Skocz do zawartości


RODO w HAKP

SWAP


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:14, 03.12.2009

Witam wszystkich Accordziarzy. Mam pytanie pewnie sie powtórzę ale chcę podrasować moją hankę . Posiadam biedne 136 konne stado (F18B) i co lepiej zrobić zamienić to na 2.2(H22A) i co jeszcze musiałbym wymienić lub może tańszymi kosztami osprzęcic a może uturbić . Proszę o madrą poradę a może ktoś wie gdzie przerabiają i jakieś przybliżone koszta??
Z góry dzieki za porady.
Niech V-TEC będzie z Wami.
  • 0

#2 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:21, 03.12.2009

Na Twoim miejscu przy swapie pomyślałbym nad hamulcami bo jak jest moc to też coś musi ją zatrzymać.
  • 0

#3 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:22, 03.12.2009

zmienić samochód na mocniejszy będzie najszybciej, najporościej i najtaniej :ok
  • 0
F1

#4 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:Międzyrzecz (FMI)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 03.12.2009

zmienić samochód na mocniejszy będzie najszybciej, najporościej i najtaniej :ok

Racja
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:43, 03.12.2009

dzięki bardzo za odp. ale ja chcę mieć tę jedyną i zajefajną hanke i chcę w nią wpakować troche kasy a nowsza buda nawet po tuningu optycznym nie powala jak VI generacja i chcę to albo uturbić albo SWAP . Teraz tylko na to odkładam kase. Moja żonka na wigilie to mi da zamiast kolacji to pewnie filtry i przepalony olej ale i jej sie podoba pomysł na tunning także odkładamy kase na hanke
  • 0

#6 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 03.12.2009

nowsza buda nawet po tuningu optycznym nie powala jak VI generacja


Racja VIIgen w serii jest tak cudna że nie potrzebuje żadnych upiększeń i już powala :mrgreen:

Rób SWAP-a będzie prościej, szybciej i taniej niż z Turbo :ok
  • 0
F1

#7 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:Międzyrzecz (FMI)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 03.12.2009

Ja tu raczej mówiłem o tym żebyś kupił ATR VI gen, ponieważ jeśli sprzedasz swoją to będziesz miał jakieś pewnie 18tys, dołożysz ok. 7-10 tys i masz zajefajnego Type R
a Swap silnika, co znaczy zakup silnika i skrzyni i całego zestawu hamulcowego i jeszcze inne pierdoły, co ostatecznie da raczej większą sumę, do tego zakup fabrycznie zrobionego auta jest raczej pewniejszy niż przekładanie wszystkiego, bo zawsze przy przekładce można jakiś mały błąd zrobić
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:18, 03.12.2009

oświeć mnie co to jest ten ATR
  • 0

#9 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:Międzyrzecz (FMI)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 03.12.2009

Accord Type R
  • 0

#10 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:28, 03.12.2009

Witam
ATR VI gen to około 30 koła, a swap na H22A to bardzo dobry pomysł, Potrzebujesz silnik ze skrzynią od razu jakieś 6-8 koła w dobrym stanie do tego komputer z całą wiązką przewodów - 1000-1500 koła, hamulce 1000zł. Przejrzyj oferty na allegro od handlarzy silnikami posiadają całość - może dadzą rabat,
U nas w klubie jest dwóch co mają takie 200 konne cuda - jak to lata poezja.
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:32, 03.12.2009

Ja będę trzeci ;-)
  • 0

#12 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:49, 03.12.2009

Jeśli chcesz inwestować w VI gen to kup ATR. SWAP to dużo czasu, roboty i kasy.Silnik ,skrzynia, komp, hamulce, wiązka to na pewno nie wszystko.Nie wiem jak z półosiami, piastami,zawias też lepszy by się przydał.
  • 0

#13 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:34, 03.12.2009

zawiasy w ATR to już dawno po dupie dostały i do wymiany są, a jak kupujesz silnik ze skrzynią to już półosie w komplecie są. :ok
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:28, 04.12.2009

półosie w komplecie są.


A piasty? jego ma chyba 4 śruby a ATR pięć? Może być inne obsadzenie półosi.
  • 0

#15 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:13, 04.12.2009

Witam
Potrzebujesz silnik ze skrzynią od razu jakieś 6-8 koła w dobrym stanie do tego komputer z całą wiązką przewodów - 1000-1500 koła, hamulce 1000zł. Przejrzyj oferty na allegro od handlarzy silnikami posiadają całość - może dadzą rabat,


Na handlarzy nie licz. Oni koszą za sam goły silnik tyle co za lekko puknietą Prelude z UK. Najprościej bedzie jak kupisz sobie Prelkę w uk, najlepiej puknietą w bok bo wtedy niski koszt zakupu i przerzucasz silnik. Do silnika od razu masz kompa, osprzet, półosie, przedni układ hamulcowy, TYLNY UKŁAD HAMULCOWY... Silnik rozbierasz do sotatniej śrubki i remontujesz, jak już go złożysz to wtedy w całości pakujesz do swojego auta. Silniki da się zamienić w warunkach garażowych w... hmmm... no niech z tydzien to potrwa. U mechaników szybciej ale to sie wiąże z kasą.
Ja akurat dzieki Bogu mam warunki i mam z kim zrobić taki swap, ale jakbyś sam nie chciał się w to bawic to pamietaj ze mechanicy skroja za robocizne też a tutaj juz sie znacznie koszt powiększa.
No i silnik, który kupisz obowiazkowo trzeba wyremontować mimo ze "niby wszystko jest ok" ale zapewniam Cie ze zawsze cos bedzie do zrobienia i lepiej to zrobic jak masz silnik na stole niz później jak juz bedzie w aucie i trzeba sie gimnastykowac naokoło. Remont silnika w domowych warunach to około miesiąc. U mechaników szybciej ale za robocizne trzeba płacić.
Tak jak tu chłopaki piszą... lepiej od razu kupić ATR-a bo wyjdzie tanio i spokojniej.
  • 0

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq