Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Skrzypiący pedał sprzęgła - jak to usunąć???

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
826 odpowiedzi w tym temacie

#616 okonek

okonek
  • Klubowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:49, 09.09.2016

A z pompą łatwo poszło ?? bo tam kiepskie dojście ... dużo rozbierania ?? podpowiedz coś bo też mnie to czeka.


  • 0

#617 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:08, 09.09.2016

Jak masz sprawne dwie ręce do dasz radę😉

Najpierw zdejmujesz pasek..ja jeszcze wypompowałem płyn od wspomagania że zbiorniczka i przy okazji go wymieniłem..następnie odkrecasz bodajże dwa przewody, i na końcu pompę..i tyle😉 reszta w odwrotnej kolejności😂
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#618 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:36, 09.09.2016

Było to już opisywane..poszukaj, w tym temacie jest...

Ok, mam :-P

Użytkownik Palo edytował ten post 18:38, 09.09.2016

  • 0

#619 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:39, 09.09.2016

Ponad 600 postów :-P


Wiem, ale jak miałem z tym problem to przewertowałem od dechy do dechy..są 3 rodzaje rozwiązań na ten problem..ja użyłem mydła i jest ok..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#620 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:16, 09.09.2016

Spoko spoko, znalazłem. Jutro będę miał popołudnie wolne, to wyskrobię trochę z mydelniczki u teściowej :-P
.......
Wysłane z Lumia 930
  • 0

#621 tearth

tearth
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Biała Podlaska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exc
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:27, 10.09.2016

Dorzucę swoje trzy grosze.

Pedał sprzęgła piszczał oraz przy wciskaniu i puszczaniu wciśniętego pedału - strzelał, pykał, stukał (jak zwał tak zwał).

Wymieniłem pompę sprzęgła na zamiennik TRW (200 PLN z kosztem wysyłki).

Po wymianie stuki przy wciskaniu pedału sprzęgła zniknęły. Biegi wchodzą zdecydowanie lżej (ale to prawdopodobnie zasługa nowego płynu).

Największy problem przy usuwaniu dwóch spinek, które trzymały twarde przewody. Obie spinki zostały urwane i wywalone w kosmos.

Składanie było zdecydowanie łatwiejsze i 4x szybsze.


  • 0

#622 okonek

okonek
  • Klubowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:34, 10.09.2016

tearth mam prośbe .. możesz po krótce na pw opisać mi jak odłączyć, wyjąć tą pompę sprzęgła bo mam zamiar się za to zabrać . Z góry dzięki
  • 0

#623 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:27, 12.09.2016

No i psiknąłem WD-40 tam na ten tłoczek co wchodzi już w ściankę. Narazie drugi dzień spokój. Jak będzie znowu "pykać", to spróbuje z tym mydełkiem. :-)
.......
Wysłane z Lumia 930
  • 0

#624 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:53, 12.09.2016

Palo no to teraz zaplikuj solidny preparat Sonax lub jakiś płynny silikon. Inaczej zaraz będzie jeszcze gorszy efekt! Bo WD40 to tragedia rynkowa(woda, bęzyna i nafta- i sama nafta już lepsza) działa jak płukanka/myjka.
Pzd.
  • 0

#625 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:33, 12.09.2016

Palo no to teraz zaplikuj solidny preparat Sonax lub jakiś płynny silikon. Inaczej zaraz będzie jeszcze gorszy efekt! Bo WD40 to tragedia rynkowa(woda, bęzyna i nafta- i sama nafta już lepsza) działa jak płukanka/myjka.
Pzd.

dokładnie!!!


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#626 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:10, 12.09.2016

Yyyy, aha ok :-)
Dobrze wiedzieć. A ja zadowolony, że cisza :-/
.......
Wysłane z Lumia 930
  • 0

#627 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:42, 12.09.2016

a jakim srodkiem mozna wd zastapic zeby byl tlusty stale?
  • 0

#628 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:19, 12.09.2016

a jakim srodkiem mozna wd zastapic zeby byl tlusty stale?


Przeczytaj cały temat, jest odp na Twoje pytanie...
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#629 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:29, 13.09.2016

czytalem ale chodzi mi o smar w sprayu gdzie kupie go w normalnym sklepie a nie jakies wyjatkowe zamawiane nie wiem skad;)
  • 0

#630 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:50, 13.09.2016

mickry zapodane masz przykłady środków! A jest ich cały ogrom, dostępnych nawet w marketach nie wspominając o motoryzacyjnych i skepach rowerowych. Cudów na kiju nie podaje!
A generalnie to trzeba kupować dobre środki zwracająć uwagę na to czy nie mają wpływu agresywnego na gume i tworzywa sztuczne. Bo nie zawsze smaruje się elementy tylko i wyłącznie metalowe!
N.p. dobre produkty ma CX80 w spray silikony i białe smary. Brunox, Sonax i.t.d. zbrakło by miejsca hehehe.
Pzd.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq