XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania kierownicy powyżej 120km/h
#46
Napisano 21:21, 13.05.2010
#47 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:43, 27.05.2010
#48
Napisano 17:51, 28.05.2010
#49
Napisano 15:26, 10.06.2013
#50
Napisano 11:28, 11.06.2013
#51
Napisano 19:47, 13.06.2013
#52
Napisano 11:18, 14.07.2013
#53
Napisano 10:22, 12.03.2014
Mam podobny problem. Kierownica drga przy prędkości powyżej 110 km/h. Zawieszenie zrobione, geometria zrobiona, nie ma zadnych luzów, wymienione łożyska, tarcze, klocki , koła proste i wyważone. Sam nie wiem za co sie brać i gdzie szukać przyczyny. Mam wrazenie jakby cały przód smochodu wpadał w drgania a nie sama kierownica.
#54
Napisano 10:32, 15.10.2014
Bicie w accordzie VII to temat rzeka sam się o tym przekonałem na przestrzeni 5 lat użytkowania, zawieszenie mam sprawne - nic nie stuka itd. bicie zaczyna się w zależności od asfaltu w zakresie od 90 km przy 140 się zmniejsza lecz nie znika! Po wymianie opon na nowe - czy to zimowe czy letnie bicie ustaje na około 1500 km. Nie mam już pojęcia co może być przyczyną obstawiam że ten typ tak ma. Ostatnio odczuwam tak jakby dziwnie tył podskakiwał i muszę zmierzyć bicie na piastach - tego jeszcze nie robiłem. Dodam że w przydaku felg 16, 17 i 18 dzieje się tak samo ... nawet jak kupiłem 18 tki z gumami używanymi to przez 1500 km nie było bicia a później się zaczyna. Opony nie wyglądają na zząbkowane. Zmiana ciśnienia w zakresie od 1.8 do 3.0 pomaga na około 20 km i ponownie jest to samo.
PS. To bicie jest mega wkurzające - wiele razy myślałem o sprzedaży auta z tego powodu - ale accord VII po prostu się nie psuje i szkoda pchać się w niemca. Szwagier ma mazde 6 2009 rok 2.5 benzyna i też ma bicie od 120 - felgi 18 momo - opony Vederstein - sztuka 760zł ... chyba japonia tak ma
Użytkownik DykuS17 edytował ten post 10:38, 15.10.2014
kiedyś będzie Lexus IS250 biały
#55
Napisano 11:23, 16.10.2014
Wyważenie na innej maszynie , najlepiej z testem drogowym.Będzie pewność ,że sama opona nie bije i ma jednorodną sztywność na całym obwodzie.Witam Wszystkich,postanowiłem odgrzać temat drgań na kierownicy.Więc po kolei...Jestem po zmianie nowych tarcz hamulcowych przednich i klocków,zostało zmierzone bicie piast i jedna okazała się krzywa(wymieniłem na uzywaną za 200zł,zamiennik nie występuje cena w serwisie
ponad 600zł/szt.)I mam nadzieje że problem wichrowania tarcz został wyeliminowany.Pozostał jeszcze jeden problem...bicie na kierownicy podczas jazdy z prędkością około 120km/h.Wraz z moim kolegą mechanikiem przyjrzeliśmy sie poważnie przedniemu zawieszeniu,wyginalismy na wszystkie strony i okazały sie że są niewielkie luzy na końcówkach drązków na tulejach stabilizatora i sworznie wahacza dolnego.Zawieszenie naprawione prawie na oryginalnych częściach(prócz końcówek drażków których cena w ASO to ponad 300zł/szt.)Na samochodzie są nowe opony Toyo PCF1 felgi aluminiowe wyważone na 100%,zbieznośc ustawiona na laserowym sprzęcie.Te wymiany troche polepszyły komfort jazdy,ale drgania na kierownicy pozostają.Nie wiem co jeszcze można sprawdzić,macie jakieś pomysły.na samochód wydałem ponad 3 tys w ciagu zaledwie 2 miesięcy a poprawy nie ma.Pomóżcie.
#56
Napisano 18:02, 28.10.2014
Ja tylko dodam, że w zeszłym roku w moim ep3 miałem nówki opony Hankook 17". Postanowiłem, że dam felgi do renowacji. Po ponownym założeniu na układzie kierowniczym były wyczuwalne wibracje w zakresie 110-120 km/h. DO tematu podchodziły dwa warsztaty i nie udało sie wyeliminować usterki. Na kołach zimowych zupełny spokój. Podejrzewam, że przy ściąganiu opon koledzy za bardzo je poprzeginali, tj. w niektórych miejscach były aż złamane i trzeba było ręcznie wypychać od środka żeby przybrały normalny kształt. Według mnie stalowy oplot w oponie rozwarstwił się i dostawał niewyważenia w pewnym zakresie.
Zwracajcie więc uwagę na to w jaki sposób warsztaty zdejmują wasze opony i nie dajcie sobie wmówić, że "to tylko guma, ułoży się".
#57
Napisano 18:57, 28.10.2014
Witam,
ja także mam problem z drganiami od jakiegoś czasu. Brak luzów w zawieszeniu, z przodu i z tyłu wymienione tarcze i klocki (Przód - TRW/TRW, Tył - Ferodo/ABS). Piasty ok, zbieżność samochodu ok. Do 100 km/h w zależności od nawierzchni czuć mrowienie, ale powyżej 120km/h czuć drgania z przodu auta, im lepsza nawierzchnia tym gorzej. Na kolejny ogień prawdopodobnie lecą półośki i sprawdzę poduszki silnika i pod skrzynią biegów.
pozdrawiam
Użytkownik buczi edytował ten post 14:16, 31.10.2014
#58
Napisano 12:42, 31.10.2014
A sprawdzaliście przeguby wewnętrzne? Na forum było już kilka tematów związanych z drganiami w dziale układ napędowy. U mnie równierz drgania były wyczówanle przy około 100km/h po wymianie przegubu wewnętzrengo wszystko wróciło do normy.
#59
Napisano 13:03, 31.10.2014
Oprócz przegubów wewnętrznych, trzeba sprawdzić jeszcze bicie piast kół, bo ten temat też się przewijał na forum.
#60
Napisano 11:32, 01.11.2014
Daje rade sprawdzić przeguby wew i zew, poloski bez wymiany ich?
Pozdro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych