XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 13:50, 15.04.2015
Nie twierdzę tez, ze cinsoft jest zły a to, że są lepsi.
HAMULEC JEST DLA TCHORZY.
#32
Napisano 13:59, 15.04.2015
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#33
Napisano 14:28, 15.04.2015
jak dla mnie wszyscy tunerzy sa po jednych pieniadzach. moc kazdy ogarniety podniesie problem się pojawia przy sterowaniu różnymi sterownikami itp. np Marcin mial problem z egr w e60 ale nie zostawił mnie z tym problemem. Zreszta on ogolnie specjalizuje sie w grupie Fiata więc to na pewno marka która zna najlepiej.
#34
Napisano 15:06, 15.04.2015
Nie interesuje mnie Twój życiorysNo Sherlock'iem to Ty nie zostaniesz. Z pierwszego mojego posta w tym wątku jasno wynika, że samochód posiadam od dwóch tygodni.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jak dla mnie wszyscy tunerzy sa po jednych pieniadzach. moc kazdy ogarniety podniesie problem się pojawia przy sterowaniu różnymi sterownikami itp. np Marcin mial problem z egr w e60 ale nie zostawił mnie z tym problemem. Zreszta on ogolnie specjalizuje sie w grupie Fiata więc to na pewno marka która zna najlepiej.
No o tym mówię i starałem się wytłumaczyć koledze.
A wywalenie egr z bmw np 3,0d to jeden z prostszych zabiegów
HAMULEC JEST DLA TCHORZY.
#35
Napisano 21:19, 16.04.2015
Witam, jak jesteście zainteresowani przyrostem momentu oraz mocy polecam kontakt z muzyczką z forum, mam na myśli siódmą generację 2.2 i-ctdi oraz 2.4 i-vtec... satysfakcja gwarantowana, sam się przekonałem Muzyczka mieszka w Warszawie jak by co.
Obecnie sam szukam kogoś kto pomoże zawirusować ósmą generację, jak kogoś takiego znacie to poproszę o info... posiadam 2.2 i-dtec 150 KM. w AT.
#36
Napisano 06:31, 17.04.2015
Muzyczka to teraz chyba za wielką wodą urzęduje
#37
Napisano 06:47, 17.04.2015
Panowie a jak z wirusem w 2,4 at?da się coś z tym zrobić ?Jaka jest cena i o ile da się podnieść dynamikę jazdy moc?!I najważniejsze gdzie na Dolnym Śląsku ,miałem kiedyś jechać do VTECH-a z Pajero ale jakoś odpuściłem sobie.
#38
Napisano 10:59, 28.05.2015
#39
Napisano 11:14, 28.05.2015
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#40 Guest_necki_*
Napisano 19:04, 13.06.2015
dzisiejszy wirus 2.2 iDTEC AT!!
przed 153Pk i 323Nm po 197Pk i 392Nm
[attachment=6280:Honda_Accord_22_IDTEC_150_1_CGQ_091.jpg]
[attachment=6281:Honda_Accord_22_IDTEC_150_1_CGQ_091.pdf]
Użytkownik necki edytował ten post 19:38, 13.06.2015
#41
Napisano 19:15, 13.06.2015
a dpf wycięty?
#42 Guest_necki_*
Napisano 19:18, 13.06.2015
nie z dpf
#43
Napisano 19:47, 13.06.2015
a wiesz co się dzieje jak zwiększy się dawkę paliwa(bo na tym polega chip tuning) a jest niedobór powietrza?
#44
Napisano 19:59, 13.06.2015
2.2 i-DTEC plus AT idealne polaczenie w accordzie, ale dpfa mogles sie pozbyc, bo i tak sie odezwie.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#45 Guest_necki_*
Napisano 21:09, 13.06.2015
nie ma co krakać-opinie co do dpf sa podzielone !
mapa wykonana u profesjonalistów,cały wydech wymieniony a i wiecej kręce po autostradzie niż miasteczku..
wiec zobacze jak teraz bedzie sie sparawowała bo wczesniej była leniwa-choć jazda z manetkami 'F1' i w trybie sportowym to i tak jej brakowało...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wirus, DTEX, chiptuning
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych