Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Schemat rozrządu 2.2 i-CDTi

VII

Najlepsza odpowiedź Beniuś , 18:36, 18.05.2015

Honda Accord 2005 2.2 i-CDTi 140 KM, mam pewien problem z ustawieniem rozrządu w hondzie, zmieniałem łańcuch i musiał mi sie delikatnie przestawić auto teraz cieżko pali i straciło moc. Mógł by ktoś uratować jakimś schematem gdzie znajdę punkty na wale i walkach rozrządu lub miejsca na blokady. Chce zwalić teraz tylko pokrywę rozrządu i górna pokrywę od zaworów i ustawić dobrze wał i wałki

1c0bbfb2385bb176535c569ff40b4f8b_1.jpg

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
96 odpowiedzi w tym temacie

#61 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 17.02.2016

kolego kamil, robisz rozrząd?

Nie prónujesz czy się da dojsc i wymienic łancuch pompy bez zrzucania miski?

aha i ile Ci to juz zajmuje? Czy się może przymierzasz dopiero?

 Zdjęcia to jedno a realia drugie .... po zdjęciu bocznej pokrywy napinacz widać ale tylko część, zdjąłem miskę a łańcuch dalej nie chce zejść ... 


  • 0

#62 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 18.02.2016

I jak kolego postepy z tym łancuchem pompy oleju ?? Z tego co piszesz to bez zwalania michy raczej szans nie ma aby wymienić łancuch  :-(

 

Załączony plik  SEA5E44A32200043502LALD03.jpg   7,54 KB   19 Ilość pobrań

 

Aby wyjąć łańcuch trzeba chyba wykrecić tą srubę co trzyma zebatke


Użytkownik nie2dampi edytował ten post 17:43, 18.02.2016

  • 0

#63 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 18:44, 18.02.2016

Sanki na bok nie całe (od strony rozrządu )opuszczasz na dół prawą stronę sanek

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:49, 18.02.2016

  • 0

#64 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 18.02.2016

Sanki na bok nie całe (od strony rozrządu )opuszczasz na dół prawą stronę sanek

Udało się odkręcić dolne kółko i zdjąć łańcuch ..... 

 

Bez zdjęcia michy nie realne moim zdaniem ...


  • 0

#65 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:54, 19.02.2016

i demontowałeś przekłądnię kierowniczą? Wg manuala tak trzeba by zdjąc miskę.


  • 0

#66 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 16:37, 19.02.2016

Trzeba i sanki i miskę bez przekładni


  • 0

#67 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:05, 20.02.2016

backdraft mówi prawdę, potwierdzam 


  • 0

#68 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:01, 20.02.2016

Z tematu "schemat rozrzadu ictdi", zrobił sie taki maly laborat ,"wymiana rozrzadu  krok po krok" i o to chodzi , Może za niedługo ktos zrobi jakieś foty .

 

kamil.tomasz robisz jakies foty tej operacji ?? Pstryknij bedzie dla potomnych :)


  • 0

#69 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:27, 20.02.2016

Z tematu "schemat rozrzadu ictdi", zrobił sie taki maly laborat ,"wymiana rozrzadu  krok po krok" i o to chodzi , Może za niedługo ktos zrobi jakieś foty .

 

kamil.tomasz robisz jakies foty tej operacji ?? Pstryknij bedzie dla potomnych :)

 coś pstryknę, jeszcze dla zainteresowanych,w celu zdemontowania misy,wyrzuciłem chłodnicę, by odkręcić kompresor klimy,łapa kompresora przykręcona jest do misy :D 


  • 0

#70 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:42, 21.02.2016

chyba szybciej bedzie motor wyjać. I na stole jest jak na dłoni, bo ta wymiana to widzę jakaś masakra się robi.


  • 0

#71 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 21.02.2016

chyba szybciej bedzie motor wyjać. I na stole jest jak na dłoni, bo ta wymiana to widzę jakaś masakra się robi.

Też jest pewna opcja, zależy kto ma jakie warunki i jaki sprzęt .... gdybym wiedział że ze wszystkim jest tyle roboty rozważył bym tą opcje


  • 0

#72 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:42, 22.02.2016

ja mam garaz i dzwig, a kanału nie mam, wiec wyjęcie motoru lepszą opcją.

Na dniach musze podjechać do ASO i spytać czy oni w cenie ok1500pln na 100% wymienią mi ten łancuch na pompie, czy tylko robią łancuch rozrządu.


  • 0

#73 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 16:03, 22.02.2016

Myślicie że z wyjęciem silnika będzie prościej i szybciej? Obawiam się że byście się pomylili :)
Policzą Ci około 1500 zł samą robociznę bez części.Cena będzie uzależniona od tego czy wyjdą wtryski czy nie

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 21:46, 22.02.2016

  • 0

#74 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:50, 22.02.2016

Myślicie że z wyjęciem silnika będzie prościej i szybciej? Obawiam się że byście się pomylili :)

Policzą Ci około 1500 zł samą robociznę bez części

  No tak,zapomniałem żę musiałem kolektory u siebie odkręcić .... a u was .... w sumie tak uszczelki pod kolektory, pod turbinę .... zależy kto co lubi :P i jakie ma warunki ....


  • 0

#75 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:42, 22.02.2016

Tak jak piszesz ale to są standardowe czynności przy naprawie glowicy

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 21:44, 22.02.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq