Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

LEDriving FOG – przeciwmgłowe światła LED, VIII gen przed liftem

VIII leddzienne LEDriving fog

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
283 odpowiedzi w tym temacie

#166 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 09:01, 09.04.2018

Szanowni koledzy, czy jest dużo rzeźby żeby zamontować te światła w polifcie ?

1. Czy trzeba demontować zderzak ?

2. Czy można jakoś wpiąć się tak żeby po przekręceniu kluczyka zaświeciły się dzienne a w czasie zmierzchu samoczynnie xenony ? 

 

http://allegro.pl/os...7237327898.html

 

1. nie, tylko osłony pod silnikiem.

2. wszystko się da ale to najprostszy model OSRAMów i całe sterowanie kiedy się mają włączyć a kiedy wyłączyć musisz w nim ogarnąć sam.  Wg. mnie to model idealny do aut które mają dzienne i chcesz je wymienić na "coś lepszego" (=na OSRAM). A Accord nie ma.

 

Do polifta dużo lepiej kupić model Leddriving F103 i jest on tam praktycznie plug and play (jedyna trudność to dostanie się do +12V pojawiającego się po włączeniu silnika lub po włączeniu zapłonu - ja ciągnąłem przewód nadkolem z kabiny). Jeszcze droższy F101 to przerost formy nad treścią bo dodatkowo oferuje doświetlanie zakrętów które już jest w polifcie.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 09:06, 09.04.2018

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#167 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:05, 09.04.2018

Klosz007, nie bardzo mogę odnaleźć ten model który podajesz, to jest to ?

http://allegro.pl/os...7047541995.html


  • 0

#168 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:51, 09.04.2018

Tak jest, przy czym ten model występuje w różnych kolorach, ten co podałeś jest zloty, jest niebieski i jeszcze chyba jakieś inne. Ja mam -SR czyli srebrne, świecą bez żadnego zakolorowania.

https://www.osram.pl...at/ZMP_4053277/

 

Jeśli już mówimy o OSRAMach które są drogie to te (103) to wg. mnie najlepsza opcja do polifta.

 

W przedliftach można brać pod uwagę także model 101 który ma doświetlanie zakrętów.

https://www.osram.pl...at/ZMP_1072187/


Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:55, 09.04.2018

  • 1

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#169 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:38, 11.04.2018

Nasza mnie pewna myśl, bo już wstępnei jestem umówiony do elektryka. Otóż koszt lamp Osram to 700 zł

Za tą kwotę,  mam circa 5 żarników xenonowych. Jedynym plusem jaki mi przychodzi na myśl odnośnie montażu świateł dziennych, to pozbycie się problemu problematycznej wymiany żarników ?

Są jeszcze jakieś plusy ?


  • 0

#170 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:53, 11.04.2018

wygląd - osram DRL FOG jednak fajnie się prezentują, nie świecisz świateł tylnych więc żarówki także rzadziej się wymienia, no i mniejszy pobór prądu :cyklop:


  • 0

#171 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 13:58, 12.04.2018

Nasza mnie pewna myśl, bo już wstępnei jestem umówiony do elektryka. Otóż koszt lamp Osram to 700 zł

Za tą kwotę,  mam circa 5 żarników xenonowych. Jedynym plusem jaki mi przychodzi na myśl odnośnie montażu świateł dziennych, to pozbycie się problemu problematycznej wymiany żarników ?

Są jeszcze jakieś plusy ?

 

Brak konieczności pamiętania o włączaniu/wyłączaniu świateł, nie jeździsz na ściemnionych zegarach / nie musisz więc ręcznie regulować ciągle jasności.

Zasadniczo te same problemy co w VII-ce, w VIII-ce jeszcze większa wygoda bo mijania się same włączają i gasną jak potrzeba.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 14:16, 12.04.2018

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#172 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:25, 12.04.2018

Dla wygody kupiłem automat i dla wygody założę DRL :)

Dzięki :)


  • 0

#173 Bodzio 5D

Bodzio 5D
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:17, 17.04.2018

Dla wygody kupiłem automat i dla wygody założę DRL :)
Dzięki :)


Brawo Ty ;)
Ja tez w weekend ogarnąłem dzienne. Kupiłem zestaw „dedykowany” Einparts za 150 PLN. Świecą bardzo dobrze. Duolight mi nie pasowały, taki mały wężyk świetlny przy drl, a przeciwmgielnych nie używałem jeszcze od momentu kupna auta, wiec bez bólu się z nimi rozstałem :)
Ściągałem jednak zderzak, bo mocowanie halogenów jest na 3 śrubach wkręcanych od środka zderzaka, nie wiem czy da się to ogarnąć bez jego sciagania. Koledzy piszą, ze tak wiec pozostaje mi im wierzyć. Ja jednak ściągnąłem i dostęp był bezproblemowy, zwłaszcza ze musiałem trochę rzeźbić (dlatego dałem dedykowany w cudzysłowie )...
  • 0

#174 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 23:49, 17.04.2018

Można bez zdejmowania, wystarczy zdjąć osłony spodu. I wystarczy dostęp z kanału. Jest ciasno i ciemno (więc trzeba czymś świecić) ale się da. Oczywiście pod warunkiem zakładania takich które pasują plug and play, bez rzeźbienia.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#175 romir_ed9

romir_ed9
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Accord
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 18.04.2018

Bodzio a co z podłączeniem elektryki w zestawie był moduł?
  • 0

#176 Bodzio 5D

Bodzio 5D
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 20.04.2018

Bodzio a co z podłączeniem elektryki w zestawie był moduł?

Hej. Tak, był moduł
Po szczegóły napisz proszę na priv, bo szczerze mówiąc post dotyczy świateł LED fog wiec nie zaśmiecajmy

Użytkownik Bodzio 5D edytował ten post 13:49, 20.04.2018

  • 0

#177 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:46, 22.04.2018

w końcu zamontowałem OSRAM drl LEDriving ledfog101 :) zrzucałem zderzak, podłączenie proste: nie trzeba szukać + po stacyjce dla niebieskiego kabla, podłączamy jedynie kabel czarny i brązowy do - w aku, czerwony do + w aku, biały szybkozłączką do czerwonego kabla żarówki postojowej, oraz wpinamy jedną wtyczkę do przeciwmgielnych. Moduł sam włącza drle po wykryciu wzrostu napięcia po zapaleniu silnika

 

-mały update: trzeba podłączyć niebieski jednak w kabinie, światłą wyłączają sie podczas jazdy ... ehhh


Użytkownik grzegorz_k edytował ten post 15:18, 23.04.2018

  • 0

#178 otto

otto
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Świętochłowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:51, 26.04.2018

Podłączę się pod dyskusję z następującym problemem.
Mianowicie, chcę założyć w Acco VIII światła do jazdy dziennej Magneti Marelli.
Identyczne miałem w VII gen. i miałem problem, bo światła gasły w czasie jazdy.
Spowodowane było to tym, że alternator pracował "na pół gwizdka" przy naładowanym aku i małym poborze prądu. Wtedy musiałem skorzystać z pomocy elektryka który podłączył je na przekaźniku. Moje pytanie brzmi, czy w VIII gen. będzie ten sam problem?
  • 0

#179 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 23:01, 26.04.2018

Nie wiem, nie da się powiedzieć bez wypróbowania. Takie światła dzienne to rozwiązania "dla leniwych" żeby jak najmniej przewodów trzeba było podłączać, nie szukać jakiegoś sygnału załączającego itp. Uruchamiają się na podstawie pulsacji napięcia wytwarzanych przez pracujący alternator. W VII-ce miałem Philipsy które u niektórych miewały takie problemy, u mnie się to nie zdarzało aczkolwiek konieczne było ich podłączenie do głównej skrzynki bezpieczników, bezpośrednio do przewodu idącego od alternatora gdzie te pulsacje są najsilniejsze. W VIII-ce problemu nie ma bo mam OSRAMy które mają dedykowany przewód załączający który podpiąłem pod pompę paliwa (vide post kolegi dwa posty wyżej który próbował iść "na skróty" i się sparzył).


Użytkownik klosz007 edytował ten post 10:57, 27.04.2018

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#180 otto

otto
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Świętochłowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:28, 27.04.2018

Dzięki. Przed podłączeniem na stałe podepnę to "na krótko" i zobacze. W razie czego będę dalej kombinować.
Pozdrawiam.

Nie wiem, nie da się powiedzieć bez wypróbowania. Takie światła dzienne to rozwiązania "dla leniwych" żeby jak najmniej przewodów trzeba było podłączać, nie szukać jakiegoś sygnału załączającego itp. Uruchamiają się na podstawie pulsacji napięcia wytwarzanych przez pracujący alternator. W VII-ce miałem Philipsy które u niektórych miewały takie problemy, u mnie się to nie zdarzało aczkolwiek konieczne było ich podłączenie do głównej skrzynki bezpieczników, bezpośrednio do przewodu idącego od alternatora gdzie te pulsacje są najsilniejsze. W VIII-ce problemu nie ma bo mam OSRAMy które mają dedykowany przewód załączający który podpiąłem pod pompę paliwa.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, leddzienne, LEDriving, fog

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq