Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

LEDriving FOG – przeciwmgłowe światła LED, VIII gen przed liftem

VIII leddzienne LEDriving fog

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
283 odpowiedzi w tym temacie

#196 zxc

zxc
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 19.06.2018

ku mojemu zdziwieniu, miałem okazję obejrzeć na żywo światła dzienne, o których mówiłem.

 

9U1GS3F.jpg

 

wygląda to w ten sposób. Niestety nie udalo mi się pogadać z właścicielem pojazdu. Widać, że są dopasowane jedynie rozmiarem. Nie wiem jak wyglądają gdy świecą, bo wg mnie są zbyt skierowane w bok (tak jak ulożony jest zderzak), co sprawia że zamiast w przód, świecą w bok (mogę się mylić). Najlepiej gdyby wypowiedział się nowy właściciel tej oto Hondzi :)


Użytkownik zxc edytował ten post 19:07, 19.06.2018

  • 0

#197 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:28, 19.06.2018

Hmmm, powiem, że wygląda, hmm nie wiem właśnie jak :)

Lepiej pasowałyby punktowe dzienne, 5 diod z czarnym pierścieniem wyglądałoby wg mnie znacznie lepiej tutaj.

Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 19:29, 19.06.2018

  • 0

#198 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:55, 19.06.2018

2w1 czyli dzienne w halogenach przeciwmgielnych też są ciut w bok ... tylko dzienne nie maja oświetlać czegokolwiek tylko poprawiać widoczność auta w dzień a do tego świecą ok :)


  • 0

#199 zxc

zxc
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:20, 20.06.2018

2w1 czyli dzienne w halogenach przeciwmgielnych też są ciut w bok ... tylko dzienne nie maja oświetlać czegokolwiek tylko poprawiać widoczność auta w dzień a do tego świecą ok :)

zgadza się :) tyle że (zależy na pewno od ledów) niektóre świecące w bok (zamontowane pod kątem) nie spełniają swojej roli, bo jadąc z naprzeciwka wcale nie widac tych swiateł, ze cokolwiek świecą :) widać je dopiero gdy ustawisz się na wprost do nich :D

 

 

https://www.hondapla...ndy-accord.html

 

coś takiego mi wpadło przed chwilą. Skoro światłą kosztują 900, to montaż wychodzi 400. Pytanie do tych co juz montowali. warto ?  dużo pracy przy tym jest ?


Użytkownik zxc edytował ten post 19:10, 20.06.2018

  • 0

#200 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:24, 22.06.2018

W tańszej wersji (OSRAM FOG 103) to licz raczej 700 lampy i 600 montaż a w droższej (FOG 101) 1000 lampy i 600 montaż. A czy warto OSRAMY to przejrzyj ten wątek. IMHO warto (przy poificie nie ma sensu tych droższych) ale nie w ASO. Mi mechanik założył za stówkę ale cześć pracy sam zrobiłem.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#201 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:42, 25.06.2018

zgadza się :) tyle że (zależy na pewno od ledów) niektóre świecące w bok (zamontowane pod kątem) nie spełniają swojej roli, bo jadąc z naprzeciwka wcale nie widac tych swiateł, ze cokolwiek świecą :) widać je dopiero gdy ustawisz się na wprost do nich :D


https://www.hondapla...ndy-accord.html

coś takiego mi wpadło przed chwilą. Skoro światłą kosztują 900, to montaż wychodzi 400. Pytanie do tych co juz montowali. warto ? dużo pracy przy tym jest ?

Dzwoniłem dowiedziałem się ze jak więcej osób by się zgłosiło to cena może zejść do 1000zl z montażem posiadają po jednej koplecie na stanie resztę muszą domowic
  • 0

#202 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:39, 22.07.2018

Cześć,

 

Zmagam się z podobny problemem po instalacji świateł dziennych jako 30% lamp długich. Niebawem mój elektromechanik będzie przepinał instalajcę, gdyż okazuje się, że znalezienie właściwych miejsc do podpięcia w hondach jest skomplikowane

 

Być może pomocna okaże się wiadomość od flashmaniac (all properties to glashmaniac):

 

"

(...)

 

Ten moduł żeby poprawnie działał w Hondzie musisz podpiąć pod dwa plusy. Jeden plus który jest na stałe ( cały czas ) a drugi plus który jest po przekręceniu stacyjki. Pod maską nie znajdziesz plusa po stacyjce, plus po stacyjce jest w skrzynce bezpieczników w kabinie w po lewej stronie nóg kierowcy. Jeśli moduł masz pod maską to musisz przeciągnąć kabelek do kabiny. Zdejmujesz lewe nadkole i będziesz miał zaślepkę do kabiny,

 

Ale to nie wszystko, moduł musisz tak skonfigurować że światła się wyłączają dopiero gdy wyłączysz zapłon.

Ładowanie w Hondzie jest zoptymalizowane w ten sposób że komputer reguluje napięcie ładowania akumulatora i czasami obniża mocno napięcie do tego stopnia że moduł myśli że silnik jest już zgaszony - dlatego gasną Ci światła. Uruchamianie świateł możesz ustawić w module  dowolnie po stacyjce lub po wzroście napięcia ładowania. Najważniejsze jest ustawić wyłączanie świateł po stacyjce.

 

Ja plus po stacyjce jak pisałem wziąłem ze skrzynki bezpieczników po lewej stronie nóg kierowcy a zasilanie stałe wziąłem ze skrzynki bezpieczników w komorze silnikowej. Ja jeszcze podpinałem się pod centralny zamek żeby na podwójne kliknięcie zamykania otwierania paliły się światła ale to już wyższa szkoła jazdy.

 

Ja zakładałem sam i wszystko śmiga."

Witam. Jaj podłączyć moduł pod centralny zamek. gdzie się wpiąć z przewodem. Pozdrawiam


Użytkownik Wisła edytował ten post 09:47, 22.07.2018

  • 0

#203 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:27, 19.08.2018

Odnosnie plusa po stacyjce to czy my w dieslu nie możemy go podebrać z MAF sensora?
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#204 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:35, 20.08.2018

Tak samo można by z różnych czujników w benzynowych silnikach. Problem w tym że są one zasilane z ECU i tam jest chyba 5V a nie 12V. Nie wiem czy to wystarczy i czy np. nie zaszkodzi jakoś ECU.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#205 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:18, 20.08.2018

Słusznie tam jest 5v czyli pozostaje jedynie ciągniecie przez nadkole. Ma ktoś info z jakiego bezpiecznika w dieslu brać +12? Myslalem o module lepard z doświetlaniem zakrętów i pytanie czy wiecie skąd brać sygnał prędkości?


Ktoś kiedyś na forum wstawił taki fajny bezpiecznik który ma po kabli wyprowadzony plus pamiętacie?
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#206 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:53, 20.08.2018

Tak samo można by z różnych czujników w benzynowych silnikach. Problem w tym że są one zasilane z ECU i tam jest chyba 5V a nie 12V. Nie wiem czy to wystarczy i czy np. nie zaszkodzi jakoś ECU.

 

Sądzisz, że podłączenie po bezpiecznik czujnika poziomu oleju może powodować zaburzenia typu wyświetlanie komunikatu o uszkodzeniu tego czujnika ?

Bo mam tak podłączone Osramy.


  • 0

#207 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:23, 21.08.2018

Eee, to akurat raczej nie bo to +12V. Chyba, że coś uszkodziłeś. BTE, który to ejst bezpiecznik czujnika poziomu oleju ? 

Wcześniej miałem na myśli to, że 5V z czujników przy silniku (zasilanych z ECU) może być za niskie i nie być wykrywane przez LEDy jako włączenie zasilania a poza tym nie wiadomo ile prądu pobierane jest tym przewodem przez LEDy i może niepotrzebnie obciążać ECU.

 

 

@Bartłomiej: W dieslu czy nie w dieslu - ja do innego celu gdzie było potrzebne +12V zza stacyjki brałem z bezpiecznika wycieraczek. LEDy OSRAM podpiąłem akurat bezpośrednio pod przewód pompy paliwa czyli działają gdy działa silnik (pompa nie działa gdy silnik stoi).

 

Chyba chodzi o coś takiego ale uwaga bo są różne wielkości, to tylko przykład. Do bezpiecznika wycieraczek potrzeba akurat mini.

 

https://allegro.pl/d...7048781983.html


Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:26, 21.08.2018

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#208 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 05:55, 22.08.2018

Bezpiecznik nr. 21 w komorze silnika. 7.5A
  • 0

#209 sord

sord
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:45, 22.08.2018

Też chciałem wpiąć się pod ten bezpiecznik. Nie zrobiłem tego, bo bezpiecznik ma małą wartość (7,5A), a po za tym odpowiada za przekaźnik wentylatora chłodnicy, więc jakby go wywaliło przez światła i gdyby silnik przegrzał się, to byłbym niezadowolony. Może przesadzam, ale wolę "dmuchać w tym wypadku na gorące". Poprowadziłem przewód do wnętrza kabiny przez plastikowy korek który znajduje się za silnikiem na środku ścianki, a od wewnątrz wychodzi przy pedale gazu.


Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#210 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:54, 22.08.2018

Eee, 7,5A to przecież aż 90W :-) To całe mnóstwo mocy. LEDy biorą kilka W a i tak jestem przekonany (choć nie mierzyłem tego), że +12V zza stacyjki to tylko sygnał sterujący dla LEDów żeby je włączyć (choć jak mówię ile prądu tamtędy idzie - nie wiem/nie mierzyłem) a zasilanie główne i zródło prądu dla LED to przewód który trzeba podpiąć pod stałe +12V z akumulatora - na tym przeowdzie w OSRAMach jest od razu przelotowy berzpiecznik. Tak samo przewód do światel postojowych to tylko sygnał sterujący, tak samo złączka od oryginlanych halogenów - żadna istotna moc nie jest stamtąd pobierana.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, leddzienne, LEDriving, fog

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq