Skocz do zawartości


RODO w HAKP

SWAP


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#16 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:51, 04.12.2009

Mówie o handlujących tylko i wyłącznie silnikami, są też silniki tansze po 3 koła, ale tampewnie blok jest tylko dobry, takie moje zdanie, a taki 10 letni ATR to też kwalifikuje sie do remontu, nie wierze że ktoś ma ATRa tylko jako dojazd do pracy, w tym aucie noga sama staję cięższa przyklejona do pedału przyśpieszenia. A nie klepanego trafić to duży wyczyn.
Widziałem hanki z silnikiem H22A i robią wrażenie i każda była remontowana od podstaw. Jak masz zdrową pewną budę to ja bym sie nie zastanawiał. :B

[ Dodano: 2009-12-04, 16:53 ]
Pogadaj z rbanachem i luksz1985em, oni już to przerabiali bardziej są zorientowani w temacie.
  • 0

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:32, 04.12.2009

Witam ponownie dzięki za zainteresowaniem moim problemem. Z uwagi że siedzę w Anglii mam pytanko jaki silnik z Preludki będzie pasowal do mojego bolidu (F18B) ??
  • 0

#18 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:02, 04.12.2009

Silniki F i H oprócz F20C i F24C ( bo to są silniki z S2000) przypasuja do tej budy.
Moim zdaniem lepiej kupić silnik z wybitymi panewkami, w wypaloną uszczelka pod głowicą za 2-2,5 tysiaka i za kolejne 2-3 tysiaki smiało go wyremontujesz niz kupic za 6-7 tysi silnik i zastanawiac sie ile on jeszcze pojeździ bo kazdy sprzedajacy powie że to stan "igła", przejechane 90 tysi km i wogóle świetny. A tak jak go zrobisz od podstaw to masz pewność ze on jest w 100% super a nie w 90-80-70% albo i mniej... bo to jest tez loteria. koleś który kupuje takie silnik albo całego anglika ma to w dupie jak on był eksploatowany i za chiny ludowe nie ma o tym pojecia a pierdzieli głupoty żeby zarobić.
  • 0

 


#19 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:11, 04.12.2009

Tu sie zgadzam, pod warunkiem że masz jakieś pojęcie o mechanice silników, lub naprawde zaufanego mechanika. To można sie nawet pokusić o kute tłoki i resztę, a wtedy ten silnik to czysta wścieklizna :mrgreen: :mrgreen:
  • 0

#20 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:20, 04.12.2009

też się zacząłem zastanawiać nad swapem na h22a z pralki plus skrzynia i lsd naturalnie, zastanawiałem się czy samą głowicę może z h22a, ale nie ma pewności, że tłoki będą pasowały, w sensie wysokości itp itd, a nie chcę być konikiem w tym ;-)
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#21 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:26, 04.12.2009

To można sie nawet pokusić o kute tłoki i resztę, a wtedy ten silnik to czysta wścieklizna :mrgreen: :mrgreen:


Ułłłłłłaaaaaaaaa... jak już masz akuty silniczek to wtedy hulaj dusza :mrgreen:
  • 0

 


#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:49, 05.12.2009

B2F a wiesz może gdzie w Polsce w jakim konkretnym warsztacie zrobią kapitalke silnika i może coś okują bo ceny w anglii chyba są kosmiczne to mało powiedziane??
i jeszcze jedno czy skrzynie też muszę wymieniać razem z silnikiem czy stara od F18B podoła w H22A?? Aco do cen to jak pytałem sie o turbo to krzynęli na dzieńdobry 4tyś funtów :k
  • 0

#23 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 05.12.2009

Koniecznie skrzynia z silnikiem h22a.
  • 0

#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:03, 05.12.2009

Dzięki Marru
  • 0

#25 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:07, 05.12.2009

4 tyś funtów to wychodzi jak cena u nas za turbo.
  • 0

#26 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:54, 05.12.2009

B2F a wiesz może gdzie w Polsce w jakim konkretnym warsztacie zrobią kapitalke silnika i może coś okują bo ceny w anglii chyba są kosmiczne to mało powiedziane??
i jeszcze jedno czy skrzynie też muszę wymieniać razem z silnikiem czy stara od F18B podoła w H22A?? Aco do cen to jak pytałem sie o turbo to krzynęli na dzieńdobry 4tyś funtów

Poszukaj w necie bo kiedys oglądałem stronki różne i natknąłem sie na firmę, która zakuwa blok -praktycznie to hondy tylko, a zestaw tłoków i panewek i innych kupisz na zamówienie w innych sklepach ale też musisz poszukać. Blok zakuty z tego co pamiętam to około 10000pln, tak sobie krzyczą.
  • 0

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:56, 06.12.2009

no to ceny wszędzie są kosmiczne tyle że zwykły robol w polandii na to nigdy uczciwą pracą nie zarobi a tutaj jakieś marzenia prędzej czy później się realizują . najprościej mówiąc muszę pogadać kolesiem co siedzi w usa a tam jest tych firm tuningowych od groma i ceny nie są takie wygórowane może jeszcze on mi coś doradzi. Wszystkim dziękuje za posty i do zabaczenia lub usłyszenia. Pozdro dla wszystkich a że święta niedługo to wszystkim życzę miłych Świąt niech Wasze rumaki zawsze Was dowiozą gdzie chcecie i hucznej zabawy sylwestrowej jak i nowego 2010 roku. Narka
  • 0

#28 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:26, 06.12.2009

I tu cie zaskoczę dopiero w usa tosą kosmiczne ceny.
  • 0

#29 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:06, 06.12.2009

B2F a wiesz może gdzie w Polsce w jakim konkretnym warsztacie zrobią kapitalke silnika i może coś okują bo ceny w anglii chyba są kosmiczne to mało powiedziane??


Sam nigdy nie miałem okazji tam byc ale troche czytałem o Street Shadow Garage z Dziekanowa Nowego. Specjalizuja sie w przeróżnych kombinacjach z nadwoziami i wkładaniem w nie silników hondy. Wieć zakucie i swap H22A do accorda to powinno byc dla nich pikuś. A jak jest z cenami to sam musisz się z nimi skontaktować.
Druga firma to Mikimoto z Józefowa. Zapytaj o tą firmę na forum Civica. Też specjalizuja się w Hondach i maja duże pojecie o tych autach. Wrzucali H22A do nadwozia EJ9 zakuty tulejami Dartona, Tłokami Wiseco, korby Eagle, szpilki ARP i dodatkowo Turbo Garretta i najwazniejsze że to jeździ, a jak jeździ to poszukaj sobie na youtube.

A co do cen w usa to tam jest tanio... taniej niz w PL tylko trzeba miec kogos w usa a da się kupić wszystko, po dobrych cenach. W polsce niestety wiekszośc ma złodziejska marżę. Jakis rok temu przypłynął do mnie krótki dolot AEM-a i dałem za niego 110 dolców ( kupowany z autodynamic.com ). Do tego dorzuciłem kierunki i obrysówki i dzieki pomocy człowieka, którego nawet nie widziałem na oczy a który na forum accorda 4 gen ogłosił się ze takowe da rade sprowadzić, zakupiłem te graty za 5 stówek ( wliczajac przesyłki po usa, usa-polska i warszawa-białystok, odpaliłem kilka $ dla typa w usa i dla tegoz człowieka, który to ogarniał w polsce ). Po takiej cenie zadna z polskich firm nie chciała mi samego dolotu sprowadzić nie mówiąc już o światłach.
  • 0

 


#30 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:00, 07.12.2009

Siemka ja sprawdzałem ceny tylko na amerykańskim i canadyjskim ebayu nawet nie mam co porownywać z cenami angielskimi tylko że za silnik ze skrzynią i kompem (komplet) z gwarancją na przebieg pomiędzy 30 a 50 tyś mil czyli do 90 tyś km chcą ok 1.5 tyś dolców ale za przesylke trzeba placić 500$. Mam znajomego z chickago i obiecal mi pomóc ale zastanawiam sie nadal nad turbiną gdzie mogę z całym osprzętem wyrwać za max 800$ a jak sprawdzałem ceny aut to chyba tam uciekne, accordy to cuda na kółkach full wypas i niespotykane w europie. Także nadal jestem w kropce ale obstaje za H22A . A może ktoś mnie oświeci czy H23A też podejdzie do mojej Hanki czy to już inna bajka??
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq