Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Szpilki do przykręcania pokrywy zaworów - wymiana

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#16 cchriss11

cchriss11
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Exlusive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 13.01.2017

Witam

Mam pytanie.Gdzie koledzy kupili szpilki do pokrywy zaworów (Silnik K20...) i drugie - czy szpilkę można wymienić nie zdejmując pokrywy?

Dziś udało mi się ukręcić 2 śruby, ale tak że jeszcze trochę gwintu zostało. Ale pewnie na długo to nie starczy...


  • 0

#17 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:53, 14.01.2017

Z tego co się orientowałem jak u siebie miałem zerwane to tylko w ASO te śruby albo druga opcja dorobić.


Użytkownik qcaj edytował ten post 06:54, 14.01.2017

  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#18 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:05, 14.01.2017

Aso i nie wymienisz bez zdjęcia pokrywy
  • 0

#19 cchriss11

cchriss11
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Exlusive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 17.01.2017

OK - dzięki wielkie:)


  • 0

#20 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:50, 19.01.2017

Jakim cudem mozna ukrecic te sruby to ja nie wiem. Pneumatem dokrecales czy metrowa przedluzka?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#21 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:26, 19.01.2017

Na swoim przykładzie wiem, że się da to zrobić bez pneumata, wystarczy mała grzechotka (zmęczenie materiału). To nie są śruby M16.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#22 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 08:28, 19.01.2017

Oczywiscie,ze sie da. Znam przypadek ukrecenia szpilki kluczem dynamo...
  • 0

#23 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:21, 19.01.2017

Jakim cudem mozna ukrecic te sruby to ja nie wiem. Pneumatem dokrecales czy metrowa przedluzka?


Da się, raz ukreciłem..Dlatego w zapasie mam komplet zapasowych😉😂
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#24 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:55, 19.01.2017

Na swoim przykładzie wiem, że się da to zrobić bez pneumata, wystarczy mała grzechotka (zmęczenie materiału). To nie są śruby M16.

 

to taka przenośnia była z tym pneumatem :D Zmęczenie jak ktoś to za każdym razem dokręcał ile wlazło

 

Oczywiscie,ze sie da. Znam przypadek ukrecenia szpilki kluczem dynamo...

 

a po co do tego klucz dynamometryczny? 

 

tyle razy pisałem, śruby pokrywy zaworów dokręca się do poczucia oporu i absolutnie koniec dokręcania - robi się to ręka małą grzechotką lub kluczem - dosłownie muska- czujesz że opór i koniec

klucz dynamometryczny się nie nadaje do tego 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#25 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 14:42, 19.01.2017

klucz dynamometryczny się nie nadaje do tego 

jeśli nie znamy momentu dokręcania to pewnie że się nie nadaje, jak znamy to nie ma bardziej precyzyjnego narzędzia do dokręcania śrub, inną rzeczą jest to czy klucz jest dobrze skalibrowany, bo te chińczyki to raczej nie nadają się do dokładnego przykręcania, a jeśli chodzi o profesjonalne klucze dynamometryczne to pewnie też mało osób czyta instrukcje obsługi i przez to może nie wiedzieć że nie można zostawić klucza ustawionego na jakąkolwiek wartość bo może to rozkalibrować klucz, zawsze zostawiamy klucz w pozycji wyjściowej (tj. w okolicach zera)


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#26 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:07, 19.01.2017

akurat w tym wypadku nie mogę się zgodzić, bałbym się dokręcać tych śrub dynamometrycznym - recznie nie ma szans abym zerwał taka srube


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#27 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:36, 19.01.2017

to fakt.... te śruby są jakieś... mało przemyślane. Coś jest z nimi nie tak, skoro tak łatwo można im ukręcić łeb.


  • 0

#28 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:39, 19.01.2017

a ja sie będę dalej upierał, śruby są ok - tylko większośc nie potrafi ich dokręcać i tyle - wystarczy chwile na nie popaptrzeć i pomyśleć dlaczego się tak dzieje 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#29 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:50, 19.01.2017

Śruby ok jak Seth pisze. Dokrecałem już cirka 600szt i nigdy nic nie ukreciłem.

Dynamo niepotrzebne (mam i nigdy nie dokrecałem) tylko "pomyślunku" troche.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#30 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:55, 19.01.2017

wiele razy miałem juz uwaloną szpilkę w k20.

uwaliła sie bo ktos kiedys przeciągnął tak gwint że masakra.

zawsze mam w zapasie ze 2-3 sztuki bo wiem ze są potrzebne


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq