Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wirus 2.2 i-DTEC AT - pytania

VIII wirus DTEX chiptuning

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#46 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:48, 13.06.2015

a wiesz co się dzieje jak zwiększy się dawkę paliwa(bo na tym polega chip tuning) a jest niedobór powietrza?

Jesteś pewny na 100 %? Słownie sto procent
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#47 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 07:57, 14.06.2015

 a Ty hefi jesteś pewny na 100% że producent nie zabezpieczył się przed takimi modyfikacjami, ograniczając wydajność poszczególnych podzespołów? Przecież to wszystko jest proste jak budowa cepa, wystarczy że turbina nie dopompuje a intercooler nie schłodzi odpowiedniej ilości powietrza :) , aż żal patrzeć na nowe auta za którymi ciągnie się chmura czarnego dymu, a najgorsze jest to że jak auto zaczyna się psuć po takim czymś to nie cierpi na tym właściciel tego auta bo je zaraz sprzeda, tylko nowy nabywca i producent - bo marka traci na renomie. Bardzo łatwo stwierdzić czy auto ma wycięty dpf, wystarczy popatrzeć na rure wydechową i jeśli nie jest lśniąca tylko osmolona to znaczy że auto nie ma już filtra.


Użytkownik Maxell edytował ten post 08:09, 14.06.2015

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#48 Guest_necki_*

Guest_necki_*
  • Guests

Napisano 08:11, 14.06.2015

producent wykonał jeden silnik z dwoma różnymi mocami 150PK i 350NM jak również 180 Pk i 380NM-czyli jak sam widzisz producent zostawił sobie duża furtke do modyfikacji


  • 0

#49 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:21, 14.06.2015

tylko czy osprzęt pozostawił bez zmian? :)


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#50 Guest_necki_*

Guest_necki_*
  • Guests

Napisano 08:31, 14.06.2015

z tego co czytałem,pytałem to oczywiscie intercooler moża wymienić ale co do dpf to czysta partyzantka i oczywiście tu opinie są dwojakie-polskie fora pisza o wycinaniu tak jak i TY a zachodnie fora pisza zeby tego jednak nie robić. 


  • 0

#51 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 09:09, 14.06.2015

Co do pdfa to w tym temacie nie ma co sie spierac. Wczesniej czy pozniej i tak beda z nim problemy, to nieuniknione. Przy podnoszeniu mocy silnika tunerzy czesto robia promocje w w wycicnaniu dpfu i wydaje mi sie ze warto z tego skorzystac. Co do zachodnich forum to czesto chlopaki przyjezdaja do Polski na chip, wiec to zaden argument ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#52 Guest_necki_*

Guest_necki_*
  • Guests

Napisano 22:03, 14.06.2015

Oczywiście że żaden, choć zakładam że cenowo w kraju moża ze dwa auta zrobić w cenie jednego na zachodzie. Dlatego też i przyjeżdzają. Jak czytam ze w kraju bez hamowni można i za 300 zlociszy a z hamowania za tysiaka zrobić to tu "benelux" ceny od 300€ się zaczynaja przykładowo pewnie za VW Polo i oczywiście idąc w gore.wystarczy zobaczyć cenniki brperformance.be . Widzisz ja tu pytałem o ten dpf i dostałem odp żeby go nie wycinać. Jak ma paść to padnie z mapa czy bez. Oczywiście można i powinno się wymienić intercooler ale i robić często,wymiany filtrów i oleju.
Znawca nie jestem,pierwsza Hanke kupiłem wiec zobaczę co dalej będzie
Póki co mam dwa tygodnie na testowanie jak coś będzie nie tak mogę wrócić do oryginału. Różnica jest a to najwazniejsze.

Użytkownik necki edytował ten post 21:57, 14.06.2015

  • 0

#53 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:44, 14.06.2015

panowie a kogo polecacie w Wawie lub warminsko mazurskim ? obie lokacje mi odpowiadaja a bede w polsce za miesiac i jako ze dwumas i sprzeglo wymienione to w koncu wrzuce wiruska 


  • 0

#54 Kopi

Kopi
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive pakiet sport aero
  • KM:150 teraz 180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:39, 16.06.2015

Jaki wydech założyłeś ?,a co do dpf po usunięciu silnik ma dużo lżej,i mniejsza temp. w dolocie


  • 0

#55 Guest_necki_*

Guest_necki_*
  • Guests

Napisano 11:56, 16.06.2015

SKYTUNE


  • 0

#56 MICHUP

MICHUP
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:185
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 05.07.2015

Ja miałem właśnie problem z dpfem. W Hondzie znajomy mi poradził żebym to ustrojstwo wywalił, bo jak już zaczęło się psuć to nawet jak kupie nowy to nie dadzą mi gwarancji, że po przejechaniu 20 kkm znowu mi się nie zepsuje. Pojechałem do wycięcia i koleś mi zaproponował za grosze chip tuning. W tej chwili mam 185 km i 405 Nm. Jestem mega zadowolony. Jeżdżę już tak 2 lata. Mam fabryczne sprzęgło i koło dwumasowe. W tej chwili mam nakulane 120 kkm.


  • 0

#57 wawer80

wawer80
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-dtec Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:10, 10.01.2016

Kolego a jak wygląda spalanie bez zmian czy wzrosło. Drugie pytanko czy jeździsz głównie trasy czy bardziej miasto bo to też ma duży wpływ na sprzęgło? Proszę o odpowiedź bo w środę wywalam dpf i nie wiem czy robić wirusa autko ma w tym momencie 99 tyś. przebiegu. 2008 r.


Użytkownik wawer80 edytował ten post 12:10, 10.01.2016

  • 0

#58 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:13, 10.01.2016

Rob z mapa, sprzęgło i tak padnie. :)
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#59 wawer80

wawer80
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-dtec Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 10.01.2016

Rob z mapa, sprzęgło i tak padnie. :)

Jaką średnią wytrzymałość ma sprzęgło w tych samochodach chodzi mi przebieg?


  • 0

#60 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:37, 10.01.2016

Nie ma takiego rankingu. Jak poczytasz forum to jednym poda po 30 kkm bez mapy a inni po remapie jeżdżą 2lata.
Sprzęgło zużywa się tak czy inaczej, wszytko zależy od użytkownika a prędzej czy później nadejdzie ta chwila.
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wirus, DTEX, chiptuning

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq