XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2.2 I-DTEC, pytanie do posiadaczy lub będących w temacie!
#136
Napisano 15:13, 29.04.2011
#137
Napisano 21:49, 04.05.2011
I niech mi tez nikt nie gada o tym, że gwarancja nie jest potrzebna, etc. U mnie przydała się co najmniej kilkukrotnie i to w ważnych przypadkach, m.in. jak przy niecałych 20000 km zwichrowały się tarcze z przodu. Wymienili mi od ręki na ORYGINALNE przednie i tyle tarcze wraz z klockami, nie wzięli grosza.
Jedyne zastrzeżenie jakie ma do Hondy, którą posiadam, to słabiutki lakier czarny perłowy, DPF oraz to, że dużo pali w mieście, bo jest to w lecie około 8, zima 9,5 litrów/100 km.
#138 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:19, 06.05.2011
moja 2,5 letnia historia
http://forum.honda-k...php?f=37&t=6846
#139
Napisano 08:11, 07.05.2011
[ Dodano: 2011-05-07, 09:35 ]
A Twój temat jest tragiczny. Faktycznie problemem cały ten okres był DPF? To są prze jaja.
Ja u siebie zauważyłem podniesiony stan oleju nad max jakieś 3 miesiące po wymianie oleju. Ponad max kilka milimetrów.
#140
Napisano 11:51, 01.07.2011
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#141
Napisano 12:35, 10.07.2011
Hitlerwageny i inne europejczyki,mają chyba technologie DPF bardziej opanowaną i większe doświadczenie w tym temacie niż japońce.W końcu to europejski wymysł te filtry(kto wie czy nawet nie niemiecki)To jak to jest ze tyle diesli jezdzi po miescie. Co chwila widzi sie passata 2.0 TDI z DPF i mase innych aut z DPF. Skoro takie sa problemy to ludzie powinni nie kupowac diesli a tu co auto to diesel.
#142
Napisano 18:52, 10.07.2011
nie maja, te same kłopoty, cały system kupuje sie u kilku dostawców i tyleHitlerwageny i inne europejczyki,mają chyba technologie DPF bardziej opanowaną
sam wynalazek jest ... można się długo kłócić, ponoć mercedesa jeszcze z lat 80 tych, wrócił na rynek do hdi na początku wieku ale w zupełnie innej formie (tzw. gnojówka ), toyota zaczęła walczyć z dcat (piaty wtrysk i dpnr) na przełomie 2004/2005 a potem lawina dpf ruszyła
honda system kupuje, i nie ma w tej dziedzinie żadnych osiągnięć, i niemałe kłopoty
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#143
Napisano 23:08, 10.07.2011
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#144
Napisano 16:10, 11.07.2011
problem polega tez na tym ze w salonach niekiedy wciskają diesla ludziom którzy mało jeżdżą, lub dużo w mieście, i wtedy kłopoty nieuniknione
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#145
Napisano 19:55, 11.07.2011
Zakladamy taka sytuacje, w tygodniu jezdzimy w miescie a w weekend lecimy 80km po trasie. Filtr sie ladnie dopali czy bedzie konieczne wlaczenie systemu ktory wtryskujac dodatkowe paliwo bedzie dopalal DPF ?
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#146
Napisano 20:59, 11.07.2011
Kupujac diesela wszyscy chca przyoszczędzić na paliwie a tu sie okazuje że cała oszczędność bierze w łeb bo nie dość że bryka więcej kosztuje to dodatkowo trzeba brykę przegonić w trasie aby wypalić sadze w DPFie.
Dla kogoś kto jeździ dużo w trasie to i owszem ale dla mieszczuchów to ogólnie kiszka jest a w dodatku honda coś pokpiła sprawę z DPFem i jego oprogramowaniem.
Mam kumpla który ma Acco z 2004r. w dieselu i chwali Pana że nie ma DPFa. Mówi, że nastepne auto to Acco VIII ale w benzynie byle nie miało DPFa.
#147
Napisano 19:23, 17.07.2011
http://www.autobild....uf-1859628.html
Kto tam niemiecki zna to może sobie poczytać
Do mnie dzisiaj dotarł papier z Honda Niemcy i zapraszają na darmową wymianą oprogramowania. Ciekawe czy rozrzedzony olej też za free wymienią?
Nigdy nie miałem problemu z DPF ale jak wzywają to trzeba się stawić.
#148
Napisano 19:40, 17.07.2011
Powodem akcji serwisowej jest blad oprogramowania, który może prowadzić do tego, ze podczas regeneracji filtra cząstek stałych poziom oleju silnikowego wzrasta zbyt mocno. Przekroczy poziom oleju określony poziom, może olej silnikowy dostać się do komory spalania, przez co obroty silnika mogą wzrosnąć niekontrolowanie. Także wysprzeglony lub pracujący na wolnych obrotach silnik może dalej pracować, nawet jak zostanie wyłączony zapłon. To moze prowadzić do uszkodzenia silnika.
W skrócie skończyć się to może tak:
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#149 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:45, 09.08.2011
jutro wymieniam soft w serwisie bo też w moim 2,2 idtec podnosi się poziom oleju, jeśli chodzi o filtr DPF to problemu na razie nie mam przejechałem 83 tys km, samochód jeździ w mieście i w trasy. Jeżdżę tak że, podciągam wyżej obroty silnika przy redukcji od 3500 - 4100 obr/min. Jeśli chodzi o filtr to można go po gwarancji wyłączyć.
Docisk sprzęgła robiłem po 73 tys. po podniesienu mocy okazało się że, trochę się ślizga. Ale jaka frajda ze 150 KM, 191KM, Wieśwagony zostają daleko w tyle...
[ Dodano: 2011-08-10, 22:26 ]
Soft wgrany został całkowicie nowy, będę obserwował poziom oleju, zobaczymy co to dało...
#150
Napisano 12:56, 11.08.2011
Trochę nie kumam. Wymieniasz soft, bo się poziom oleju podnosi czy dlatego, że Cie wezwali na akcję serwisową? Poziom oleju się podnosi jak DPF się prawidłowo nie wypali a jak Ty latasz w trasy (83 tys. w dwa lata to przecież nie w miescie) to w czym jest problem?Witajcie,
jutro wymieniam soft w serwisie bo też w moim 2,2 idtec podnosi się poziom oleju, jeśli chodzi o filtr DPF to problemu na razie nie mam przejechałem 83 tys km, samochód jeździ w mieście i w trasy. Jeżdżę tak że, podciągam wyżej obroty silnika przy redukcji od 3500 - 4100 obr/min. Jeśli chodzi o filtr to można go po gwarancji wyłączyć.
Docisk sprzęgła robiłem po 73 tys. po podniesienu mocy okazało się że, trochę się ślizga. Ale jaka frajda ze 150 KM, 191KM, Wieśwagony zostają daleko w tyle...
[ Dodano: 2011-08-10, 22:26 ]
Soft wgrany został całkowicie nowy, będę obserwował poziom oleju, zobaczymy co to dało...
Ja mam dzisiaj coś koło 97 tys. km, auto z 2009 r., nigdy nie miałem problemu z DPF a olej to chyba raz sprawdziłem z nudów. Wymieniam jak wezwie komputer czyli zawsze co 20 tys. km. i nigdy serwis nic nie mówił, że był stan zawyżony. Chyba, że mają w d... informowanie o tym klienta.
Podciąganie obrotów nic tu nie daje bo DPF wypala sie przy dłuższej jeździe ze stałą prędkością obrotową (czego nie bardzo da się uzyskać jeżdżąc po mieście i stąd te problemy). Chyba, ze w ten sposób chcesz się pozbyć nadmiaru oleju ale to musisz kręcić silnik do co najmniej 4500 obr/min.
Co do docisku to spotkało mnie to samo ale padł przy 70 tys. od seryjnych 150 KM. Tak więc obawiałbym się trochę tego szczepienia. Napewno daje dużo radochy ale już seryjne sprzęgło nie ogarnia tego silnika a tym bardziej 191 kucy. Może gdybyś jeszcze wymienił na sprzęgło od wersji 180 KM to by wytrzymało dłużej a tak to nie wróżę mu długiej przyszłości. No chyba, że planujesz się pozbyć auta po przekroczeniu 100 tys. km.
Mimo wszystko życzę zadowolenia z używania tych 190 kucy i trochę zadroszczę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych