Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Schemat rozrządu 2.2 i-CDTi

VII

Najlepsza odpowiedź Beniuś , 18:36, 18.05.2015

Honda Accord 2005 2.2 i-CDTi 140 KM, mam pewien problem z ustawieniem rozrządu w hondzie, zmieniałem łańcuch i musiał mi sie delikatnie przestawić auto teraz cieżko pali i straciło moc. Mógł by ktoś uratować jakimś schematem gdzie znajdę punkty na wale i walkach rozrządu lub miejsca na blokady. Chce zwalić teraz tylko pokrywę rozrządu i górna pokrywę od zaworów i ustawić dobrze wał i wałki

1c0bbfb2385bb176535c569ff40b4f8b_1.jpg

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
96 odpowiedzi w tym temacie

#46 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 15:55, 15.02.2016

Panowie w tym silniku producent daje możliwość zamontowania starych śrub ale dopiero po weryfikacji ich przewężania na określonej długości (dwa pomiary)Ja osobiście zawsze wymieniam śruby na nowe(tak już mam i nie każdemu to musi odpowiadać) Z silnikami Diesla pracuję już trochę lat i mam świadomość jak wychodzą i jak się nieraz urywają mimo zastosowania profesjonalnych narzędzi.Jak nie chce wyjść to nieraz 3 dni schodzi (podlewając go nafta i wyciąganiu milimetr po milimetrze) zauważcie że wtryski są długie i siedzą w głowicy -jeśli jest wszystko ok to wyjda .Jeśli puściła podkładka to badzie problem.Czyszczenie wtrysków możesz sobie zrobić sam ale tylko z zewnątrz czyli czyszczenie korpusu.TYLKO NIECH WAS NIE KORCI CZYSZCZENIE KOŃCÓWKI WTRYSKIWACZA SZCZOTKA DRUCIANĄ  I NA KONIEC CAŁEJ OPERACJI PASTA. To są precyzyjne elementy i lepiej ich nie rozbierajcie bo zapłacicie drogo za brak wiedzy


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 15:55, 15.02.2016

  • 0

#47 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:17, 15.02.2016

Z w koncówką wtrysku to wiadomo :) Nawet manual ostrzega :)

Pytam się tylko jeszcze, czy do wymiany łańcucha pompy oleju trzeba zrzucać miskę olejową, czy nie?


  • 0

#48 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 17:53, 15.02.2016

Ściągnij dekiel rozrządu i zobacz czy dasz radę zdemontować łańcuch. Jeśli ci się uda to ok jeśli nie to zdemontujesz miskę i po kłopocie.Nie posiadam całej dokumentacji technicznej takiej jak ASO do tego silnika.Bazuję na wytycznych AUTODATY. Nie ma warsztatów co mają wszystkie oryginalne dane serwisowe do wszystkich aut :)  Takie materiały są zarezerwowane dla ASO i pilnie ich strzegą (no chyba że coś wycieknie do sieci :))


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 22:09, 15.02.2016

  • 0

#49 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:14, 16.02.2016

.Bazuję na wytycznych AUTODATY. Nie ma warsztatów co mają wszystkie oryginalne dane serwisowe do wszystkich aut :)  Takie materiały są zarezerwowane dla ASO i pilnie ich strzegą (no chyba że coś wycieknie do sieci :))

Czas zostać klubowiczem :) Szczególnie jak naprawiasz accordy :)

co do temontażu miski, to nie jest już to takie proste :) szczególnie, że serwisówka podaje, że w trakcie wymiany łańcucha rozrządu silnik ma być wsparty przez drewniany kołek właśnie na misce olejowej :):) oraz aby wyjąc miskę należy wyjąć przekładnie kierowniczą :)


Użytkownik podlez edytował ten post 07:21, 16.02.2016

  • 0

#50 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:39, 16.02.2016

Czas zostać klubowiczem :) Szczególnie jak naprawiasz accordy :)

co do temontażu miski, to nie jest już to takie proste :) szczególnie, że serwisówka podaje, że w trakcie wymiany łańcucha rozrządu silnik ma być wsparty przez drewniany kołek właśnie na misce olejowej :):) oraz aby wyjąc miskę należy wyjąć przekładnie kierowniczą :)

Kolego podstaw pod skrzynię :)


  • 0

#51 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 14:38, 16.02.2016

Nie sugeruj się wszystkim co piszą w instrukcji :) .Da radę to zrobić .Może być sytuacja że trzeba będzie odpuścić sanki.


