XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania kierownicy powyżej 120km/h
#16
Napisano 22:50, 15.01.2010
#17
Napisano 15:29, 17.01.2010
Podsumowując należy uważać na tanie ale markowe opony i czasem warto się zastanowić dlaczego są one dużo tańsze od normalnej ceny.Gdyby nie kolega który ma zakład nie wiedział bym tego co wiem.Pozdrawiam.
#18
Napisano 18:27, 17.01.2010
#19
Napisano 18:44, 17.01.2010
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:33, 18.01.2010
Nie doczytałem więc nie wiem czy w końcu pojechałeś wyważać koła na samochodzie. Jeśli nie to nie deliberuj i nie czekaj do wiosny tylko szoruj to zrobić. Jak zaniedbasz sprawę, to wykończysz łożyska, a wtedy nie obędzie się na wyważaniu za kilkadziesiąt złotych...U mnie nie drga aż tak mocno,Honda nie była bita znam jej historie wiec spoko.Teraz obecnie zaczyna sie to od około stówki,ale wraz ze wzrostem predkosci nic sie nie zmienia,wiec powyżej 100km/h nie jeżdze,a na lato mam alu i przestałem sie tym przejmowac.Na wiosne zmienie opony i dam felgi do prostowania.Opony mam teraz drugi sezon wiec sa dobre.
pzd
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:19, 18.01.2010
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:52, 18.01.2010
Wyważanie na maszynie to jedno (i to można zrobić za 20 zeta), ale wyważanie na samochodzie to drugie. W mojej zadupnej Cz-wie wołają za to minimum 60 PLN.No ja w zaprzyjaźnionym warsztacie za wymianę opon i wyważenie kół zapłaciłam 20 zeta i śmigam aż miło.
Może też olewał wibracje w układzie napędowym... ?A łożyska chyba w d*** dostały u poprzedniego właściciela, bo ciągle je słyszę mimo wyważenia kół...
pzd
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:01, 18.01.2010
Wyważanie na maszynie to jedno (i to można zrobić za 20 zeta), ale wyważanie na samochodzie to drugie. W mojej zadupnej Cz-wie wołają za to minimum 60 PLN.No ja w zaprzyjaźnionym warsztacie za wymianę opon i wyważenie kół zapłaciłam 20 zeta i śmigam aż miło.
Może też olewał wibracje w układzie napędowym... ?A łożyska chyba w d*** dostały u poprzedniego właściciela, bo ciągle je słyszę mimo wyważenia kół...
pzd
Szczerze...nigdy nie słyszałam nawet o wyważaniu kół na samochodzie, ale ja to dopiero na zad**piu mieszkam
To był handlarz, który sprowadził samochód z Austrii rok wcześniej...na samochodzie były pajęczyny i do tego moja Hania była ogołocona ze wszystkiego - od radia, poprzez akumulator po opony...heh...życie.
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:07, 18.01.2010
Warto wiedzieć o takich możliwościach. Czasem potrafią uchronić przed paroma siwymi włosami na głowie...Szczerze...nigdy nie słyszałam nawet o wyważaniu kół na samochodzie, ale ja to dopiero na zad**piu mieszkam
pzd
#25
Napisano 18:32, 18.01.2010
Nie doczytałem więc nie wiem czy w końcu pojechałeś wyważać koła na samochodzie. Jeśli nie to nie deliberuj i nie czekaj do wiosny tylko szoruj to zrobić. Jak zaniedbasz sprawę, to wykończysz łożyska, a wtedy nie obędzie się na wyważaniu za kilkadziesiąt złotych...U mnie nie drga aż tak mocno,Honda nie była bita znam jej historie wiec spoko.Teraz obecnie zaczyna sie to od około stówki,ale wraz ze wzrostem predkosci nic sie nie zmienia,wiec powyżej 100km/h nie jeżdze,a na lato mam alu i przestałem sie tym przejmowac.Na wiosne zmienie opony i dam felgi do prostowania.Opony mam teraz drugi sezon wiec sa dobre.
pzd
Jestem na etapie poszukiwania warsztatu który doważa koła na samochodzie...w zachodniopomorskim jest bardzo ciezko taki znalezc jestem w stanie przejechac nawet 200km zeby to zrobić...tylko gdzie??Oto jest pytanie... :-/
[ Dodano: 2010-01-18, 18:38 ]
Nie wiem co o tym myslicie...Może zwichrowane tarcze hamulcowe (po wymianie biją po przejechaniu 3tys/km) maja jakis związek z nie wyważonymi kołami...Przed wymianą tarcz koła tez były niewyważone ale stare tarcze nie biły ani troche a były zjechane maksymalnie.Co o tym myslicie...wiem ze przez bijace tarcze mozna uszkodzić piasty,czy przez niewyważone koła też...
#26
Napisano 00:05, 19.01.2010
jeśli nowe tarcze biły od założenia, to może powierzchnia styku z piastą nie była zbyt dobrze oczyszczona lub piasty były krzywe dla nowych tarcz (zakładając że nowe tarcze nie miały wad fabrycznych)
aby zwichrować tarczę należy dobrze ją rozgrzać i szybko schłodzić np. wjeżdżając w kałużę tak, aby chlapnęło na tarczę - oczywiście nie zawsze to zadziała i nie na każdą tarczę, ale trzeba o tym pamiętać jadąc beztrosko po kałużach...
na krzywe tarcze pomoże przetoczenie ich na samochodzie, ale czy jakikolwiek warsztat ma takie urządzenie?
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:15, 19.01.2010
na krzywe tarcze pomoże przetoczenie ich na samochodzie, ale czy jakikolwiek warsztat ma takie urządzenie?
W ogóle przetoczenie je wyprostuje...juz nie wymyslajcie nowych sposobów
#28
Napisano 08:31, 19.01.2010
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:39, 19.01.2010
Generalnie zawsze należy zaczynać od sposobów najprostszych...i najtańszych. Po co kombinować jak koń pod górę
#30
Napisano 13:42, 20.01.2010
Przetaczanie ich na samochodzie daje taki sam efekt jak robota tokarza.Jest tylko droższe.
No nie zgodze sie. Ja toczylem po sciagnieciu i bily. Po przetoczeniu na samochodzie nie bija. Jak sie to zrobi na aucie to sie niweluje ewentualne krzywe piasty.
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych