XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
SWAP
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:14, 03.12.2009
Z góry dzieki za porady.
Niech V-TEC będzie z Wami.
#2
Napisano 19:21, 03.12.2009
#3
Napisano 19:22, 03.12.2009
#4
Napisano 19:38, 03.12.2009
Racjazmienić samochód na mocniejszy będzie najszybciej, najporościej i najtaniej
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:43, 03.12.2009
#6
Napisano 19:53, 03.12.2009
nowsza buda nawet po tuningu optycznym nie powala jak VI generacja
Racja VIIgen w serii jest tak cudna że nie potrzebuje żadnych upiększeń i już powala
Rób SWAP-a będzie prościej, szybciej i taniej niż z Turbo
#7
Napisano 19:59, 03.12.2009
a Swap silnika, co znaczy zakup silnika i skrzyni i całego zestawu hamulcowego i jeszcze inne pierdoły, co ostatecznie da raczej większą sumę, do tego zakup fabrycznie zrobionego auta jest raczej pewniejszy niż przekładanie wszystkiego, bo zawsze przy przekładce można jakiś mały błąd zrobić
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:18, 03.12.2009
#10
Napisano 20:28, 03.12.2009
ATR VI gen to około 30 koła, a swap na H22A to bardzo dobry pomysł, Potrzebujesz silnik ze skrzynią od razu jakieś 6-8 koła w dobrym stanie do tego komputer z całą wiązką przewodów - 1000-1500 koła, hamulce 1000zł. Przejrzyj oferty na allegro od handlarzy silnikami posiadają całość - może dadzą rabat,
U nas w klubie jest dwóch co mają takie 200 konne cuda - jak to lata poezja.
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:32, 03.12.2009
#12
Napisano 20:49, 03.12.2009
#13
Napisano 22:34, 03.12.2009
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:28, 04.12.2009
półosie w komplecie są.
A piasty? jego ma chyba 4 śruby a ATR pięć? Może być inne obsadzenie półosi.
#15
Napisano 16:13, 04.12.2009
Witam
Potrzebujesz silnik ze skrzynią od razu jakieś 6-8 koła w dobrym stanie do tego komputer z całą wiązką przewodów - 1000-1500 koła, hamulce 1000zł. Przejrzyj oferty na allegro od handlarzy silnikami posiadają całość - może dadzą rabat,
Na handlarzy nie licz. Oni koszą za sam goły silnik tyle co za lekko puknietą Prelude z UK. Najprościej bedzie jak kupisz sobie Prelkę w uk, najlepiej puknietą w bok bo wtedy niski koszt zakupu i przerzucasz silnik. Do silnika od razu masz kompa, osprzet, półosie, przedni układ hamulcowy, TYLNY UKŁAD HAMULCOWY... Silnik rozbierasz do sotatniej śrubki i remontujesz, jak już go złożysz to wtedy w całości pakujesz do swojego auta. Silniki da się zamienić w warunkach garażowych w... hmmm... no niech z tydzien to potrwa. U mechaników szybciej ale to sie wiąże z kasą.
Ja akurat dzieki Bogu mam warunki i mam z kim zrobić taki swap, ale jakbyś sam nie chciał się w to bawic to pamietaj ze mechanicy skroja za robocizne też a tutaj juz sie znacznie koszt powiększa.
No i silnik, który kupisz obowiazkowo trzeba wyremontować mimo ze "niby wszystko jest ok" ale zapewniam Cie ze zawsze cos bedzie do zrobienia i lepiej to zrobic jak masz silnik na stole niz później jak juz bedzie w aucie i trzeba sie gimnastykowac naokoło. Remont silnika w domowych warunach to około miesiąc. U mechaników szybciej ale za robocizne trzeba płacić.
Tak jak tu chłopaki piszą... lepiej od razu kupić ATR-a bo wyjdzie tanio i spokojniej.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych