Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wirus 2.2 i-DTEC AT - pytania

VIII wirus DTEX chiptuning

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#16 SBB

SBB
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:49, 09.04.2015

Mi kilku niezależnych fachowców powiedziało, że bezpieczne są okolice 400Nm


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#17 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:57, 10.04.2015

nie tylko ilosc Nm jest wazna, ale tez jak szybko ten moment roisnie, bo jak szybko bedzie szlo do gory to i bardziej sprzeglo po dupie dostaje, jaksie jezdzi po miescie ze sie kreci do 2-2.5k a moment juz przy ok 2 ma max tak troche nie fajnie :-)


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#18 SBB

SBB
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:10, 11.04.2015

nie tylko ilosc Nm jest wazna, ale tez jak szybko ten moment roisnie, bo jak szybko bedzie szlo do gory to i bardziej sprzeglo po dupie dostaje, jaksie jezdzi po miescie ze sie kreci do 2-2.5k a moment juz przy ok 2 ma max tak troche nie fajnie :-)

Oczywiście, że tak - masz rację, ale kolega pytał o wartości. Podobnie sprawa wygląda u "tunerów" magików, u których wykres w płaskiej części ma jakieś zawirowania w górę/dół...


  • 0

#19 _k2_

_k2_
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Świętochłowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:31, 12.04.2015

OK. To gdzie jechać ???

 Byłem w V-Tech  w Katowicach i nie zrobili na mnie dobrego wrażenia. Po prostu - "koszt taki jak w cenniku. .... dokładnie nie wiem " i takie tam. Oczywiście pierwsze wrażenie może być mylne.

Drugie miejsce jakie brałem pod uwagę to Jamrozy http://chiptuning.auto.pl/o-firmie.htm ale nie udało mi się porozmawiać z właścicielem.

 

Więc??? jaki Twój wybór???

Ja już dojrzałem do wirusa .... tylko gdzie ???  


  • 0

Koszty napraw, części i paliwowe:

https://www.autocent...016/1999822316/


#20 SBB

SBB
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:39, 12.04.2015

OK. To gdzie jechać ???

 Byłem w V-Tech  w Katowicach i nie zrobili na mnie dobrego wrażenia. Po prostu - "koszt taki jak w cenniku. .... dokładnie nie wiem " i takie tam. Oczywiście pierwsze wrażenie może być mylne.

Drugie miejsce jakie brałem pod uwagę to Jamrozy http://chiptuning.auto.pl/o-firmie.htm ale nie udało mi się porozmawiać z właścicielem.

 

Więc? ?? jaki Twój wybór? ??

Ja już dojrzałem do wirusa .... tylko gdzie ???  

Co do V-tech mam dokładnie takie samo wrażenie.

 

Ostatecznie zdecydowałem się na wizytę w cinsoft.pl - już we wtorek zobaczę efekt tej decyzji :)


  • 0

#21 _k2_

_k2_
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Świętochłowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 12.04.2015

no to czekam na info ....

przy okazji - ile chcą za mody i jaki czas wykonania ??


  • 0

Koszty napraw, części i paliwowe:

https://www.autocent...016/1999822316/


#22 SBB

SBB
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:49, 12.04.2015

no to czekam na info ....

przy okazji - ile chcą za mody i jaki czas wykonania ??

Cena poszła na priv. Odstawiam samochód z rana i odbiór wieczorem lub następnego dnia rano. W cenie jest auto zastępcze.


  • 0

#23 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:16, 12.04.2015

:ok klasa, czekam na info co tam Marcin wykombinuje :-) ostatnio z fiata bravo 1.9 wyciagnal 270 KM :-D


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#24 SBB

SBB
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:02, 15.04.2015

:ok klasa, czekam na info co tam Marcin wykombinuje :-) ostatnio z fiata bravo 1.9 wyciagnal 270 KM :-D

Pierwsze podejście pokazało 187KM i 394Nm - niestety na hamowni okazało się, że po mocnym rozgrzaniu czujnik zmiennej geometrii wywala błąd. W związku z tym najpierw trzeba ogarnąć sprężarkę a potem wrócić do moda. Mam nadzieję, że wystarczy wyczyszczenie sprężarki i obejdzie się bez inwestycji w nową.

 

btw. Orientuje się ktoś czy gruszkę i czujnik można kupić oddzielnie, czy tylko razem ze sprężarką? (to tak na wypadek jakby się okazało, że czujnik nawala)


  • 0

#25 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:31, 15.04.2015

jak masz gruszke to raczej chodzi o zaworek zmiennej geometrii...

 

Ogolnie Marcin ogarnia temat bardzo dobrze.


co do nierownego wykresu to albo zle zrobiony program albo cos nie tak z turbina i jej sterowaniem


  • 0

#26 SBB

SBB
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:00, 15.04.2015

jak masz gruszke to raczej chodzi o zaworek zmiennej geometrii...

 

Ogolnie Marcin ogarnia temat bardzo dobrze.


co do nierownego wykresu to albo zle zrobiony program albo cos nie tak z turbina i jej sterowaniem

W Marcina nie wątpię - zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Od razu widać, że zna się na rzeczy.

 

Nie wiem czego dotyczy Twoja uwaga dot. wykresu - nie miałem z tym problemu.


  • 0

#27 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:55, 15.04.2015

Przeladowal to wyskoczył błąd, mówiłem jedz do Heko :)

A te góry doliny a wykresie to tez zależą od biegu, na którym auto jest hamowane
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#28 SBB

SBB
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:57, 15.04.2015

Przeladowal to wyskoczył błąd, mówiłem jedz do Heko :)

A te góry doliny a wykresie to tez zależą od biegu, na którym auto jest hamowane

Niczego nie przeładował - błąd wyskoczył przy pierwszym hamowaniu na seryjnej mapie


  • 0

#29 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:00, 15.04.2015

Hmm ciekawe

jeździsz autem jak emeryt to po co Ci mapa?
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#30 SBB

SBB
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:01, 15.04.2015

Hmm ciekawe

jeździsz autem jak emeryt to po co Ci mapa?

Bardzo ciekawa teza - po czym wnioskujesz? Dalsza dyskusja w tym stylu chyba nie ma większego sensu.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wirus, DTEX, chiptuning

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq