XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 17:49, 09.04.2015
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#17
Napisano 23:57, 10.04.2015
nie tylko ilosc Nm jest wazna, ale tez jak szybko ten moment roisnie, bo jak szybko bedzie szlo do gory to i bardziej sprzeglo po dupie dostaje, jaksie jezdzi po miescie ze sie kreci do 2-2.5k a moment juz przy ok 2 ma max tak troche nie fajnie
Tuned by Cinsoft
#18
Napisano 11:10, 11.04.2015
nie tylko ilosc Nm jest wazna, ale tez jak szybko ten moment roisnie, bo jak szybko bedzie szlo do gory to i bardziej sprzeglo po dupie dostaje, jaksie jezdzi po miescie ze sie kreci do 2-2.5k a moment juz przy ok 2 ma max tak troche nie fajnie
Oczywiście, że tak - masz rację, ale kolega pytał o wartości. Podobnie sprawa wygląda u "tunerów" magików, u których wykres w płaskiej części ma jakieś zawirowania w górę/dół...
#19
Napisano 20:31, 12.04.2015
OK. To gdzie jechać ?
Byłem w V-Tech w Katowicach i nie zrobili na mnie dobrego wrażenia. Po prostu - "koszt taki jak w cenniku. .... dokładnie nie wiem " i takie tam. Oczywiście pierwsze wrażenie może być mylne.
Drugie miejsce jakie brałem pod uwagę to Jamrozy http://chiptuning.auto.pl/o-firmie.htm ale nie udało mi się porozmawiać z właścicielem.
Więc? jaki Twój wybór?
Ja już dojrzałem do wirusa .... tylko gdzie ?
Koszty napraw, części i paliwowe:
#20
Napisano 20:39, 12.04.2015
OK. To gdzie jechać ?
Byłem w V-Tech w Katowicach i nie zrobili na mnie dobrego wrażenia. Po prostu - "koszt taki jak w cenniku. .... dokładnie nie wiem " i takie tam. Oczywiście pierwsze wrażenie może być mylne.
Drugie miejsce jakie brałem pod uwagę to Jamrozy http://chiptuning.auto.pl/o-firmie.htm ale nie udało mi się porozmawiać z właścicielem.
Więc? jaki Twój wybór?
Ja już dojrzałem do wirusa .... tylko gdzie ?
Co do V-tech mam dokładnie takie samo wrażenie.
Ostatecznie zdecydowałem się na wizytę w cinsoft.pl - już we wtorek zobaczę efekt tej decyzji
#21
Napisano 20:42, 12.04.2015
no to czekam na info ....
przy okazji - ile chcą za mody i jaki czas wykonania
Koszty napraw, części i paliwowe:
#22
Napisano 20:49, 12.04.2015
no to czekam na info ....
przy okazji - ile chcą za mody i jaki czas wykonania
Cena poszła na priv. Odstawiam samochód z rana i odbiór wieczorem lub następnego dnia rano. W cenie jest auto zastępcze.
#23
Napisano 23:16, 12.04.2015
klasa, czekam na info co tam Marcin wykombinuje ostatnio z fiata bravo 1.9 wyciagnal 270 KM
Tuned by Cinsoft
#24
Napisano 09:02, 15.04.2015
klasa, czekam na info co tam Marcin wykombinuje ostatnio z fiata bravo 1.9 wyciagnal 270 KM
Pierwsze podejście pokazało 187KM i 394Nm - niestety na hamowni okazało się, że po mocnym rozgrzaniu czujnik zmiennej geometrii wywala błąd. W związku z tym najpierw trzeba ogarnąć sprężarkę a potem wrócić do moda. Mam nadzieję, że wystarczy wyczyszczenie sprężarki i obejdzie się bez inwestycji w nową.
btw. Orientuje się ktoś czy gruszkę i czujnik można kupić oddzielnie, czy tylko razem ze sprężarką? (to tak na wypadek jakby się okazało, że czujnik nawala)
#25
Napisano 09:31, 15.04.2015
jak masz gruszke to raczej chodzi o zaworek zmiennej geometrii...
Ogolnie Marcin ogarnia temat bardzo dobrze.
co do nierownego wykresu to albo zle zrobiony program albo cos nie tak z turbina i jej sterowaniem
#26
Napisano 10:00, 15.04.2015
jak masz gruszke to raczej chodzi o zaworek zmiennej geometrii...
Ogolnie Marcin ogarnia temat bardzo dobrze.
co do nierownego wykresu to albo zle zrobiony program albo cos nie tak z turbina i jej sterowaniem
W Marcina nie wątpię - zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Od razu widać, że zna się na rzeczy.
Nie wiem czego dotyczy Twoja uwaga dot. wykresu - nie miałem z tym problemu.
#27
Napisano 12:55, 15.04.2015
A te góry doliny a wykresie to tez zależą od biegu, na którym auto jest hamowane
HAMULEC JEST DLA TCHORZY.
#28
Napisano 12:57, 15.04.2015
Przeladowal to wyskoczył błąd, mówiłem jedz do Heko
A te góry doliny a wykresie to tez zależą od biegu, na którym auto jest hamowane
Niczego nie przeładował - błąd wyskoczył przy pierwszym hamowaniu na seryjnej mapie
#29
Napisano 13:00, 15.04.2015
jeździsz autem jak emeryt to po co Ci mapa?
HAMULEC JEST DLA TCHORZY.
#30
Napisano 13:01, 15.04.2015
Hmm ciekawe
jeździsz autem jak emeryt to po co Ci mapa?
Bardzo ciekawa teza - po czym wnioskujesz? Dalsza dyskusja w tym stylu chyba nie ma większego sensu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wirus, DTEX, chiptuning
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , 04 maj 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych