XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
SWAP
#16
Napisano 16:51, 04.12.2009
Widziałem hanki z silnikiem H22A i robią wrażenie i każda była remontowana od podstaw. Jak masz zdrową pewną budę to ja bym sie nie zastanawiał.
[ Dodano: 2009-12-04, 16:53 ]
Pogadaj z rbanachem i luksz1985em, oni już to przerabiali bardziej są zorientowani w temacie.
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:32, 04.12.2009
#18
Napisano 21:02, 04.12.2009
Moim zdaniem lepiej kupić silnik z wybitymi panewkami, w wypaloną uszczelka pod głowicą za 2-2,5 tysiaka i za kolejne 2-3 tysiaki smiało go wyremontujesz niz kupic za 6-7 tysi silnik i zastanawiac sie ile on jeszcze pojeździ bo kazdy sprzedajacy powie że to stan "igła", przejechane 90 tysi km i wogóle świetny. A tak jak go zrobisz od podstaw to masz pewność ze on jest w 100% super a nie w 90-80-70% albo i mniej... bo to jest tez loteria. koleś który kupuje takie silnik albo całego anglika ma to w dupie jak on był eksploatowany i za chiny ludowe nie ma o tym pojecia a pierdzieli głupoty żeby zarobić.
#19
Napisano 21:11, 04.12.2009
#20
Napisano 21:20, 04.12.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#21
Napisano 21:26, 04.12.2009
To można sie nawet pokusić o kute tłoki i resztę, a wtedy ten silnik to czysta wścieklizna
Ułłłłłłaaaaaaaaa... jak już masz akuty silniczek to wtedy hulaj dusza
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:49, 05.12.2009
i jeszcze jedno czy skrzynie też muszę wymieniać razem z silnikiem czy stara od F18B podoła w H22A?? Aco do cen to jak pytałem sie o turbo to krzynęli na dzieńdobry 4tyś funtów
#23
Napisano 11:50, 05.12.2009
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:03, 05.12.2009
#25
Napisano 12:07, 05.12.2009
#26
Napisano 19:54, 05.12.2009
Poszukaj w necie bo kiedys oglądałem stronki różne i natknąłem sie na firmę, która zakuwa blok -praktycznie to hondy tylko, a zestaw tłoków i panewek i innych kupisz na zamówienie w innych sklepach ale też musisz poszukać. Blok zakuty z tego co pamiętam to około 10000pln, tak sobie krzyczą.B2F a wiesz może gdzie w Polsce w jakim konkretnym warsztacie zrobią kapitalke silnika i może coś okują bo ceny w anglii chyba są kosmiczne to mało powiedziane??
i jeszcze jedno czy skrzynie też muszę wymieniać razem z silnikiem czy stara od F18B podoła w H22A?? Aco do cen to jak pytałem sie o turbo to krzynęli na dzieńdobry 4tyś funtów
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:56, 06.12.2009
#28
Napisano 19:26, 06.12.2009
#29
Napisano 20:06, 06.12.2009
B2F a wiesz może gdzie w Polsce w jakim konkretnym warsztacie zrobią kapitalke silnika i może coś okują bo ceny w anglii chyba są kosmiczne to mało powiedziane??
Sam nigdy nie miałem okazji tam byc ale troche czytałem o Street Shadow Garage z Dziekanowa Nowego. Specjalizuja sie w przeróżnych kombinacjach z nadwoziami i wkładaniem w nie silników hondy. Wieć zakucie i swap H22A do accorda to powinno byc dla nich pikuś. A jak jest z cenami to sam musisz się z nimi skontaktować.
Druga firma to Mikimoto z Józefowa. Zapytaj o tą firmę na forum Civica. Też specjalizuja się w Hondach i maja duże pojecie o tych autach. Wrzucali H22A do nadwozia EJ9 zakuty tulejami Dartona, Tłokami Wiseco, korby Eagle, szpilki ARP i dodatkowo Turbo Garretta i najwazniejsze że to jeździ, a jak jeździ to poszukaj sobie na youtube.
A co do cen w usa to tam jest tanio... taniej niz w PL tylko trzeba miec kogos w usa a da się kupić wszystko, po dobrych cenach. W polsce niestety wiekszośc ma złodziejska marżę. Jakis rok temu przypłynął do mnie krótki dolot AEM-a i dałem za niego 110 dolców ( kupowany z autodynamic.com ). Do tego dorzuciłem kierunki i obrysówki i dzieki pomocy człowieka, którego nawet nie widziałem na oczy a który na forum accorda 4 gen ogłosił się ze takowe da rade sprowadzić, zakupiłem te graty za 5 stówek ( wliczajac przesyłki po usa, usa-polska i warszawa-białystok, odpaliłem kilka $ dla typa w usa i dla tegoz człowieka, który to ogarniał w polsce ). Po takiej cenie zadna z polskich firm nie chciała mi samego dolotu sprowadzić nie mówiąc już o światłach.
#30 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:00, 07.12.2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych