Hi @Statom,
mam i miałem już wiele części w rękach dlatego mogłem już najróżniejsze części i ich jakość porównać.
Jeżeli chodzi o jakiekolwiek części czy to tłumiki, zaciski, części elektroniczne albo części do hamulca, z tego co mam w piwnicy i z tego co już wymieniałem OEM, to części Hondy zawsze były najlepsze, najładniejsze i najdłużej wytrzymywały.
Dotyczy to zarówno dokładności wykonania (czy 100% pasuje) jak i zawartość dodatkowych części które są w komplecie jak blaszki wyciszające albo molykote do smarowania.
Porównując także sam materiał samych okładzin (ich mieszankę) to materiał OEM jest moim zdaniem najlepszy.
Forumowicze często kierują się jak dla mnie absurdalnymi uzasadnieniami przy kupnie okładzin lub innych części do hamulca jak np. żeby nie brudziły felg albo żeby były tanie nie patrząc na inne aspekty jak trwałość i jakość dlatego czasami muszą sami dopasowywać okładziny pilnikiem lub męczyć się ze źle funkcjonującymi np. piszczącymi hamulcami.
Kiedyś zrobiłem zdjęcie dla porównania 3 klocków na przód (mam jeszcze więcej) żeby pokazać że każdy producent robi po swojemu.
Ja ufam jakości OEM, co nie oznacza że nie używam części innych producentów ale ja moje klocki czasami kupowałem za 1,00 eur za komplet (eBay) więc nie ma problemu jak źle albo słabiej funkcjonują, bo mam ich dużo w piwnicy w każdej chwili pod ręką na wymianę.
A teraz TY uzasadnij dlaczego oem jest twoim zdaniem gorszy, tylko nie pisz ze brudzi ci alu-felgi proszę…
Pozdrawiam i z niecierpliwością oczekuję odpowiedzi
Marek (zegarek)
Np. Bolczyk i blaszki sprężynujące do hamulca ręcznego. (nasz temat)
Widać ze jakość Hondy jest lepsza, inne wykonanie.
Twardość = sprężystość czarnej blaszki sprężynującej Hondy jest większa, tzn np. Hondy nie mogę palcami zgiąć do siebie, te inne tak...itd
Użytkownik Kardynal edytował ten post 14:57, 12.03.2015