  • 0

#52 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:22, 16.02.2016

Nie sugeruj się wszystkim co piszą w instrukcji :) .Da radę to zrobić .Może być sytuacja że trzeba będzie odpuśc


 

Nie sugeruj się wszystkim co piszą w instrukcji :) .Da radę to zrobić .Może być sytuacja że trzeba będzie odpuśc

 

Kolego gdzie misa a gdzie przekładnia .....


  • 0

#53 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:52, 16.02.2016

tak patrząć na rozrząd, nawet na to foto w tym wątku to napinacz łańcucha pompy rozrządu jest powyżej miski, wiec jak mozna sie do niego dobrac, to i mozna go poluzować i zdjąc łancuch :)


  • 0

#54 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 16.02.2016

tak patrząć na rozrząd, nawet na to foto w tym wątku to napinacz łańcucha pompy rozrządu jest powyżej miski, wiec jak mozna sie do niego dobrac, to i mozna go poluzować i zdjąc łancuch :)

podłaczam się do tego pytania :zoltek: :zoltek: które pytaniem nie jest :) Faktycznie jest mozliwość wymiany łańcucha bez zdejmowania miski oleju ??


Użytkownik nie2dampi edytował ten post 21:49, 16.02.2016

  • 0

#55 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:07, 16.02.2016

Panowie jeżeli chcecie zmienić rozrząd to musicie zdemontować osłonę rozrządu po jej demontażu zobaczycie czy wyjdzie bez demontażu miski


  • 0

#56 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:01, 16.02.2016

Panowie jeżeli chcecie zmienić rozrząd to musicie zdemontować osłonę rozrządu po jej demontażu zobaczycie czy wyjdzie bez demontażu miski

Dzisiaj przerabiałem ten temat, jest kłopot z demontażem michy, opuściłem ją ale by ją wyjąc raczej trzeba opuścić sanki, powiem że ciężko wymienić go z miską z racji tego że przecież są znaki na kole .....  


  • 0

#57 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:07, 17.02.2016

Panowie pisałem kilka odpowiedzi wyżej że może być potrzeba opuszczenia sanek bo zawadza smok .Więc w czym problem?


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 00:08, 17.02.2016

  • 0

#58 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:36, 17.02.2016

no to teraz się zastanawiam, czy wymiana rozrządu na którą się ugaduję w ASO dotyczy także łancuszka pompy :)

znaki na kole od pompy to nie problem, bo można sobie policzyć zeby, kręcąc wałem i ustalić połozenie punktów nawet ich nie widząc, szczególnie, że można ustawić resztę na znaki,(koła i łancuch rozrządu) to ten na pompie będzie tez będzie ok.

Kwestia czy miska pozwala by wyjąc łancuch bokiem.


  • 0

#59 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 17.02.2016

Panowie pisałem kilka odpowiedzi wyżej że może być potrzeba opuszczenia sanek bo zawadza smok .Więc w czym problem?

Kolego mógłbyś coś więcej o tych sankach powiedzieć, wszystkie śuby od nich trzeba wykręcić ? czy wahacze również trzeba zdemontować ? bo poduszkę tą z tyłu która jest przykręcona do michy to na pewno a z drugiej strony do sanek, a jeżeli się zdemontuję to poduszkę to pasowałoby jakoś silnik podstawić lub pod skrzynie  ... ? 

 

 

jak coś więcej napiszesz skrócisz mój czas demontażu


  • 0

#60 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:34, 17.02.2016

kolego kamil, robisz rozrząd?

Nie prónujesz czy się da dojsc i wymienic łancuch pompy bez zrzucania miski?

aha i ile Ci to juz zajmuje? Czy się może przymierzasz dopiero?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq