Nie ma takiej możliwości to niestety jest wada fabryczna i wielu już o tym się przekonało.Mechanicy z ASO mówią,że nawet po wymianie elementów na nowe to i tak z biegiem czasu będzie "pykać".Ja jakoś mam nasmarowane gęstym smarem i nic nie pyka,a czynność tą profilaktycznie wykonuję co 2 miesiące.Istnieje mozliwosc ze cos sie dotrze i nie bedzie pykac?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 21:37, 14.05.2010
#92
Napisano 09:58, 15.05.2010
Serdecznie wszystkim dziękuję za przesłane życzenia, bardzo mi miło. Dziękuję.
#93
Napisano 22:19, 15.05.2010
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#94
Napisano 13:55, 16.05.2010
Tak i na tłoczek też-on wchodzi do środka.tak?
#95
Napisano 18:11, 18.05.2010
Jak niektórzy może pamiętają swego czasu zrobiłem dokładny opis moich przejść ze skrzypieniem sprzęgła a w zasadzie skrzypienia na styku główka popychacza i panewka tłoka. Cóż po wielu próbach, eksperymentach, smarowaniach itp itd niestety skapitulowałem. Moja kapitulacja polegała na kupieniu nowego tłoczka pompy i popychacza w sumie 280 zeta + 60 zeta na litr porządnego płynu DOT4. Okazuje się że tłoczek jest z plastiku bardzo twardego a sama panewka dodatkowo jest bardzo śliska więc szybciej wyrabia się główka popychacza niż panewka. No ale z czasem i ona musi się wyrobić i przestaje być idelnie gładka i śliska. Myślę że problem polega na tym że fabrycznie te dwa elementy współpracują na sucho bez uszczelnienia smarem i kurz oraz pył działają jak papier scierny. Mówiłem również że promień krzywizny obu elementów jest inny więc nie współpracują całą powierzchnią. Przed zamontowaniem nowego tłoczka na panewce starego tłoczka z wykorzystaniem drobnego papieru ściernego i wiertarki dotarłem główkę starego popychacza do promienia krzywizny panewki. Wykorzystując papier 1500 główka błyszczała jak lustro. Chyba nie muszę tłumaczyć jak to zrobiłem wystarczy pomyśleć. Całość zmontowałem i dodałem trochę smaru wysokoobciążeniowego dla uszczelnienia styku tych elementów oraz odpowietrzyłem układ sprzęgła. Przed włóżeniem tłoczka do pompy warto przesmarować gumowe uszczelki płynem, którym zalejemy pompę.
Na razie jest cisza i sprzęgło lżej chodzi. Za jakiś czas rozbiorę całość (z ciekawości) aby sprawdzić jak wyrabia się styk tych elementów, wyczyścić i przesmarować. Nabrałem wprawy w rozbieraniu, składaniu i odpowietrzaniu układu.
Panowie nie kupujcie całej pompy bo to bez sensu. W całym tym ustrojstwie nie wyrabia się obudowa pompy tylko panewka tłoka i główka popychacza więc wystarczy kupić tylko te dwa elementy.
A i jeszcze jedno. Jak wymieniłem płyn to okazało sie że po 80 tyś przebiegu był on bardzo mętny więc warto się zastanowić czy aby nie należałoby np co 50 tyś wymienić cały płyn. To dosłownie 30 minut pracy 2 osób, kawałek wężyka na odpowietrznik i najlepiej płaski oczkowy klucz nr 8.
No to na razie tyle. Odezwę się jak znowu zacznie skrzypieć.
Pozdrawiam! I niech V-TEC będzie z Wami
PS. 3 rzeczy które mnie wkurzają w moim accordeonie to skrzypiące sprzęgło (wydałem na nie 300 zeta), problemy z siłownikami od centralnego w przednich drzwiach (wymiana również droga) oraz w upalne dni skrzypiące ograniczniki otwierania tylnych drzwi (przednie nie skrzypią!). Więcej grzechów nie pamiętam.
#96
Napisano 21:25, 24.05.2010
http://archiwumalleg...-802085868.html
http://db.ashika.it/...FR-403&fr=17126
Znalazłem też w necie, że importerem tej firmy jest spółka:
http://www.hipol.pl/pl/kontakt/
Cena zapewne dużo niższa niż w ASO, ciekawe jak z jakością.
[ Dodano: 2010-05-25, 09:04 ]
Zapytałem o cenę w tej firmie hipol i dostałem odpowiedź: 184.92 pln brutto detal za całą pompę, to taniej niż w ASO główka i panewka, które się w pompie zużywają, więc może warto wypróbować wymieniając całą pompę na ten zamiennik, niż bawić się w rozkręcanie starej.
andref
#97 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:32, 31.05.2010
#98
Napisano 21:30, 31.05.2010
Witam. Mam pytanie odnośnie sprzęgła. Przy jego wciskaniu prawie na koncu słysze dwa takie "pstrykniecia" jakby coś przeskakiwalo. Dzieje sie tak tylko wtedy kiedy jest sucho na mokrej nawierzchni tego efektu nie ma. Te przeskakiwanie na maxa denerwuje bo wystepuje na każdym biegu.Proze o pomoc:(
Taki niestety urok VII gen. Kazdy tak ma. Pomaga jedynie wpuszczenie gestego smaru w tloczek w sprzeglo. Zanurkujesz pod kierownica, nacisniesz lekko sprzeglo i naladujesz troche smaru i powinno pomoc.
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
#99 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:40, 31.05.2010
#100
Napisano 04:50, 01.06.2010
#101
Napisano 11:29, 01.06.2010
Dotyczy to też VI? Mam to samo, ale nie zawsze "pstryka". Nie denerwuje mnie to, ale jesli to objawy jakiejś usterki, to wolałbym wiedzieć.
W VI chyba tez mialem podobny problem. Nie pamietam dokladnie bo to bylo 3 lata temu. Moze zajrzec i popryskac czyms. Nie wiem czy dobrze pamietam ale tam jest chyba jakas sprezyna ktora moze pstrykac (ale jaj sobie nie dam podciac:))
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
#102
Napisano 15:11, 01.06.2010
#103
Napisano 18:03, 08.06.2010
czytam i widze jak niektorzy pisza ze powtarzaja zabieg smarowania co jakis czas, ale przeciez smarujac tak co troche, bedzie chyba za duzo tego smaru w pewnym momencie? czy zbyt duza ilosc smaru moze miec jakis negatywny wplyw na ten tloczek?
dzieki za info
[ Dodano: 2010-06-09, 21:19 ]
hmm albo nikt nie wie albo jak narazie nikt nie mial zadnych przykrych efektow nadmiernego smarowania
#104
Napisano 14:43, 25.06.2010
Otóż u mnie podczas deszczowej pogody skrzypi. Słychać to w komorze silnika z okolic łapy miedzy wysprzęglikiem a łożyskiem sprzęgła. Pedał stopniowo staje się chropowaty, a skrzypienie przechodzi w zgrzytanie. Bardzo ciężko wtedy ruszyć płynnie. Oczywiście podczas suchych dni problem nie występuje. Dodam że podczas wymiany sprzęgła wymieniłem wysprzęglik oraz pompę i oczywiście świeżutki płyn. Ma ktoś może pomysł co to może być? resztę mojego problemu ze sprzęgłem opisze w dziale "sprzęgł".
#105
Napisano 19:58, 17.07.2010
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych