XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#106
Napisano 21:19, 17.07.2010
#107
Napisano 23:02, 11.10.2010
Po drugiej małej dawce już dość długo jest cicho
Smar przez pierwszy moment zachowuje się jak WD-40 i ładnie penetruje wszystkie okolice
By za moment odparować i zostawić mocno przywierającą konsystencję (musi być mocna bo na szybko pracującym łańcuchu długo by się nie utrzymała ) (smar MOTUL )
#108
Napisano 19:58, 28.10.2010
#109
Napisano 22:14, 17.11.2010
#110
Napisano 09:42, 18.11.2010
Ja zaczynam toczyć nierówną walkę ze skrzypieniem. Jak tylko zaczeło skrzypieć za radą Glinusia dałem trochę zielonego gęstego smaru do środka i na około. Problem ustąpił na 4 miesiąca Ale powrócił ze wzmożoną siłą! teraz nakładam smar już trzeci dzień i skrzypi po godzinie jazdy. Przed chwilą wpakowałem całą strzykawkę tego zielonego gluta do środka, za ten krążek. Nie wiem co się dzieje z tym smarem bo już pół puszki w sumie tam wpakowałem a wylatuje niewielka część. Może jutro będzie lepiej bo to strasznie wkur.... jak się stoji w korku i co chwilę sie rusza. I co chwilę Zgrzyt
Hehehe, ja już przestałem z tym walczyć Najpierw Glinuś mi smarował swoim magicznym smarem, później jak znowu zaczęło pstrykać to ja zastosowałem jeszcze inny smar. G... to wszystko daje. A jak daje to na parę dni...
Wpakowałem tam już tyle tego smaru, że mi grillem wychodzi
Ostatnio jak przesmarowałem to było jeszcze gorzej, heh. Więc sobie to odpuściłem. Kilka dni temu nagle zapanowała cisza - samo przestało się odzywać. Zostawiam to w cholerę, bo walka z takim przeciwnikiem jest nierówna
Szkoda tylko, że po wymianie w ASO tego cholerstwa zabawa po jakimś czasie rozpoczyna się od nowa. Ta część nie została "poprawiona". A koszt to ~700zł. (z robocizną). I kto by pomyślał, że tą część robi firma NISSIN..... Echhh.....
#111
Napisano 13:27, 18.11.2010
[ Dodano: 2010-11-18, 13:22 ]
A w ogóle co się dzieje z tym smarem, bo tak jak powiedział Pawelsky, to można go napchać tylę że grillem wychodzi a dalej skrzypi. Może da się poprawić tą konstrukcje tak żeby ten smar nie uciekał?
#112
Napisano 14:01, 18.11.2010
Honda sama przyznaje, że ta część która wymianisz i tak zacznie skrzypieć / pstrykać, bo nie została ona pozbawiona tej wady. Oni określają to mianem wady konstrukcyjnej. Pytanie tylko, czemu Honda nie poprawiła tego i do tej pory serwisy sprzedają dokładnie ten sam produkt z tą samą wadą.
Ja nie wiem gdzie ten smar ucieka, ale jak raz na jakiś czas tam zaglądam, to wszystko jest w nim równo upier....lone. Raczej nic się nie wyciera, tłoczek też jest porządnie nasmarowany. Tak jak pisałem powyżej, nie dotykam, bo od jakiegoś czasu zaczyna jeszcze gorzej pstrykać.
Zrobiłbym to w ASO, ale jak po miesiącu, dwóch, może po pół roku znowu będzie to samo, to sama świadomość wywalenia 7 stów na coś co nie przyniesie założonego rezultatu poprostu mnie do tego zniechęca
#113
Napisano 14:05, 18.11.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#115
Napisano 14:18, 18.11.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#116
Napisano 14:24, 18.11.2010
Zastanawia mnie, że jest kilka, ale to dosłowie kilka osób, które tego problemu nie miały. A jeśli miały, to Tak jak Ty Mikolaj. Było, minęło i nie wraca. Z tego co kojarzę, to Sałi też mówił, że u niego od początku cisza (przebieg jak u nas).
Echhh.... wybrańcy
#117
Napisano 15:38, 18.11.2010
#118
Napisano 16:05, 18.11.2010
#119
Napisano 16:37, 18.11.2010
Te zamienniki podobno są bardziej trwałe od oryginalnych.
www.triocolor.com - Fotografia Ślubna
#120
Napisano 17:04, 18.11.2010
Ja kupiłem za ok 200zł zamiennik. Zrobiłem ponad 15tys km i nic nie stuka.
Te zamienniki podobno są bardziej trwałe od oryginalnych.
zamiennik czego pompy sprzęgła jakiej firmy napisz przyda się dla potomnych
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych