zaplaciles za dynamiczna wymiane?pomijam koszt oleju chodzi mi o robocizne.dzieki za odp
#22
Napisano 08:42, 07.06.2016
Jaki olej zmieniamy statycznie, robimy to częściej niż 60 tyś, czy 50 tyś km. Ja bym radził nawet co 30 tyś.
Wysłane poprzez Tapatalk
#23
Napisano 09:43, 07.06.2016
Dynamiczna wymiana oleju kosztowała mnie 430 zł brutto.
Dodam jednak lekkie sprostowanie do mojego posta. Po wymianie zmiana biegów przebiega płynniej szczególnie z 1 na 2. Brakuję wcześniejszego szarpania, które czasem miało miejsce. Zmianę mogę ocenić na plus 10% do komfortu .
Pytanie. Pozostało mi dwa litry oleju. Czy mogę zostawić sobie to na przyszłą wymianę np za 3 lata. Czy te oleje mają jakąś datę ważności?
#24
Napisano 09:07, 26.06.2016
Dzięki, oczywiście inaczej nie zamierzam niż w ASO. Mam mały układ i razem z olejem krzyknęli 590 zł., więc chyba nieźle. Nie wiem tylko czy mam rację co do okresów wymiany. Co 60 tyś czy trochę później?
W książce serwisowej pisze 1 wymiana 120 tyś km lub 6 lat kolejne chyba 80ztyś km lub 4 lata
W Rybniku taki koszt w ASO 450zł
Ja kupiłem w haparts http://allegro.pl/ol...6270342955.html + wymiana u niezależnego mechanika
#25
Napisano 10:47, 10.07.2016
No to powodzenia przy wymianie przy takim interwale. Trochę z innej beczki Nowa Octawia 2.0 TDI CR .Pierwsza zalecana wymiana oleju w silniku po 30 tyś Mina mechanika w ASO przy wymianie oleju i przebiegu 3000 tyś bezcenna . Nie wszystko co napiszą trzeba traktować jako dekalog.Osobiście jestem zwolennikiem ,,wyprzedzania,, producenta co do wymian płynów.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 10:48, 10.07.2016
#26
Napisano 14:11, 10.07.2016
Jeżeli Accord jest używany w normalnych warunkach co dotyczy większości użytkowników to pierwsza wymiana oleju w europejskich modelach jest przewidziana przez Hondę po 120.000 km albo 8 latach.
Potem co 80.000 km albo co 4 lata.
CL7, CL9, CM1, CM2: 2,9 litrów
Olej ATF to Honda ATF-Z1 albo ATF-DW1
Ze wymiana oleju jest bardzo rzadko należy tylko używać oleju oryginalnego Hondy.
Honda nie przewiduje dynamicznej wymiany oleju.
Normalna wymiana części oleju w automatycznej skrzyni biegów jak to jest napisane w książce serwisowej (3 litry) jest w zupełności wystarczająca.
Wymiana filtra oleju jest także nie przewidziana.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 14:12, 10.07.2016
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#27
Napisano 15:41, 10.07.2016
Czyli teoria, ze trzeba wymienic 3 litry, przejechac jakis dystans i wymienic kolejne 3 litry to bzdura?
#28
Napisano 17:35, 10.07.2016
Jaki trzeba przejechać dystans miedzy wymianami oleju ATF napisałem wcześniej i jest to także napisane w manualu Accorda.
Logika wymiany oleju ATF w Accordach jest jak dla mnie prosta.
Nowy olej w nowym Accordzie w skrzyni automatycznej (około 6,5 litra) posiada same nowe tzn. niezużyte dodatki w oleju dlatego pierwsza wymiana następuje dopiero po 120.000 km albo 8 latach. (dłuższy okres)
Potem wymienia się olej ATF częściej bo po 80.000 km albo co 4 lata ponieważ tylko + - polowa oleju (2,9 litra) zostaje wymieniona = odnowiona tzn. nowe dodatki starczają na krótszy okres czasu/mniej km.
Częściejsza wymiana oleju jest możliwa ale jest normalnie niepotrzebna, tzn. jest to moim zdaniem po prostu wyrzucanie pieniędzy na bruk.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 17:35, 10.07.2016
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#29
Napisano 20:06, 10.07.2016
Myślę, że wymiana tych 3 litrów statycznie co 30-40 tys km to jest absolutne MINIMUM. No chyba, że ktoś nie planuje jeździć tym autem dłużej niż te 40 tys km i potem auto idzie na sprzedaż. A jeśli ktoś jeździ tylko po mieście, albo często piłuje na autobanie 200km/h to nawet częściej. Filtr osobiście mam zamiar wymieniać co drugą zmianę.
Koszt statycznej wymiany to 30zł + OEM olej 190zł - więc porównywalnie do kosztu wymianu oleju w silniku.
Można zrobić też rzadziej ale za to całościową dynamiczną wymianę we dwie osoby - na youtubie jest filmik odnośnie automatu accorda w wersji US.
Nie jest to jakieś skomplikowane.
Lub zapłacić za to niby specowi 450zł plus olej z 500zł.
Jeżdżenie 120 tys km na tym samym oleju a cały żywot na jednym filtrze - eee raczej kłóci się to z rozsądkiem..
Tak samo kombinowanie z zamiennikami - macie u forumowych partnerów OEM olej Hondy po ok 65zł za litr a chcecie oszczędzać parę złotych na wynalazkach..
Użytkownik cysior edytował ten post 20:20, 10.07.2016
#30
Napisano 23:37, 11.07.2016
Kumpel ma 8 generację
wymienia co 30 tyś z mojego zalecenia i jakoś sobie nie krzywduje
wasze auta więc róbta co chceta
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:40, 11.07.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, automat
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych