Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Skrzypiący pedał sprzęgła - jak to usunąć???

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
826 odpowiedzi w tym temacie

#631 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:26, 13.09.2016

rozumiem pytam bo przerabiałem też dużą ilość i ogólnie większość typu wd40 to badziewie jak piszą wyżej;) kiedyś był taki fajny środek coś podobnego jak smar w sprayu tylko był bardzo tłusty a nie do konca gęsty, popsykana powierzchnia nawet narażona na słońcę przez dłuższy czas była ciągle tłusta;)


  • 0

#632 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:55, 14.09.2016

Są to tak zwane "smary zawiesiste"-z gatunku specjalistycznych. Najczęściej stosowane do smarowania łańcuchów w motorach i rowerach, do jazdy szosowej. Terz dostaniesz nez problemu.
Pzd.
P.s.
A WD40 unikaj. To znaczy można na upartego zastosować do odkręcania śrób, ale działa kiepsko! Lepsza nafta i cocacola. A już grandą jest zastosowanie tego typu smarów "luzujących" do zamków!!

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 08:04, 14.09.2016

  • 0

#633 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:11, 18.09.2016

ktos gdzies kiedys wspominal o posmarowaniu tloczka mydlem... przerabialem mnostwo smarow w rozmaitych postaciach i efekt byl krotkotrwaly wiec co mi szkodizlo i mydlo poszlo w ruch haha ... efekt od dlugiego , dlugiego czasu nie musialem tam nawet zagladac , moze to dziwne ale mydlo pomoglo ;)


  • 0

#634 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:09, 18.09.2016

ktos gdzies kiedys wspominal o posmarowaniu tloczka mydlem... przerabialem mnostwo smarow w rozmaitych postaciach i efekt byl krotkotrwaly wiec co mi szkodizlo i mydlo poszlo w ruch haha ... efekt od dlugiego , dlugiego czasu nie musialem tam nawet zagladac , moze to dziwne ale mydlo pomoglo ;)


No właśnie, czasem najprostsze metody są najlepsze😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#635 Majkelowski

Majkelowski
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:43, 29.09.2016

No właśnie, czasem najprostsze metody są najlepsze

U mnie również mydło pomogło :)


  • 0

#636 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:36, 29.09.2016

Ciekaw jestem jak je tam wpychacie. Jakies foto mogę prosić?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#637 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:50, 29.09.2016

U mnie też mydło pomogło, wziąłem takie rozmiękczone w wodzie na palec i posmarowałem w miejscu gdzie tłoczek wchodzi w cylinderek, nacisnąłem kilka razy pedał sprzęgła i od kilku tygodni cisza.


  • 0

#638 mcgyver555

mcgyver555
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 29.09.2016

Ja przetestowałem wszelkie dostępne smarowidła. Nic nie daje trwałego efektu. Patent z gumką z civica działał u mnie do czasu gdy pompa sie rozszczelniła i zaczeła puszczać płyn do kabiny. W maju wymieniłem na pompe TRW. Jest cisza i sprzęgło chodzi lekko. Obecnie pompa ma około 20 tys km i jest OK, także można chyba polecić.  Jeżdże ok 50tys/rok. Jak padnie to dam znać ile wytrzymała.


  • 0

#639 Majkelowski

Majkelowski
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 30.09.2016

Ciekaw jestem jak je tam wpychacie. Jakies foto mogę prosić?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Strzykawka + cieniutki wężyk np. silikonowy.


  • 0

#640 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:03, 30.09.2016

Tzn mydło w płynie?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#641 Majkelowski

Majkelowski
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:52, 01.10.2016

/

Tzn mydło w płynie?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Nie. Zwykłe mydło kroisz na kawałki. Jak potrzymasz chwilę w ręce i ogrzejesz to zrobi się taka konsystencja jak gęsty smar.


  • 0

#642 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:26, 01.10.2016

Ok wszystko teraz jasne :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#643 cyga

cyga
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:mazowieckie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 29.10.2016

Witam ! W mojej VIII 2009 też mam problem z "piszczącym" sprzęgłem. Dwukrotnie wymieniono mi pompę sprzęgła (TRW,LPR) ale niestety problem szybko powrócił. Zastanawiam się nad regeneracją starej pompy OEM. Czy ktoś może mi podać nr zestawu naprawczego bo nie wiem czy ten 46926-TA0-A01 będzie pasował do VIII. Mam też pytanie o nr pompy do VIII (OEM 46920-S7A-A04???). Zastanawiam się też nad tym słynnym mydłem, ale nie wiem czy jak będę reklamował założoną ostatnio pompę LPR to czy nie przyczepią się że jest czymś ubrudzona ?


  • 0

#644 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 29.10.2016

U siebie wepchnąłem za pomocą strzykawki 50ml i kawałka wężyka smar do łożysk, minęło już ponad trzy miesiące i jest cisza.


  • 0

#645 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:27, 29.10.2016

Witam ! W mojej VIII 2009 też mam problem z "piszczącym" sprzęgłem. Dwukrotnie wymieniono mi pompę sprzęgła (TRW,LPR) ale niestety problem szybko powrócił. Zastanawiam się nad regeneracją starej pompy OEM. Czy ktoś może mi podać nr zestawu naprawczego bo nie wiem czy ten 46926-TA0-A01 będzie pasował do VIII. Mam też pytanie o nr pompy do VIII (OEM 46920-S7A-A04? ??). Zastanawiam się też nad tym słynnym mydłem, ale nie wiem czy jak będę reklamował założoną ostatnio pompę LPR to czy nie przyczepią się że jest czymś ubrudzona ?

VIII przed liftem (ten Twój) pompa OEM 46920-SNA-A02

po lifcie jest z tego co pamiętam inna. Pompa jest też inna niż w VII genie. 

Zestaw naprawczy nie wiem czy jest do VIII. 

Mydło niektórym pomaga więc spróbuj :)

Pozdrawiam


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq