rozumiem pytam bo przerabiałem też dużą ilość i ogólnie większość typu wd40 to badziewie jak piszą wyżej;) kiedyś był taki fajny środek coś podobnego jak smar w sprayu tylko był bardzo tłusty a nie do konca gęsty, popsykana powierzchnia nawet narażona na słońcę przez dłuższy czas była ciągle tłusta;)
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#631
Napisano 19:26, 13.09.2016
#632
Napisano 07:55, 14.09.2016
Pzd.
P.s.
A WD40 unikaj. To znaczy można na upartego zastosować do odkręcania śrób, ale działa kiepsko! Lepsza nafta i cocacola. A już grandą jest zastosowanie tego typu smarów "luzujących" do zamków!!
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 08:04, 14.09.2016
#633
Napisano 16:11, 18.09.2016
ktos gdzies kiedys wspominal o posmarowaniu tloczka mydlem... przerabialem mnostwo smarow w rozmaitych postaciach i efekt byl krotkotrwaly wiec co mi szkodizlo i mydlo poszlo w ruch haha ... efekt od dlugiego , dlugiego czasu nie musialem tam nawet zagladac , moze to dziwne ale mydlo pomoglo
#634
Napisano 17:09, 18.09.2016
ktos gdzies kiedys wspominal o posmarowaniu tloczka mydlem... przerabialem mnostwo smarow w rozmaitych postaciach i efekt byl krotkotrwaly wiec co mi szkodizlo i mydlo poszlo w ruch haha ... efekt od dlugiego , dlugiego czasu nie musialem tam nawet zagladac , moze to dziwne ale mydlo pomoglo
No właśnie, czasem najprostsze metody są najlepsze😉
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#635
Napisano 10:43, 29.09.2016
No właśnie, czasem najprostsze metody są najlepsze
U mnie również mydło pomogło
#636
Napisano 13:36, 29.09.2016
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#637
Napisano 13:50, 29.09.2016
U mnie też mydło pomogło, wziąłem takie rozmiękczone w wodzie na palec i posmarowałem w miejscu gdzie tłoczek wchodzi w cylinderek, nacisnąłem kilka razy pedał sprzęgła i od kilku tygodni cisza.
#638
Napisano 19:48, 29.09.2016
Ja przetestowałem wszelkie dostępne smarowidła. Nic nie daje trwałego efektu. Patent z gumką z civica działał u mnie do czasu gdy pompa sie rozszczelniła i zaczeła puszczać płyn do kabiny. W maju wymieniłem na pompe TRW. Jest cisza i sprzęgło chodzi lekko. Obecnie pompa ma około 20 tys km i jest OK, także można chyba polecić. Jeżdże ok 50tys/rok. Jak padnie to dam znać ile wytrzymała.
#639
Napisano 14:49, 30.09.2016
Ciekaw jestem jak je tam wpychacie. Jakies foto mogę prosić?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Strzykawka + cieniutki wężyk np. silikonowy.
#640
Napisano 17:03, 30.09.2016
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#641
Napisano 13:52, 01.10.2016
/
Tzn mydło w płynie?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Nie. Zwykłe mydło kroisz na kawałki. Jak potrzymasz chwilę w ręce i ogrzejesz to zrobi się taka konsystencja jak gęsty smar.
#642
Napisano 17:26, 01.10.2016
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#643
Napisano 18:45, 29.10.2016
Witam ! W mojej VIII 2009 też mam problem z "piszczącym" sprzęgłem. Dwukrotnie wymieniono mi pompę sprzęgła (TRW,LPR) ale niestety problem szybko powrócił. Zastanawiam się nad regeneracją starej pompy OEM. Czy ktoś może mi podać nr zestawu naprawczego bo nie wiem czy ten 46926-TA0-A01 będzie pasował do VIII. Mam też pytanie o nr pompy do VIII (OEM 46920-S7A-A04?). Zastanawiam się też nad tym słynnym mydłem, ale nie wiem czy jak będę reklamował założoną ostatnio pompę LPR to czy nie przyczepią się że jest czymś ubrudzona ?
#644
Napisano 19:10, 29.10.2016
U siebie wepchnąłem za pomocą strzykawki 50ml i kawałka wężyka smar do łożysk, minęło już ponad trzy miesiące i jest cisza.
#645
Napisano 19:27, 29.10.2016
Witam ! W mojej VIII 2009 też mam problem z "piszczącym" sprzęgłem. Dwukrotnie wymieniono mi pompę sprzęgła (TRW,LPR) ale niestety problem szybko powrócił. Zastanawiam się nad regeneracją starej pompy OEM. Czy ktoś może mi podać nr zestawu naprawczego bo nie wiem czy ten 46926-TA0-A01 będzie pasował do VIII. Mam też pytanie o nr pompy do VIII (OEM 46920-S7A-A04? ). Zastanawiam się też nad tym słynnym mydłem, ale nie wiem czy jak będę reklamował założoną ostatnio pompę LPR to czy nie przyczepią się że jest czymś ubrudzona ?
VIII przed liftem (ten Twój) pompa OEM 46920-SNA-A02
po lifcie jest z tego co pamiętam inna. Pompa jest też inna niż w VII genie.
Zestaw naprawczy nie wiem czy jest do VIII.
Mydło niektórym pomaga więc spróbuj .
Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych